Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

SKJØNNINGEN :hjerte:

Når begynner man egentlig med babygym? Har ikke tatt den frem ennå og det er utrolig hvor fort man glemmer :overrasket:. Herregud, storebror er bare 21 mnd gammel og alt er glemt allerede *koko*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på bildene med storebror at han hadde den framme fra 6 ukers alder så da tok vi den fram nå :fnise: Jeg husker jo ikke sånt fra sist :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Veldig ehhhh...... forsiktig sagt.

Ja, en måte å si det på. ;)

Artig at Norge kom videre. Da blir det mer spennende på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår kjøpte jeg en Avent ISIS manuell pumpe for å prøve den. Kjøpte den brukt da, men uansett hva jeg gjør får jeg ikke sug i den :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*tenke*

Da har du montert den feil. Det er enten den lille hvite stjerneformet plastingsdingsen som står feil, eller så har du ikke fått den godt nok nedpå den store silikonrundingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er fort gjort å sette den lille stjernedingsen feil vei. Det gjorde jeg endel ganger også.

Nydelige bilder :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha fått litt hjelp fra ekspertisen (som viser seg å være mannen :lol: ) klarte jeg å pumpe ut 165 ml - etter amming :juhu:

Alt var montert greit, men jeg klarte ikke å få til skikkelig vakuum på de slaskete jura mine :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fryst ned to poser a 125 ml. Resten går med i det store sluket (les: lillebror :ler: ) i løpet av døgnet. Og det er i tillegg til at jeg ammer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...