Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen Monja! :)

Kjedelig å punktere! Gjorde det selv for ikke lenge siden og kjørte dessverre for lenge på felgen slik at dekket ble ødelagt og vi måtte kjøpte nytt. :sur:

Ha en fin dag, håper du blir bedre i armen og håndleddet.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble fire nye vinterdekk, men jeg fikk helt OK pris da :sjarmor:

1900 kroner, inkl omlegging. Det tåler jeg vel. Men det er bare det at jeg må ha fire nye vinterdekk på bilen min (2085 kr) og fire nye sommerdekk på bilen min (1900 kr) :roll:

Ligger an til litt :humpe: idag også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*tar på sladd-brillene*

Hei vennen!

Gratulerer med nye dekk! :ler: Ikke akkurat favoritt-tingen å shoppe kanskje, men noen ganger må man visst shoppe nyttige ting også, så da kan det jo like gjerne være dekk som noe annet! ;)

Vet du, jeg er så spent på hvordan det går denne måneden, jeg håper så veldig, veldig at det blir en liten spire hos deg - gleder meg skikkelig til at vi skal være gravide sammen! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Torstein henger over meg og spiser kjeks og ser på "That 70's show" - og bæsjer så det smeller etter.....

..........de er nå bra søte :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På dag 7 i syklusen og jeg kjenner allerede at EL er på vei..... :klø:

Regner med at det slår til for fullt 5 dagers tid - ca den 30. januar. Men vi øver nå iallefall.

Get used to it :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er gravid allerede du vettu, monja - du har jo GRAVID-drømmer!!! :hår:

Og du...husk at jeg ble gravid på dag 8 i syklusen da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle jo nesten tro jeg var gravid alt sånn som jeg drømmer.

Men jeg er nok ikke det. Vi øver bare vi, men dag 8 er jo i morgen det. Og normalt sett er jo EL mellom dag 12 og 18....Så det beste er vel :humpe: hver dag framover :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kjøpe en fotball til smurfen så han får seg en ny hobby - den der syns jeg var litt vel skummel...

Jeg skjønner ikke hvordan du skal orke å :humpe: hver dag jeg da...men meg om det! :ler: Hva gjør man ikke... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stå på monja og monjamannen! Det blir babyer av slikt! :Hehe:

Så Torstein liker også knapper og brytere? Det må være noe med genene hos gutter tror jeg... Gi Brage noen knapper å trykke på så er han lykkelig! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er en skikkelig knappetrykkegutt vi har :ler:

Nå har han akkurat fylt vannskåla til voffe med duplo da, men til vanlig er det oljeovnen og komfyren som er "hit".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...