Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

*Visker ut syndige tanker fra Monjas kokte hode* :hoho:

Du er vel ikke den eneste som har en gammel flamme som fortsatt gir reaksjoner.. har en eller to på lager selv jeg :oops: .

Men heldigvis har jeg innsett at det ikke kunne blitt oss to for lenge siden. Og jeg kunne jo ikke ha fått det bedre enn jeg har det med sambo. Ville aldri ha byttet ham ut med han som har DET farlige blikket og de pene hendene... *sukk*. Han duger nemlig bare som leketøy for single jenter. Been there, done that.

Vi har også hatt pizza. Fra Peppes da.. ikke noe hjemmelaget. Veldig greit å være god kunde og få VIP-kort i posten :oops: .

Nå skal jeg straks er IDOL-resultatet.

Ha en fin kveld!

Og lykke til i morgen.. på festen altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KAAAANSKJE jeg rekker deg FØR du sovner...

Heeeeeeeeisaaaaann Monja-jenta.....

Hur mår ni gamla ørn???

Jeg gleder meg også til jeg skal uuut i morgen. Det er så sjelden jo.. Å nå er det jo bursdag også så da blir alt supert

Håper jeg holder meg til en snurr og ikke blir forsnurret... Da er jeg ikke god å ha med å gjøre.

Kan heller ikke drikke sprit, for da blir jeg "steike tulen", som vi sier her på sunnmøre.

Tåler ikke sprit.

SÅ ingen drink på Skusla... Kanskje EEEN strawberry daquari, men ingen flere..

Gleder meg til å høre om helgen din da hvertfall.... :D

SOVNA du på GULVET????? Var ikke det hardt?? Hadde vært stiv som en pinne jeg da.... Knakende i mine bevegelser.

Vel, jeg må si jeg er fryktelig takknemmelig for at Jon Blund blir sent min vei.. Han er nok litt redd meg siden jeg tok så hardt ned i han den dagen, så .. men det er bare å være litt streng med han.. Å sitter han å spiser vassen laks fra Fjordland, så ta fra han den å si han har en JOBB Å GJØRE..... :ler:

Jeg har faktisk ikke sovet så mye og godt på mange mnd som jeg ahr de siste to dagene.. Sovet 13 timer til sammen.. Å det er MYE FOR MEG...

Men men, jeg håper du får det SUPERSINNSYKTKJEMPEMORSOMT på festen i morgen...

Stooor klem fra meg til deg...

PS. Mr X? Klam i hakket?? ( hihi, er ikke det et grusomt ord.. haha) hmmmmmm.. hva slags sukkerbit er dette da tro?? Han må da bare være nam med sjokoladetrekk for en slik beskrivelse... :ler:

kos kos til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr. X? Hm, hva kan jeg si.....høy og mørk *sukk* :wink:

Godt å se at det ikke er bare meg som har syndige tanker her inne, Lea :ler: Men det er noe som heter "bare se, ikke røre" tror jeg, og det er akkurat det jeg skal prøve på :wink: Og det klarer jeg altså - don't you worry.

God morgen! Her er det jammen ikke snakk om å sove bort lørdagen. Sambo kom hjem fra avisrunden sin klokka 8 og nå snorker han fornøyd i senga, så da er det ikke mulighet til å sovne når jeg først har vært litt våken :-? Men nå har jeg aldri vært av typen som sover lenge heller, så det passer perfekt å stå på beina nå :lol:

Gleder meg veldig til i kveld. Hørte noe om at vi begynner klokka fire eller fem idag :o Åssen skal jeg som ikke har vært på en snurr siden august overleve den??? Det er bare å ta det rolig i starten da. Har kjøpt to flasker Baccardi Breezer og det er fin oppvarming. Så skal jeg slenge meg på litt vin før det blir te-knert i ekte trønderstil. Men jeg vet at om jeg dropper vinen og går rett på spriten blir jeg ikke dårlig i morgen.... :sjarmor: Iallefall funka det sånn før.....hihi

Leste litt om festen i lokalavisa idag, og det er svære forholder. Skal holdes i en hall på 3000 kvadratmeter, det er innleid 1000 stoler og bord, og Norges største mobile dansegulv. I tillegg skulle delvis julegatebelysninga (!?!) vår stå for en del av pynten. Tror det blir skikkelig bra jeg. Det er egentlig ikke vits i å dra sammen med gjengen, for hvem finner igjen hverandre i det folkehavet likevel? Heldigvis er det masse kjnetfolk som skal dit, så noen skal jeg vel finne tenker jeg :ler: Så blir det ikke mer festing før i august tror jeg. Skulle på "Kaifest" med DDE og Ole Ivars :-? den 30 mai, men da skal jeg servere i bryllup. Mye koseligere det. Så er det duka for fest igjen i midten på august. *lurer på hva som skjer nå ettersom jeg velger slike fester framfor å dra på byen? Holder jeg på å bli voksen? Bare for noen år siden hadde det vært uaktuelt* :o

Jepp, jeg sovna på gulvet. Hardt, men varmt......puh :roll: Knaka godt da jeg skulle opp igjen. Den ene armen hadde sovna og jeg følte meg helt ødelagt :-?

*skal snike meg inn på forumet sor å se om jeg har gått glipp av noe iløpet av natta*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært og lukta på vindunken jeg har stående på badet.....men den er ikke ferdig til omstikking enda virker det som :-? Blir den aldri ferdig? Gjæren har lagt seg i et delikat lag på toppen, og der gjør den jo ikke store nytten akkurat. Så nå er det bare å riste-riste-riste flere ganger om dagen.... :x Og den har stått to dager over beregna tid. Ja ja, den kommer seg nok. Starta gjæringa seint og da. Etter nesten to døgn tror jeg. Og når den er ferdig er det rødvin next. Det har vi aldri laga, men det kan da vel ikke være sååå vanskelig?!?

Skal svippe legemet en tur i dusjen jeg, og så skal jeg smiske med sambo om å kjøre en tur til byen etterpå. Han er liksom ikke den som legger avgårde 2,5 mil en vei uten grunn *husk at til og med diesel er dyrt nå :fy: *

Så er det bare å fikse seg opp til den O'store festen ikveld :D Sørgelig, men sant er at akkurat nå er jeg ikke akkurat i noen partystemning. Det kommer seg....da skal det virkelig ta av.

:vinke: HÆPPI SKVÆTT!!!!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei monja

Hyggelig fest?

Tusen takk for oppmuntrende hilsen i dagboka mi. DET var et lyspunkt,

og det gjorde meg godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nååååååh????????? Er du EDRU???

Har du vært snill pike nå da???? :rosaengel: ELLER :sjarmor: ???

Hehe :Hehe:

Tipper du har sluppet løs rockefoten og fått svinga deg litt.

Håper du har koooosa deg og at festen var vellykket.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså...*kremte*

Nå er det LAAANGT på dag, og jeg har ikke sett snurten av deg.

Hmmm... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig.....I'm back!

Nå er hodet begynt å roe seg ned litt, og jeg har våkna fra dvalen. Ikke at jeg sov så lenge i dag, men jeg fikk ett anfall av sovesyken på sofan. :Gjesp: Så det er vel det jag har brukt dagen til.....sovet. Og så har jeg slepa meg en tur til byen for å hente sakene jeg la igjen på vorspiel igår. Ikke at det var så mye, men det var jo såklart det viktigste - filofax, mobil og sånne ting. Sånt jeg ikke kan være foruten.... :Hehe:

Festen var digg den. Masse gamle "grakailla" og futt og fart. Jeg aner ikke hvor mange som kunne være der jeg, men om jeg deler de jeg så på to kan det vel ha vært ca 1300 kan jeg tro. For dobbeltsyn hadde jeg ved minst en anledning :ler::ler:

Så selv om jeg ikke akkurat digger dansemusikk så voldsomt går det absolutt an på fest. Og så er det faktisk masse unge folk på disse festene for tiden, selv om overvekta nok er over 50 år da. Men det er bare koselig det. Ikke hver dag man møter foreldra sine på fest, eller besteforeldre for den del. :roll:

Vi kom ut klokka 22.00 og da var det alt fullt i hallen. De første hadde stått i kø fra før klokka 19.00 ble det sagt. Men for oss var ikke det der med bord så viktig, så vi kom litt senere vi. Hadde blitt både sliten og ruinert om vi skulle vært der i mer enn 4 timer. Ølpriser på 50 kroner for en 0.4l. Og samme pris for vin :o Og da skal nevnes at de hadde bare rødvin :sur: og at det ble servert i plast - melkeglass - størrelse..... :sjarmor: Så jeg slurpa øl fra kjentfolk jeg....og "grakailla" som håpa på et nyp, men som ble lurt trill rundt :Hehe: Har lært meg noen triks i forbindelse med det der.

Men når sant skal sies husker jeg ikke riktig alt som skjedde og i hvilken rekkefølge, men artig? Ja, det var det definitivt..... :ler2:

Og så Mr. X da.......*sukk* :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi... Rockefot og snurretisnurre Monja.....

Møtte hver vår gamle flamme vi da.... :sjarmor: '

Hmmmmmm.... kriblet og kriblet

Koselig at du hadde det fint da..

Fint å flørte litt av og til, og mannfolk er jo lettlurte vesen så da er alt moromt og greit.

Rødvin i melkeglass og plast også hørtes fisj ut.......

Jeg må le, husker ikke alt jeg heller... Herregud da.. Fy oss!!! :ler:

Må da huske alt vel...

Men men, ett par svarte hull går an ... for tenk.... :sjarmor:

Ha en koselig kveld da snuppa..... Enten her eller på sofaen under dyna med zappens virkning.... :D

Klem til deg vennen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er sambis på tur til senga så jeg få noen minutter for meg selv jeg. Det er litt godt det da - både for meg og sambis. Har vært i ille dårlig humør idag jeg da. :frustrert: Fyllesyke og PMS er en forferdelig dårlig kombinasjon. Og når PC'n streika totalt et par ganger idag, og vi attpåtil fikk inn virus (måtte kjøre recovery, og rakk ikke å legge inn antivirusprogram før sambo bare måtte hente ned mail - vips der var det et Klez virus...) var det meeeer enn nok for meg altså. Herregud så sint jeg ble. Og fortsatt er det noe som ikke er som det skal være, for vi får ikke kobla oss opp på begge linjene....I morgen skal jeg ta en telefon til Telenor, for det er der feilen ligger tror jeg. Det er så irriterende at det finnes ikke ord :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?? Glemte jeg å skrive hvordan det gikk med mitt møte med Mr.X? Er det virkelig mulig? Jeg kom på festen, og det tok en stund før jeg registrerte han (men jeg visste han var der, for jeg så samboeren hans i en mørk krok laaangt inne i lokalet). Og plutselig var han der bak meg. Det var ei venninne som så han først. Men jeg reagerte helt motsatt av hva jeg hadde trodd. Jeg unngikk han :roll: Likevel gikk jeg og titta etter han flere ganger, og registrerte at han gjorde det samme. Ble ikke jeg varm om hjerterota da eller? :oops:

Etter en time eller så med bare glaning gikk jeg meg liksom på han midt på gulvet. Koselig det. Fikk klem - med en skikkelig smask på kinnet kamuflert inni håret mitt - åhhhh........ :kysse: Han sto helt tett inntil meg og jeg prata litt med han. Gikk lettere med litt øl innabords :Nikke: Så nå har vi avtalt å møtes på jobben hans i morgen :o Hjelp....ting går for lett med alkohol i blodet :roll: Etter en stund kom venninna mi med type og da ble det for anstrengt for han så han gikk en tur han :lol: Men vi snakka litt sammen utover kvelden og hadde det skikkelig trivelig. Tok til og med et par danser.... :sjarmor:

Men følelsen for han? Nei, den er fortsatt den samme.....Hadde jeg vært singel hadde han garantert havna under dyna mi i natt. Noe han faktisk hadde gjort uten å mukke, sa han selv........ :rodme:

:fy: *Fy skamme meg - smekk på labben* :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Det var det der med ekser da...

Ja, det er nok slik at der finnes en slik "han jeg kanskje ikke kunne motstå..." for de fleste av oss. Jeg møtte han jeg rett og slett ikke KUNNE motstå, da jeg var sammen med min eks. Nå er han min samboer, så, for meg ordna det seg fint :)

Du er flink jente og beholder rett fyr under dyna di, så dette går så bra så. Sånne små fristelser finnes det i verden. du er flink du, så det går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe....jeg har aldri vært særlig enkel å overtale for å si det sånn, så det var egentlig ikke et sååå stort problem å si nei. Men du verden så glad jeg er for at jeg er akkurat sånn idag. Tenker på hvor lite som kan ødelegge et stabilt og godt forhold.

Nei, fristelser må man ha, for uten dem er det vel ikke noe spennende? Og så er det jo deilig å bli overøst med komplimenter da eller?

*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Hei igjen, Monja!

Her har mye skjedd siden sist jeg var innom, og det er tydelig at du har hatt en finfin helg! Det var moro å høre! :D

Spennende med X'er, ja...Det er noe med de følelsene man bare ikke rår over! Men jeg er glad på dine vegne at du motstod fristelsen. Det er ingen selvfølge idag...Godt man setter pris på det man har! :wink:

Har vært borte fra KG i hele helga, så nå sitter jeg med 13 sider med nye innlegg som jeg skal titte igjennom...Det kan ta sin tid...Godt kvelden enda er ung!

Ønsker deg en fin kveld, og en fin uke! Stikker innom deg igjen jeg! :D

Klem, Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink jente som holdt seg unna..... :ler:

Det er utrolig deilig å bli overøst med komplimenter... Føler selvtilliten stiger ett par hakk da ja.... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen tilbake, Monja :wink:

Hørtes ut som en morsom fest :briller: Eks'er ja..lett at gamle følelser blusser opp, begynner å tenke litt tilbake osv.. bra du "holdt deg på matta"! (ikke misforstå).

Er jeger ja, her er det jakt for alle penga hver høst :sjarmor:

Våren har kommet her i Trondheim ser det ut til ja. Men i dag begynte det av alle ting å sludde.. :-? Altså, det er jo mars, men jeg har liksom blitt vant til vår og sol nå.

Ha en fin-fin natt!

Julie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm....jeg må bare oppklare en liten misforståelse her.....Mr.X er ikke ex'en min på noe vis (selv om det kanskje høres ut sånn....) :wink: Vi har aldri vært sammen vi på den måten vi, bare jobba sammen..... :sjarmor: OK, da, så har vi nussa litt da - på fest - var full og visste ikke hva jeg.....eh, vi .......gjorde :oops: Men bortsett fra det....nada :x

Har alltid holdt meg i skinnet jeg *stolt av meg selv*, og alltid stått imot alle fristelser fra han og andre :ler: Jeg er bare ikke sånn. Er jeg opptatt så er jeg opptatt. Sambo betyr for mye for meg til at jeg kan risikere å miste han over en "fling" som ikke betyr noe likevel. Tror definitivt det hadde stilt seg annerledes om jeg ikke hadde hatt det bra i forholdet, og jeg overhode hadde hatt tro på at det kunne blitt meg og mystiske Mr.X. Men jeg har det kjempebra jeg :hjerte: , og det tror jeg Mr.X har også. Dessuten vil jeg ikke ha flere forhold på samvittigheten :oops:

For jeg har det. 4 eller 5 tror jeg. Da jeg var sammen med ex'en min var begge utro etter noter, men det ble slitsomt i lengden det. Og da forholdene mine ble kjent var det ikke noe kult å stå til rette for det overfor superhissige kvinnfolk :-? Så det har jeg slutta med. Aldri vært utro mot sambo jeg, men så er han tro mot meg og da :kysse:

*monja følte plutselig et enormt behov for å forklare seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...