Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Idag møtte jeg forresten venninna mi som mista samboeren sin for et par uker siden. Hun så helt knust ut stakkars. Jeg visste ikke hva jeg skulle si, men hun fikk en god og lang klem iallefall. Huff, jeg synes så synd på henne. Nesten så hun begynte å gråte flere ganger under samtalen :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje på tide å begynne på middagen. Vi skal ha kjøttsuppe idag og det er litt å forberede kan man si. Dessuten kom jeg meg ikke i :dusje: tidligere idag så jeg tror jeg går dit først.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, hva med januarbaby da?

Ellers jeg kan kanskje ikke blande meg jeg som er 30 :hår: og ikke har barn ennå? ;)

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje JEG kan få til en julibaby da :)

Nei, meta, vi skal jo ha baby sammen.....eh.....samtidig mener jeg :sjenert:

Men du kan jo få en julibaby og - etterpå :sjarmor:

Ehm, hva med januarbaby da?

Ellers jeg kan kanskje ikke blande meg jeg som er 30 :hår: og ikke har barn ennå? ;)

Januarbaby høres fint ut for meg det :tommel:

Men hva med deg da? Er det ikke på tide synes du ;)

Kanskje det har klaffet alt!? :hoppe: Håper det!!

Spennende!! Kanskje jeg tar en februarbaby..(Neste år :) )

Enig i at det er spennende. Men jeg tror egentlig ikke at det klaffet denne gangen. Hadde jo vært for godt til å være sant egentlig. Vi får se da. Om en 10 dagers tid kommer mensen, om ikke tester jeg ca 2 uker på overtid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke teste den dagen mensen ikke kommer? :klø: Syns det er ALTFOR lenge å vente i to uker etter ikm...unødvendig! :sjarmor:

Du har jo noen du skal rapportere til her da, og jeg liker ikke å vente! :riste:

Malou - du kan ta deg av januar du! :Nikke: Førstkommende, eller? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELT enig med Kverula. Kan ikke la det gå så lenge over :riste:

Jeg tviler forøvrig sterkt på at det blir baby samtidig. Vi er visst ikke så raske av oss vi ;)

Klem fra Meta som har SÅÅÅ lyst på suppe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigermor ringte....... Kusina til mannen ligger i fødsel - i Oslo - 2 uker før termin :hoppe: Vannet gikk i går og starter ikke fødselen snart starter av seg selv blir hun igangsatt :hoppe:

Snart får Torstein en ny tremenning - en gutt :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var kjempekoselig med middagsbesøk idag.

Venneparet vårt syntes suppa var god, og spiste seg gode og mette.

Ungene spiste og, selv om de griset mest da. Det er så herlig med de to sammen, for de lekte godt sammen nå. Selv om det ble en del krangel om de samme lekene også :ler: Så morsomt å se dem da gutten dems satt på gå - bilen til Torstein, og Torstein gikk bak og dyttet. Løp bak er kanskje den rett betegnelsen :ler:

De dro hjem litt før klokka 20. Tror vi må samle venner oftere. Jeg elsker å holde middager for venner og familie, men det har dere kanskje funnet ut :sjenert:

De fortalte at også de prøver å få ny baby i disse dager. Kanskje vi kommer til å gå gravide samtidig igjen? Vi hadde jo termin på løpende bånd sist - hun den 27. september og jeg den 28. september. Men så fødte jo jeg den 9. og hun gikk helt til den 26. Hadde vært koselig om de fikk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat sett en del kjentfolk på TV2 Nyhetene. Det var et innslag fra flomrammede Vassbotnan på Høylandet. Helt utrolig hvordan det ser ut der oppe. Vannet står jo godt opp i 1. etasje på husene. Og mø'ene står i 20 cm vann inne i fjøset. Ja ja.....heldigvis er det oppholds nå da. Begynner faktisk å bli litt kaldt. Gått fra pluss 6 til pluss 0,9 på noen få timer :overrasket: I morgen er det meldt minus 3 grader......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste litt inne på den tråden; "jeg fikk barn med en gift mann". Fikk et flashback til min ville ungdomstid da jeg var sammen med en mann i Sverige. Musiker, utroooooolig sexy :hjerter: , 18 år eldre enn meg, tre barn (litt flere nå da) ....................og gift :sjenert:

Vi var sammen et par år, og han ble skilt på grunn av meg. Husker at jeg hadde forferdelig vondt av kona hans, men hva gjør man ikke for kjærligheten. Jeg var jo hodetups forelsket i han og det overgikk liksom det meste. Selv om det var et ildfullt forhold, med elsk og hat, kjærlighet og vold, tror jeg neppe jeg kommer over han 100%

Egentlig skulle jeg diskutert litt i den tråden, men hva skal jeg si da? Forsvare utroskap som jeg egentlig er imot? Eller er jeg imot det? Huff, når man begynner å tenke så mye blir man bare forvirra..... Jeg forstår jo henne som har barn sammen med denne mannen, men jeg fortår jo dem som reagerer på det og.

Man må nesten ha vært oppi dette for å forstå..... :sjenert:

Jeg har fortsatt sporadisk kontakt med denne mannen, og tenk at han skal bli bestefar for 6. gang i en alder av snart 47 år :hjerte:

Jeg tror jeg skal slutte å tenke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg var 20 kunne lett ha havnet i et "forhold" med en 20 år eldre, gift mann jeg også.Men heldigvis var jeg klarte jeg å overbeviste meg selv om at det var best og holde seg unna, men det var ikke lett... :sjenert:

Malou - du kan ta deg av januar du! :Nikke: Førstkommende, eller? ;)

Jeg skal ta det opp til vurdering. ;)

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

masse vann der oppe du bor ja... (med der oppe mener jeg trønderlag.. ikke noe mer spesifik sted.. geografi er noe tull)

og nå skal vi bare krysse fingrene for oktober., var det ikke så? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...