monja Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #6281 Del Skrevet 24. januar 2006 Er det virkelig mulig å få så mye raseri inn i en så liten kropp???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #6282 Del Skrevet 24. januar 2006 Nå drar jeg på sykehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 24. januar 2006 #6283 Del Skrevet 24. januar 2006 Takk for hilsen i boka mi! Hva skal du på sykehuset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. januar 2006 #6284 Del Skrevet 24. januar 2006 Lykke til, håper det ikke er noe stort brudd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. januar 2006 #6285 Del Skrevet 24. januar 2006 God formiddag kjære monja! Jeg ble så lei meg på dine vegne da jeg leste at du hadde brudd/brist i armen din. Og da du sendte sms til meg i morges så huska jeg ikke at du hadde slått armen din, så jeg glemte jo å spørre hvordan det gikk, og skravla bare i vei om mine egne plager... Du har en flott lege som tar deg på alvor. All honnør til ham. Kunne ønske min lege var litt mer oppmerksom også...har vært hos han i dag med svimmelheten og kvalmen min, men alt han gjorde var å sjekke blodtrykket og gi meg noen tabletter som skulle stilne svimmelheten og kvalmen...jeg spurte hva årsaken kunne være, men det kunne han ikke svare på. "Kanskje det samme som sist" - men da visste han jo heller ikke no' så...Ble sykmeldt ut uka da om ikke annet, så får jeg prøve å komme meg på den tida. Håper det har gått bra på sykehuset i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddlina Skrevet 24. januar 2006 #6286 Del Skrevet 24. januar 2006 Hvorfor er det vanskeligere å finne guttenavn? Vi har ikke planer om baby før om noen år, men det hender jo likevel at vi prater om navn på framtidige barn. Men det er bestandig jentenavn... Håper det gikk bra på sykehuset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. januar 2006 #6287 Del Skrevet 24. januar 2006 God bedring til deg monja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. januar 2006 #6288 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg syns navn generelt er vanskelig jeg da. Jeg har lyst til å kalle opp babyen vår etter besteforeldre/oldeforeldre, så det setter jo noen begrensninger. Er spent på om mannen og jeg klarer å bli enige! Akkurat i dag kunne jeg ønske at jeg hadde en eller annen slektning som het Mari, for det er favorittnavnet i dag. Og som du sier - jentenavn er enklere enn guttenavn. Og det passer jo litt dårlig siden det bor en gutt i magen min! (Tror jeg da...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. januar 2006 #6289 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg prøvde å sette opp ei navneliste jeg, men den ble ikke så lang... Hadde aldri trodd at navn skulle være så vanskelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. januar 2006 #6290 Del Skrevet 24. januar 2006 Husker at du hadde bestemt deg for enten Emil eller Leah forrige gang - men de navnene er ikke på lista di nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #6291 Del Skrevet 24. januar 2006 Hei hei! Det gikk greit på sykehuset. Det er en liten brist, men det var ganske så utydelig. Måtte ta nye bilder, men legen ble ikke mer klok på dem egentlig. Nåja, det var uansett ikke noe å gjøre med, så vi satser på at tabletter og hvile gjør susen. Jeg vet sannelig ikke hvorfor det er så vanskelig med guttenavn. Det var det da vi venta på Torstein og. Egentlig bare flaks at han fikk navn han. Emil og Leah sto på lista forrige gang, men de navnene er liksom oppbrukt på en måte. Blir vi gravide igjen begynner vi på blanke ark. Nå skal det ikke passe bare til etternavn, men også til Torstein. Ny utfordring med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. januar 2006 #6292 Del Skrevet 24. januar 2006 Ja, det er en utfordring ja! Nå har jeg vært og titta litt på SSB sine navnesider, men jeg ble ikke så mye klokere - bortsett fra at jeg nå har flere valg hvis vi får ei jente! Godt å høre at det står bra til etter forholdene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #6293 Del Skrevet 24. januar 2006 Nå er mannen dratt på besøk til et vennepar av oss. Han tok med Torstein så nå bare koser jeg meg her hjemme. Orka ikke være med, for nå får jeg hvile armen litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #6294 Del Skrevet 24. januar 2006 Nå blir det kanskje ADSL her.....Om 25 stykker melder sin interesse blir det info møte. Det er lov å håpe *ber* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #6295 Del Skrevet 24. januar 2006 Lurer på om EL melder seg jeg? :klø: Jeg kjenner sexlysten melde seg......i natt drømte jeg om både med mannen og aprilspøken, og fastlegen min og en til som jeg ikke har sett før Var jo helt utslitt da jeg våkna Typisk EL det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #6296 Del Skrevet 24. januar 2006 Er det spysjuka som rammer SAS for tida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #6297 Del Skrevet 24. januar 2006 <-------endelig avatar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #6298 Del Skrevet 24. januar 2006 Men jeg er ikke helt fornøyd da.....blir liksom så "skurrete" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. januar 2006 #6299 Del Skrevet 24. januar 2006 Skjønner ikke at du sender bort mannen når det er EL på gang! Har du gått fra vettet da, kvinne!!!??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. januar 2006 #6300 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg kjenner sexlysten melde seg......i natt drømte jeg om både med mannen og aprilspøken, og fastlegen min og en til som jeg ikke har sett før Var jo helt utslitt da jeg våkna ← Jøss, det var da ikke lite heller Håper det er EL på gang ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå