linky Skrevet 23. mai 2008 #16201 Del Skrevet 23. mai 2008 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #16202 Del Skrevet 23. mai 2008 I natt og sov lillemann hele natta La han klokka 22 i går kveld og klokka 5 måtte vi vekke han for han var så tett stakkars. Helt tett i nesa og hoster som en gammel kols gubbe. Dakar liten. Nå har han sovet siden klokka 6 og han sover enda. Mannen og smurfen er dratt i bhg og jeg har brukt alenetiden til å sette på oppvaskmaskin, legge sammen klær, henge opp nye klær og sette på en ny vaskemaskin. Tok sengetøyet av smurfen si seng og slengte det til vask. Må nytte på nå når det er meldt så fint vær et par dager. Sengetøy er jo best når det har fått tørke ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #16203 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg er forelsket. Jeg er forelsket i en heldress som jeg fant hos SandnesGarn Denne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #16204 Del Skrevet 23. mai 2008 Han sover enda.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. mai 2008 #16205 Del Skrevet 23. mai 2008 Nå er han vell våken !? God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 23. mai 2008 #16206 Del Skrevet 23. mai 2008 Kjempefin heldress Har bestilt en lignende dress av mamma jeg som lillegutt får til høsten, bare at den er todelt da... jeg ville ha sele og høyt liv, litt sånn bunadaktig liksom:) Flink knotten er til å sove da, det er så greit ifht husarbeidet. Ellers blir det lite av det ja;) Ha en god helg da Monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 23. mai 2008 #16207 Del Skrevet 23. mai 2008 Den dressen skulle svigermor strikke til pondus, men et eller annet gjorde at det ble en helt annen dress hun strikket. Var noe med mønstret eller garn som vi ikke fant. Kanskje lillebror må få seg en slik da? :gruble: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #16208 Del Skrevet 23. mai 2008 Han sov til klokka 10. Så fikk han mat og vi dro til byen i 12 tiden. Gikk tur en times tid og handla litt småtteri. Så henta vi smurfen og dro til mamma og pappa. Der ble det et nytt måltid på knotten mens vi venta på at klokka skulle bli 17. I 18.30 tiden dro vi på tivoli og smurfen fikk kjøre to ganger. Så handla vi litt mat til helga og dro hjem. Knotten har vært urolig i kveld og. Pupp klokka 19.30, dorma en liten stund, pupp klokka 20.00, dorma litt mer, så flaske klokka 21.45. Da fikk han 50 ml og roet seg sånn at vi fikk lagt han på soverommet. Var inne og så til han og han ligger og glipper med øynene så vi får se da. Dakar liten hoster jo så fælt og. Høres ut som en gammel gubbe med kols Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #16209 Del Skrevet 23. mai 2008 Smurfen er jaggu meg en hard nøtt. Han fikk ikke tegne klokka 21.30 og ble rasende. Da fikk jeg klar beskjed om at han kom til å ødelegge Elias aktivitetsboka si, og jeg sa at det måtte han bare gjøre (for han ødelegger ikke noe han er glad i ). Tre minutter etter kommer han triumferende inn på stua med boka i fillebiter, kaster den inn i vedovnen og sier at "nå kan vi tenne på, for da kommer den vekk" :dåne: Så marsja han og la seg og siden har ingen sett han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. mai 2008 #16210 Del Skrevet 23. mai 2008 Smurfen er jaggu meg en hard nøtt. Han fikk ikke tegne klokka 21.30 og ble rasende. Da fikk jeg klar beskjed om at han kom til å ødelegge Elias aktivitetsboka si, og jeg sa at det måtte han bare gjøre (for han ødelegger ikke noe han er glad i ). Tre minutter etter kommer han triumferende inn på stua med boka i fillebiter, kaster den inn i vedovnen og sier at "nå kan vi tenne på, for da kommer den vekk" :dåne: Så marsja han og la seg og siden har ingen sett han. Ja det må man kunne si er en bestemt ung mann :dåne: Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #16211 Del Skrevet 23. mai 2008 Han er utrolig bestemt. Jeg gruer meg allerede til puberteten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. mai 2008 #16212 Del Skrevet 23. mai 2008 Han er utrolig bestemt. Jeg gruer meg allerede til puberteten.... Ja puberteten ja, du sier noe der... Håper minstemann blir bedre! Hoster selv jeg, høres virkelig ut som en gammel kols pasient, så det er ikke noe særlig.. stakkar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #16213 Del Skrevet 23. mai 2008 God bedring, ~Milla~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. mai 2008 #16214 Del Skrevet 23. mai 2008 Jo takk, det samme til minste gutten. Har du forresten stengt bloggen du hadde, ikke kg bloggen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #16215 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg har stengt den midlertidig iallefall. Den ble litt forsømt så jeg må pusse opp den litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #16216 Del Skrevet 24. mai 2008 Engasjert på babygymmen Her sov Knotten fra 22 til 05. Så ble han lagt igjen klokka 06 og han sover enda. Det gjør gubben og sånn at han er uthvilt til konserten i kveld Jeg og smurfen har vært oppe fra klokka 08.30. Smurfen fant Elias pottisen fra i går som han spiser til frokost Jeg skulle henge opp vasken fra i går, og da jeg åpna vaskemaskina flomma vannet. Ammetåke meg hadde stansa maskina før skylling i går da jeg stelte knotten på maskina, og jeg hadde ikke satt den på igjen :dåne: Må få vaska masse klær idag, for det er fra skyfri himmel og så varmt allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #16217 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg måtte fram med den manuelle pumpa i dag siden den elektriske er til vask. Greit å få øvd seg og da er jo morgenen med spreng den beste tiden. Iallefall ble det 180 ml på hver. Nå har jeg 8x180 ml i kjøleskapet så da må jeg nok fryse litt. Det er pumpet i går og idag alt sammen, men jeg vil ikke ha melka mer enn 2 døgn i kjøleskapet og han rekker ikke å drikke alt det der før "datoen går ut" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #16218 Del Skrevet 24. mai 2008 De sover enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 24. mai 2008 #16219 Del Skrevet 24. mai 2008 Så deilig at mann og baby sover!! Da kan jo du kose deg masse med smurfen og klesvasken så lenge Håper du får en flott dag, du er heldigere med være enn meg, her ser det ut som om det skal begynne å regne hvert sekund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 24. mai 2008 #16220 Del Skrevet 24. mai 2008 Så skjønn knotten var i babygymmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå