monja Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #6741 Del Skrevet 3. februar 2006 Selskapssyk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 3. februar 2006 #6742 Del Skrevet 3. februar 2006 Skjedde det for lite her?? Hva skal vi skravle om da? Hvordan går det med armen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 3. februar 2006 #6743 Del Skrevet 3. februar 2006 Du ser ikke på idolda, for dere er det mye å skravle om! Noen er jo fantastisk bra, men andre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 3. februar 2006 #6744 Del Skrevet 3. februar 2006 Snart er det jo nytt på nytt.. Da blir det chips og cola i sofaen for min det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #6745 Del Skrevet 3. februar 2006 Armen min er vond. Jeg har sagt at jeg ikke kommer på jobb på mandag. Skulle til legen idag, men neida, der hadde de ikke tid før mandag Regner med litt forlenga sykmelding. Og joda, jeg så Idol..... det er variert kan man si. Jeg må jo le litt av juryen og, for de har det virkelig morsomt på deltakernes bekostning Tror de gjorde rett valg idag iallefall. Takk for PM, meta. Ikke så skummelt vel? Vi er jo gamle kjente. Nett - kjente Ikke noen øksemorder her i heimen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #6746 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg fikk en litt ufin (og veldig lokal) SMS idag. I forbindelse med at dette huset ble skylt på sjøen i Flatanger (ikke langt fra her) under flommen. Den lød som følger: "Notar annonse: Enebolig til salgs i Flatanger. Noe oppussing må påregnes. Ikke festet tomt. Visning i Roan på torsdag, Rørvik på fredag. Behjelpelig med finansiering, kun flytende rente" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 3. februar 2006 #6747 Del Skrevet 3. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 3. februar 2006 #6748 Del Skrevet 3. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 3. februar 2006 #6749 Del Skrevet 3. februar 2006 Huff, den naturen, den naturen. Jeg ble litt overraska over at Kverula ikke hadde hørt om navnet Arnhild før! Det er jo ikke det vanligste i vår generasjon, akkurat, men jeg har aldri tenkt på det som spesielt uvanlig! Flott navn, synes jeg. Jeg tipper sånne navn kommer som ei kule om 10-15 år, jeg, så om dere velger det nå, så er dere forut for deres tid! Det virker litt som om alle er bevisste på at det finnes navnetrender, men at mange ikke skjønner at smaken deres er påvirket av dem når de sier "Vi ville jo ikke ha et ti-på-topp-navn, men Mathias ER jo så fint!" Jeg synes også Torstein er veldig flott, det har jeg vel sagt før, tror jeg? Det hadde en særdeles uvanlig statistikkurve - veldig jevn popularitet over tid! Ganske uvanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. februar 2006 #6750 Del Skrevet 4. februar 2006 Den sms'en måtte jeg le høyt av her jeg sitter! Selvom det jo er ltragisk midt oppi det hele, da... Ang Arnhild så er det kanskje litt rart at jeg ikke har hørt det før ja...men det er sikkert noen som heter det her i området også, bare at jeg ikke kjenner dem eller har lagt merke til det. Det du skriver om navntrender Rognebær er SÅ sant - jeg forstår heller ikke at folk ikke skjønner det der! Jeg tror et fåtall av oss har hatt samme navnefavoritter helt fra vi var små - jeg tror i hvertfall at vi blir mye mer påvirka enn det vi tror selv. Jeg husker at Vidar og Daniel var det aller, aller peneste navnene jeg visste da jeg var liten. Sikkert fordi jeg var SÅ forelska i to gutter med de navnene. Det har endret seg siden dengang, for å si det sånn. Jeg kalte forresten opp en bamse jeg hadde da jeg var helt liten etter en gutt jeg gikk i barnehagen sammen med - fordi jeg syns det var så fint navn - og jeg tror jeg var litt betatt av den gutten også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. februar 2006 #6751 Del Skrevet 4. februar 2006 Morsom SMS du fikk monja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. februar 2006 Forfatter #6752 Del Skrevet 4. februar 2006 God morgen jenter. Det er lov å litt. Det var tross alt et gammelt og ubebodd hus. Synes folk er snare med å lage nye teksmeldinger. Idag skal vi til Røyrvik, en fjellbygd 15 mil unna her. Men det er forferdelig kaldt da. Det er nesten 10 minus her og 20 minus der....brrrrr. Må pakke med godt med klær og mat og drikke sånn i tilfelle vi får motortrøbbel eller annet på vår vei. Huff, jeg foretrakk da det var 8 plussgrader jeg. Men det er meldt det til mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. februar 2006 #6753 Del Skrevet 4. februar 2006 Håper dere får en fin dag! Og du, tittelen din passer deg fortreffelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. februar 2006 Forfatter #6754 Del Skrevet 4. februar 2006 Jo takk, det kjennes ut sånn. Som at den tittelen passer utmerket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. februar 2006 Forfatter #6755 Del Skrevet 4. februar 2006 fjhgh xy rt rgg tjrud f txyc En hilsen fra Torstein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. februar 2006 Forfatter #6756 Del Skrevet 4. februar 2006 Og jammen får ikke¨gubben start på bilen sin ....ikke enda iallefall. Møkkabilen hans tåler ikke kulde den Kanskje vi får prøve min da, om han noensinne gir opp mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. februar 2006 Forfatter #6757 Del Skrevet 4. februar 2006 Om det dukker opp merkelige tegn mellom eller inni ordene mine - sånn som ¨eller' eller sånt er det Torstein som står for dem. Han skal nemlig sitte på fanget og hjelpe til han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. februar 2006 #6758 Del Skrevet 4. februar 2006 Syns han er flink jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. februar 2006 Forfatter #6759 Del Skrevet 4. februar 2006 Bilen starta opsider. Treeeeeg dieselbil Så nå skal vi pakke og dra. I går kveld spruta det melk fra puppene mine igjen. Ble en skikkelig sprut da jeg klemte lett på dem Og jeg som ikke har sett melk fra den kanten siden Torstein var 3 mnd :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. februar 2006 #6760 Del Skrevet 4. februar 2006 Ja, da er nok produksjonen i gang igjen da, serru, monja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå