Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har sendt deg en sms, men intet svar...en smule bekymra jeg nå - er så vant med at du er innom med jevne mellomrom, og nå har du ikke vært her på lenge...

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her....har mobilen i bilen, så derfor har jeg ikke fått sms. Men jeg er her altså. Sovna på sofan etter jobben i går :sjenert:

Men nå er jeg her - og det er skikkelig STORM ute.....hurtre. Hadde jeg født en gutt i kveld/natt hadde han fått navnet Storm uten tvil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du ER her da! :ler:

Jeg klarte å lese at "du har født en gutt i kveld" jeg da, så du kan tro jeg leste om igjen! :klaske:

Fint at du ER her! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler2:

Tror nok du hadde fått beskjed om jeg hadde født idag. Herlighet, det hadde kommet som et sjokk på meg iallefall :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt jævlig vær her......og sydvest vind - det som tar best her vi bor :sur: Og selvfølgelig slår den inn i soveromsveggene våre :roll:

Blir nok mye søvn i natt ja.

Men det var vel meningen det skulle avta litt fra midnatt? *håpe, håpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg regner vel med at du hadde nevnt det med mer enn en setning også, om du skulle ha født. Jeg mener, siden du er så flink til å presisere og fortelle at du ER her! :ler:

Det blåser og regner her også, men jeg har en liten mistanke om at de kastene som er her ikke kan måle seg med det du og middis opplever akkurat nå... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje jeg skulle huska å nevne det om jeg var gravid. Eller kanskje det var et sånt svangerskap som ikke merkes før barnet plopper ut i do......Guri, så lettvint det hørtes ut da :overrasket:

Og ja, jeg virkelig ER her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du, jeg vet at du er godt bevandret i vognenes verden - hva slags vogn vi du anbefale om jeg skal kjøpe færrest mulig vogner? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! :)

Da blir det ei kombivogn tenker jeg. ;) Greit å vite hva man ser etter når den tid kommer!

Hvor får man kjøpt de to førstnevnte vognene forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...