Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Selve fargen ser OK ut. Nå er det stripene som sitter i. Det er ikke så enkelt å få det jevnt og sånt, men da får det bli "wild look" da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå fikk jeg akutt behov for å farge håret! :overrasket:

Også kan jeg vel ønske deg en god helg i samme slengen?

Den er litt tiltrekkende den puppen din!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er deilig å få en oppfriskning på topplokket innimellom. Jeg ble iallefall fornøyd - uansett om jeg kanskje er godt kvalifisert til musegråbrunt hår :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snupp!

Glemte jo rent å svare på sms'en din i går, den kom akkurat mens jeg stod i dusjen og venta besøk om et kvarter, så det ble bare sånn...beklager det! :sjenert:

Så herlig sparkebukse du har kjøpt, vennen - den er jo bare helt nydelig da! :hjerte: Og så blå! ;)

OG SÅ ROOOOOOSA I STUA DI!!! :ler::tommelsmil::erter: Det ble jo fint da - og rooosa er vel ikke såå ille, vel? ;) Det er godt det er lov å endre seg! :kose:

Ellers fikk jeg meg en liten overraskelse ang. farging av håret ditt, for jeg se for meg deg med helt mørkebrunt hår, selvom det demrer for meg at jeg har sett bilder av deg med litt lysere bruntone. Hva ER egentlig fargen din da? :klø: Jeg sier JA TAKK til bilder av deg nå jeg - sånn at jeg VET hvem jeg har å gjøre med her! :ler:

Du hadde mørkt hår på bryllupsbildet ditt, hadde du ikke... :sjenert:

Nå må jeg ile - ha en god dag, snupp! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke blå, den er grønn :sjenert:

Var så nusselig at jeg ikke klarte å gå forbi :ler:

Jeg hadde mørkt brunt hår på bryllupsbildene ja, men min virkelige hårfarge er kommunebrunt/grått...... uansett: KJEDELIG. Så jeg driver og farger litt nå og da for å bli litt ny. Bilde skal jeg vel klare å ordne etterhvert ;)

Rååååssssssa ja :rodme:

Slo meg plutselig at det var skikkelig fint. Skal kjøpe litt flere lys og en løper til spisebordet idag :sjenert:

Kos deg masse med Diva, snuppa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den grønn, ja... :ler: Jeg måtte ta enda en titt, men her hos meg ser den fortsatt blå ut! Men grønn er jo veldig fint da - og jeg skjønner jo godt at ikke du kunne gå forbi den. :hjerte: Men du kunne jo kjøpe den til din egen lille nysmurf da... :sjenert: Du skjemmer jo bort Kveruliten allerede før han er født jo... :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveruliten må nok bare venne seg til å bli litt bortskjemt ;)

Vil ikke kjøpe noe til en ny smurf før h*n er i boks. Dessuten har jeg jo ALT om det blir en gutt til.

Nå ser vi ELIAS, spiser brødskive med prim og koser oss. Vel, jeg spiser ikke prim da :ler: Men jeg synes Elias er kjempesøt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: LT!

Nå snør det ute - samtidig som sola skinner og det blåser nesten til snøstorm :overrasket: Ikke rart det stakkars barometeret vårt blir forvirra :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Hahaha! Har ikke tittet nærmere på avataren dintidligere, og først nå ser jeg hva det er!!! :ler:

Tilbakestående, jeg? Neppe :hoho:

Ha en super dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må jo ha det litt her og der i stua. Ikke bare i sofa området liksom. Så nå er det en råssa brikke på stuebordet, råssa pledd i sofan (eller rundt meg nå da ;) ), råssa dråpelys i lyskrona, råssa dråpelys i to glasstaker i vinduet ved spisestua, råssa løper på spisebordet og råssa kulelys på TV'n :rodme:

Nå blir det ikke mer råssa altså :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...