Cilla Skrevet 28. oktober 2007 #13321 Del Skrevet 28. oktober 2007 XXXXXX-fingre for at kvalmen holder seg borte! Kyllingnuggets hørtes så godt ut at det vil jeg lage en dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 28. oktober 2007 #13322 Del Skrevet 28. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 28. oktober 2007 #13323 Del Skrevet 28. oktober 2007 Det er knallenkelt å lage selv, og myyyye bedre. Jeg skjærer kyllingfileter i fingertykke skiver som jeg legger i kefir i kjøleskapet over natta. Så tar jeg og knuser en pakke med Ritz kjeks. Ta opp kyllingbitene og rull dem godt i knust kjeks. Legg dem på bakepapir på en stekeplate. Stekes i ovnen på 200 grader i 20 - 25 minutter (eller til de er gjennomstekte). Det hørtes kjempegodt ut, må prøves! Så bra kvalmen er borte, håper den holder seg der! Jeg er kvalm idag, men det er en heeeelt annen kvalme en den du har altså - jeg har skikkelig søndagskvalme. Håper du får en finfin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #13324 Del Skrevet 28. oktober 2007 Stakkars Rolf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #13325 Del Skrevet 28. oktober 2007 Har laget et utkast til fotokalender som skal bli julegave til besteforeldre og oldeforeldre. Tenkte jeg skulle lage selv istedet for å bestille gjennom fotoknudsen som jeg gjorde i fjor. De ble ikke så verst egentlig. Men så gjenstår det å ta 65 utskrifter da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 28. oktober 2007 #13326 Del Skrevet 28. oktober 2007 Det er knallenkelt å lage selv, og myyyye bedre. Jeg skjærer kyllingfileter i fingertykke skiver som jeg legger i kefir i kjøleskapet over natta. Så tar jeg og knuser en pakke med Ritz kjeks. Ta opp kyllingbitene og rull dem godt i knust kjeks. Legg dem på bakepapir på en stekeplate. Stekes i ovnen på 200 grader i 20 - 25 minutter (eller til de er gjennomstekte). Synes du sa du var en dårlig husmor? Dette skal jeg også prøve! Spennende... Hva har du som tilbehør her da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 28. oktober 2007 #13327 Del Skrevet 28. oktober 2007 Stakkars Rolf Uff, ja han er det skikkelig synd på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #13328 Del Skrevet 28. oktober 2007 Synes du sa du var en dårlig husmor? Dette skal jeg også prøve! Spennende... Hva har du som tilbehør her da? Vi hadde ris og sursøt saus, men du kan jo ha grønnsaker av alle slag og. Evt en salat. Alt som man liker egentlig. Hender at husmorgenet tar overhånd, men ofte er det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #13329 Del Skrevet 28. oktober 2007 Uff, ja han er det skikkelig synd på Ja, ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 28. oktober 2007 #13330 Del Skrevet 28. oktober 2007 Vi hadde ris og sursøt saus, men du kan jo ha grønnsaker av alle slag og. Evt en salat. Alt som man liker egentlig. Hender at husmorgenet tar overhånd, men ofte er det ikke Nå blir det kyllingnuggets neste her... Tror Rema 1000 hadde tilbud på kyllingfilet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 28. oktober 2007 #13331 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jøss, har du laget kalendere selv? Hviklet program brukte du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #13332 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jøss, har du laget kalendere selv? Hviklet program brukte du da? Jeg brukte Office Publisher da jeg lagde kalenderen. Ble ikke så verst egentlig. Og så printa jeg ut den på ganske tykke ark.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #13333 Del Skrevet 29. oktober 2007 God morgen! Her sitter jeg da, så kvalm at jeg er svimmel, nydusja og snart på tur til jobb. Gud, som jeg angrer på at jeg ikke bare fortsatte sykmeldinga mi Jeg får se hvordan denne dagen går, så får jeg vurdere det. Skal til legen i morgen så krise er det ikke akkurat. Ha en fin (blå)mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #13334 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Hjemme igjen.....ble så fryktelig kvalm.....måtte på do og svimte av så det sang. Klarte å få tak i gubben som kom i hui og hast til jobben min. Han klarte å få tak i kollegaen min (vi går ikke akkurat oppå hverandre på jobb) og så kjørte han meg hjem Endret 29. oktober 2007 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 29. oktober 2007 #13335 Del Skrevet 29. oktober 2007 God bedring monja. Ta vare på deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 29. oktober 2007 #13336 Del Skrevet 29. oktober 2007 Stakkars deg da, godt du har kommet deg hjem nå da Sitter her småkvalm selv og skal snart på jobb. Kan ikke den hersens kvalmen bare komme seg vekk fra oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #13337 Del Skrevet 29. oktober 2007 Takk takk. Jeg har tent i ovnen og sløver på sofan med BBC Food i bakgrunnen. Har døst av litt og føler meg mye bedre. Drikker litt appelsinjuice, mat frister ikke noe særlig, selv om jeg ligger og vurderer et knekkebrød med brunost Men det innebærer at jeg må åpne kjøleskapsdøra og det byr meg imot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #13338 Del Skrevet 29. oktober 2007 Har gått ned 3,5 kg den siste uka :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #13339 Del Skrevet 29. oktober 2007 Idag er det akkurat 3 uker til UL :juhu: 17+4, da skal jeg dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 29. oktober 2007 #13340 Del Skrevet 29. oktober 2007 Har gått ned 3,5 kg den siste uka :dåne: Jeg har vel gått opp det jeg siste uken God bedring, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå