monja Skrevet 6. april 2003 Forfatter #261 Del Skrevet 6. april 2003 Hallois alle natteranglere.... :D Nå har jeg endelig kommet meg etter IKEA turen. Labba rundt der i to timer, med barnevogner og hylende unger everywhere :-? Hadde vondt i både hodet og ryggen og beina....og lommeboka Hva jeg kjøpte? Bare i korte trekke eller i detaljerte avhandlinger? Det siste? OK Her kommer alt (nyttig og unyttig) 5 stk poser med logo 1 stk Vegglysestake for 4 lange lys (bursdagsgave) 1 stk 45cm bredt fat i bambus (bryllupsgave) 2 stk vindspill (kommer alltids en bursdag) 1 stk flaskekost (interessant ikke sant?) 2 stk ruller med gavepapir 2 stk ruller med gavebånd 1 stk 8pk gavekort 1 stk hageredskapspakke (må jo ha det når jeg skal ligge med ræva til værs i sommer 1 stk 4 pk microovnbokser med lokk 1 stk teflon stekepanne (bursdagsgave) 1 stk babyservise 1 stk "spilledåsekanin" for baby (begge disse i beste onkel/tante ånd) 2 stk filleryer i div blåtoner til kjøkken og stue 1 stk fillerye i blått/hvitt til svigermor 1 stk spotlight med 2 spot'er til kjøkkentaket (endelig skikkelig lys der) 1 stk thermokopp (bursdagsgave) 1 stk ståltermos (bursdagsgave) 7 stk sparepærer 1 stk 10pk 60W pærer 3 stk 3pk fotorammer i furu 1 stk rivjern 1 stk 5pk små nusselige plastskåler i sterke farger (kjekt å ha) 2 stk gryteunderlag 2 stk 100pk hvite servietter (til bryllupet) 1 stk 50pk hvite stearinlys (til bryllupet) 2 stk 100pk te-lys (til romantiske kvelder ) 2 stk "curly love" grønnplanter Puh, det tror jeg jammen meg var alt jeg..... :D Handlevogna var iallefall full. Men jeg ser jo at det ble med mye fornuftig hjem, og hu hei så mange bursdagsgaver vi har sikra oss. Men det er like greit det, for her er det bursdager på løpende bånd nå :D Wee, så masse besøk - må på dagbokrunde nå jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. april 2003 #262 Del Skrevet 6. april 2003 God morgen, Monja! DET var jammen en laaang liste - men SÅÅ mye nyttig du har kjøpt!! Helt imponert jeg! :D Jeg er ikke så flink til å kjøpe nyttige ting jeg...mest dilldall... Skjønner at jeg kunne trenge en tur på Ikea snart - fikk en del ideer av deg nå. Siden sist er det ikke mye fornuftig jeg har gjort...Vært på korpskonsert i går kveld - Kjempebra!! - og satt hjemme og spiste Lasagne og så på TV etterpå. Bakte den moccaespresso-kaka som Minnie tipsa om tidligere på dagen - tok den til dessert, og den var bare nydelig...Og MEKTIG! Jeg som elsker kaker orka bare ett stykke...og det er VELDIG ulikt meg... (Flott for dietten min, da... ) Skulle sove ut i helga - har blitt endel sene kvelder, for ikke å si sene netter - men her sitter altså jeg...Får ikke sove mer. Så nå passer jeg på å ta en dagbokrunde mens Kverulanten snorker og sover... Ha en fin dag, Monja! Klem til deg fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 6. april 2003 #263 Del Skrevet 6. april 2003 God Morgen Monja Jada, IKEA går vel greit på en lørdag også så lenge en ikke skal ha med seg barn.. (skjønner ikke at de gidder....?) Godt at du er fornøyd med innkjøpene da Du får ha en fortsatt god helg... Må dra på jobb jeg nå Skulle helst være bare hjemme idag ja, i dette fine været... Men kjekt å tjene litt penger også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. april 2003 Forfatter #264 Del Skrevet 6. april 2003 Har ikke kommet meg i sving med husarbeidet enda, men det kommer, det kommer.....kanskje :-? Har hengt opp sengeklær som sambo har vaska da. Og nå skal jeg ta ut av oppvaskmaskina, og vaske store ting som langpanna til steikovnen.....Og kanskje jeg skulle tatt et tak i jerngryta og før den ruster fast i bunnen av oppvaskkummen? Jeg bare kvier meg så jævlig for den altså, men det må nå gjøres..... Så skal vi på 30 års dag i ettermiddag. En 1 års dag, en 30 års dag og en 60 års dag på en uke. Rene jubileumsuka dette da. Og med alle de kakene er det ikke rart om håndtakene vokser litt heller da.... :-? Og nå som jeg venter på mensen og er ekstra søthungrig..... :x Så nå er det bare å håpe på at den kommer snart..... Nei, dere, husarbeid venter :cry: *lurer på om jeg kanskje skal gjøre noe utav det "å holde hviledagen hellig"?* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 6. april 2003 #265 Del Skrevet 6. april 2003 Oj... jammen har du shoppa altså! Og jeg har også en Curly Love-plante. De er så tøffe. Skal kjøpe flere jeg og plante sammen i en stor potte. Ha en fin dag Monja-Bonja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. april 2003 Forfatter #266 Del Skrevet 6. april 2003 Gjesp, for en tam-tam dag.....Været har vært nogenlunde OK, men jeg har bare sløva jeg....tror jeg. En liten oppsummering følger: - Har surfa en del på KG, men det er stille her idag - Har tatt ut av oppvaskmaskina og vaska en ny maskin - Har vaska tre maskiner med klær (ingen fler klær å vaske nå) . Har vaska badet..... ....OK da, så har jeg kanskje gjort litt da Men bortsett fra det har jeg sløva. Sambo satte på den første maskina med klær og hjalp meg litt på badet. Så har han tappa over vinen på ny vinballong. Han har snorka på sofan så det dura i veggene og nå lager han middag :D Så skal jeg dusje og så skal vi på bursdag etterpå så dagen er ikke helt over enda. Kanskje vi drar innom svigermor en tur og til tross for at vi var der igår etter at vi kom fra IKEA.... Nå er det middagstid :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 6. april 2003 #267 Del Skrevet 6. april 2003 Du har gjort langt mer enn meg. Jeg har satt på vaskemaksina, og ellers har jeg sløva..... skal snart begynne å gjøre alt klart til å lage middag, men sambo er ikke ventet hjem på over en time enda. Ha en fin søndag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 6. april 2003 #268 Del Skrevet 6. april 2003 Hei Monja, Ville bare ønske deg en fortsatt god søndag (og helg jeg.) Skulle gjerne holdt hviledagen hellig jeg også, men det er jo så mye som skal gjøres som jeg ikke får gjort ellers i uka... Puh... Vi har hatt den store runden i dag, men så er det også fint her nå. Skal bare kose meg i kveld. Flyr til Oslo tirsdag morgen for å jobbe i Norge i 3 dager, så da fortjener jeg litt ekstra kos i kveld synes jeg. IKEA ja... Ble helt lei av IKEA jeg, etter å ha vært der litt for mange ganger i perioden desember-februar (etter at vi flytta inn i huset.) Tror jeg holder meg unna en stund til. Klem fra Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 6. april 2003 #269 Del Skrevet 6. april 2003 Hei hei snuppa Har jo kjøpt en masse du da... Så morsomt.. Har lyst på Ikea jeg ogsåååå.. Vel, håper du koste deg masse da... Håper du har hatt en fin dag og at du hadde det hyggelig i bursdagsselskap... Masse kaker tenker jeg... Nam nam.. Vel, sove godt da og drøm søtt.. Natta da.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. april 2003 #270 Del Skrevet 6. april 2003 Hei på deg, Monja! Stikker innom for å si natta, og ønske deg en fin uke! :D Jeg er har mista noe av KG-inspirasjonen for tiden, så jeg kommer nok til å stikke innom og følge med hva som skjer her, men kanskje ikke gi så mye lyd fra meg... Kommer sterkere tilbake senere, jeg, vettu! En stor klem til deg fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. april 2003 Forfatter #271 Del Skrevet 7. april 2003 Har vært på jobb jeg ja..... I to helt ekstremt svettesilende timer Neida, riktig så ille var det vel ikke, men jeg kjenner i ryggen at det er en stund siden jeg har jobba :-? Og så bare etter to timer da gitt.....og for ikke å snakke om å draaaa seg opp av senga i morges :x Da var jeg så utrolig trøtt altså. Helt ødelagt jeg Men fra i morgen skal jeg ikke bruke evnene mine før klokka 15.00 og det blir bedre.....Så fra og med i morgen skal jeg jobbe fra 15.00 til 17.00..... Deilig! Og nå holder jeg på med min originale frokost igjen - ja, jeg spiser nudler til frokost.... Kverula: Så du har mista gnisten? Har det blitt for mye KG eller? Fort gjort at det ikke blir så gøy da. Jeg hadde det sånn i starten. Ble alt for mange timer her, alt for mange innlegg og til slutt ble det helt så jeg møtte veggen Men jeg gleder meg iallefall til de turene du forhåpentligvis gidder å besøke meg framover og så venter jeg på et skikkelig comeback Skusla: Jeg droppa bursdagen i siste minutt. Sambo følte seg ikke helt frisk så vi valgte å stå over den :D Men vi kosa oss masse i går kveld likevel vi......*ingen perverse tanker nå snuppings* Fredagsbarn: Har jeg gjort mer enn deg? Jøss, har blitt skikkelig inspirert jo. Ble til at jeg vaska en ny maskin kopper og gulvene i går kveld likevel. Sambo er så fornøyd og mener du har positiv innvirkning på meg. Han har nemlig kunnet henge stuepikeantrekket sitt inn i skapet igjen ettersom jeg hplutselig gjør alt i huset Nå må jeg jo bare sjekke ut de 200 nye innleggene jeg har gått glipp av i løpet av natta :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 7. april 2003 #272 Del Skrevet 7. april 2003 JA TIL Å JOBBE FRA 15-17!!! Eller rett og slett bare JA TIL Å JOBBE I KUN 2 TIMER!!! Jeg skal være på jobb til klokka 17 jeg. Ikke noe gøy i det hele tatt...) JA TIL MER HELG OGSÅ!!! Ha en fin mandag Monja. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. april 2003 Forfatter #273 Del Skrevet 7. april 2003 JA TIL Å JOBBE FRA 15 - 17!!! NEI TIL Å JOBBE FRA 6 - 8 JA TIL Å SOVE LEEEENGE NOEN DAGER TIL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 7. april 2003 #274 Del Skrevet 7. april 2003 JA TIL Å SOVE LENGE!!! Det er foressten ikke noe å le av. Sove er for viktig til å spøke med... :x Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. april 2003 Forfatter #275 Del Skrevet 7. april 2003 Tror jeg har sagt det før: SOVING ER FOR PINGLER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 7. april 2003 #276 Del Skrevet 7. april 2003 Tror jeg har sagt det før: SOVING ER FOR PINGLER *ignorerer* :blunke: Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 7. april 2003 #277 Del Skrevet 7. april 2003 GOOOOOD MORNINGS MONJA.......... JEG kan skrive under på at soving er for pingler... Eller som jeg sier med overbevisning i stemmen, når sambo spør hvordan jeg klarer å overleve på så lite søvn: SØVN ER OPPSKRYTT. For tenk..... Vel vel, fra SEKS- TIL ÅTTE?? DET var da gryandes tidelig må jeg si... Jeg tipper morratrynet var på plass kl halv seks i morges, kanskje enda før også`?????? Vel det var kost at du fikk jobbe litt likevel da.. :D Var vel Ok å komme seg litt i gang igjen på en måte?? I dag er jeg i ett STRÅLENDE humør... Det er nesten som jeg sitter her å ler for meg selv i ren og skjær glede.. Hvorfor??? Hmmm.. nei det vet jeg ikke. Det er ingenting som skulle tilsi at jeg skulle være i strålende humør, men det er jeg altså. Så jeg lar vær å lete etter en forklaring, å bare aksepterer at sånn er det! Håper du får en STRÅÅÅÅLENDE FLOTTESEN DAG OG KOOOSER DEG MASSE! Stor klem til deg fra meg.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 7. april 2003 #278 Del Skrevet 7. april 2003 Jobbe to-timersdager ?? Ikke meg imot :o Men det har jeg desverre ikke sjans til.... Kos deg du Monja Og høres ut som du har hatt en alright helg ! Jeg tror imidlertid at Fredagsbarn begynner å ha en farlig virkning på meg og deg - vi gjør jo altfor mye husarbeid om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. april 2003 Forfatter #279 Del Skrevet 7. april 2003 Nå koser jeg meg snart så krampa tar meg....Micropopcorn, kakao, eplenektar (er på den slanke linjen ) og KG. Kan det bli bedre? Ute skinner sola, og det er til en forandring skyfri himmel. Er det rart jeg er happy? :D Var ute på verandaen istad og hengte opp meiseboller og fuglepeanøtter. Det er så koselig med småfugler, og nå som det er vindstille blåser ikke pip-pip'ene forbi heller Sambo var ute og fant en stor gren - på grensa til et lite tre - som han satte opp på verandaen i vinter. Som jeg kan henge sånt til fuglene i. Det var latskapen som tok overhånd der og, og plutselig gidda jeg ikke å labbe i snøen for å henge det ut Skal prøve å logge av en stund, men det virker ikke som om det er så enkelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 7. april 2003 #280 Del Skrevet 7. april 2003 Synes jeg ser pip piper som fyker forbi i vinden. *vooooooooooooooooom* Så snill du. Kanskje jeg skulle henge en sånn utenfor her?? Ikke at jeg har sett noen pip piper her, men kanskje de kommer da? Du får ha en flott dag og kose deg videre. :D *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå