Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville tatt det i går som en hormonell blødning jeg, og tatt en test i morgen om mensen ikke har kommet for fullt til da. Avtale? ;)

Happy ValentinesDay, Sweetie! :kyss:

Håper det blir en vakker seremoni i dag...trist blir det jo, men det kan jo være flott likevel. Lykke til med bæringen for monjamannen. Jeg har også tatt det som en ære når jeg har blitt spurt om et sånt oppdrag.

Håper dere får en god dag, tross alt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk litt inspirasjon av Kverula og sjekka horoskopet mitt:

Løven

Du ser kun det du helst vil se! Det gir deg skuffelser. La det ikke bedra deg. En kontrakt eller en avtale blir oppløst. Prøv å ta ukens begrensninger med et smil, det er alikevel ingen ting du kan gjøre med det.

Men det med biorytmene stemmer ikke. Jeg føler meg ikke tappet for energi :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være en liten blødning som jeg fikk første gang jeg skulle ha mensen etter jeg ble gravid! ;) Krysser fingre for det! :Nikke:

ÆSJ - så dumt at det ikke passa på deg da, monja - jeg som hadde skikkelig tro på det der! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei monja-musepupp. :ler:

Jeg har også litt treg mens når den først kommer.....men håper selvsagt at din ikke kommer skikkelig denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det Heidi. Det blir spennende å se dette.

Nå skal jeg pakke inn pakken til Kverula, ordne fra noen klær, dusje og så drar vi.

Ha en fin dag jenter :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...