Gjest Gjesta Skrevet 27. januar 2006 #6401 Del Skrevet 27. januar 2006 God morgen! Her har det vært action på morgenkvisten, gitt. Du får ha det fint i byen da - og tenke som så at du heller får en deilig hjemmekveld med mannen enn fest med kollegaer. Høres mye bedre ut spør du meg! Håper armen din ikke er så vondt lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. januar 2006 #6402 Del Skrevet 27. januar 2006 Hei, bare innom med en ROSA hilsen siden du er så glad i den fargen. Har du noe smertestillende du kan ta for armen din elle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 27. januar 2006 #6403 Del Skrevet 27. januar 2006 Har så sinnsyke smerter i armen i dag ← Aesj, jeg ogsaa.....god bedring hvertfall. Dumt med festavlysning, men det er deilig med helg uansett da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. januar 2006 #6404 Del Skrevet 27. januar 2006 Ha en god helg monja, håper armen din blir bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. januar 2006 #6405 Del Skrevet 27. januar 2006 Kunne du ikke holde deg hjemme når du først er sykmeldt da, og holde meg med selskap... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 27. januar 2006 #6406 Del Skrevet 27. januar 2006 monja er vel ute og kjøper rosa dilldall...!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddlina Skrevet 27. januar 2006 #6407 Del Skrevet 27. januar 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. januar 2006 #6408 Del Skrevet 27. januar 2006 Thihiii, det tenkte jeg ikke på, middis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. januar 2006 Forfatter #6409 Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg har ikke kjøpt RÅSSA dilldall nei. Kanskje denne eplegrønne hadde vært noe for meg? Får titte litt rundt i morgen. Mamma veksler mellom grønn og orange, og selv var jeg inne i en turkis periode i fjor, så nå vil je prøve noe nytt. Armen har vært dritt i hele dag. Men jeg har tatt Paralgin Forte og da blir det så meget bedre. Lurer på om sykmeldinga mi blir lengre og Takk for omtanken alle sammen Som om ikke det er nok er jeg blitt forkjøla. Snufser og nyser, og det er aprilspøken som har smittet meg :sur: Han har snufsa hele denne uka så jeg har vel vært for nærme han da. Ei som jeg jobber sammen med har og fått det - fra han. Så det blir en helg i snørrets tegn. Mannen bader smurf idag. Senere i kveld er planen å shine litt hus. Det trengs for å si det mildt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. januar 2006 #6410 Del Skrevet 27. januar 2006 *setter igjen en bolle og et krus med kakao* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. januar 2006 Forfatter #6411 Del Skrevet 27. januar 2006 Åååååhhhhhh..............tusen takk snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. januar 2006 Forfatter #6412 Del Skrevet 27. januar 2006 *koser seg med bolle og kakao* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. januar 2006 Forfatter #6413 Del Skrevet 27. januar 2006 I morgen skal jeg ta med blånissegutten min på byen. Han har fått lue og tøfler/sokker fra svigermor idag. Fra før har hun strikket blånissegenser og blå bukse, så nå er han komplett. Snille svigermamma'n min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. januar 2006 Forfatter #6414 Del Skrevet 27. januar 2006 Synes nesten synd på Svein i HC jeg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. januar 2006 #6415 Del Skrevet 27. januar 2006 Ja, Svein har tabba seg skikkelig ut - på skikkelig Krogstad-vis! Smurfen kommer til å være så fin i fullt utstyr i morgen - kose dere i byen da! Nå skal jeg titte litt på Idol, og så skal jeg legge meg snart! GOD NATT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. januar 2006 Forfatter #6416 Del Skrevet 28. januar 2006 God morgen!!!! Her er det opp og sprett klokka 7 selv om det er helg Men jeg var i seng før klokka 22 i går så jeg har da sovet litt. Er enda mer forkjøla idag. Nyser og snørrer (det var vel fine detaljer ) hele tiden, men har heldigvis ikke feber. Mannen lurer på om jeg har smitta han og, for han har begynt å få tett nese og vond hals han og. Sånn kan det gå med for mye nærkontakt Det regner ute. Og det er 6 plussgrader. Litt av en januar ja. Leste i lokalavisa idag at det skulle være sånt vær til midten av februar Det virker som om det skulle være tre dager med minusgrader i den perioden. Ja, ja.....jeg blir ikke så lei meg jeg da, men aprilspøken er fly forbanna på dette været for han har kjøpt seg snøscooter i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. januar 2006 Forfatter #6417 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Hurra for Kverulitens 10 fullgåtte uker!!!! Endret 28. januar 2006 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. januar 2006 #6418 Del Skrevet 28. januar 2006 God morgen! Ikke no' ålreit å være forkjøla, men godt at du slipper å jobbe da i hvertfall. Pyton å være på jobb om man ikke er i form. Det ser ut til at de milde gradene har flytta seg nordover, for her er det 10 minus i dag igjen, og knallblå himmel. Det skal visst fortsette noen dager framover. Helt greit - bare det er soooool! Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. januar 2006 Forfatter #6419 Del Skrevet 28. januar 2006 Du kan bare få ha de minusgradene du. Synes det passer helt perfekt at det ikke er snø og glatt ute lenger jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. januar 2006 Forfatter #6420 Del Skrevet 28. januar 2006 Ser Idol nå. Gubben har tatt det opp på video, for jeg sovna jo lenge før det i det hele tatt starta Har ikke store forventninger da. Jeg hater herre-håndball, det er sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå