Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

God morgen!

Her har det vært action på morgenkvisten, gitt. :ler:

Du får ha det fint i byen da - og tenke som så at du heller får en deilig hjemmekveld med mannen enn fest med kollegaer. Høres mye bedre ut spør du meg! ;)

Håper armen din ikke er så vondt lenger... :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, bare innom med en ROSA hilsen siden du er så glad i den fargen. ;)

Har du noe smertestillende du kan ta for armen din elle?

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så sinnsyke smerter i armen i dag  :sinna:  :murvegg:  :grine:  :sprettoy:

Aesj, jeg ogsaa.....god bedring hvertfall.

Dumt med festavlysning, men det er deilig med helg uansett da...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke kjøpt RÅSSA dilldall nei. Kanskje denne eplegrønne hadde vært noe for meg? Får titte litt rundt i morgen. Mamma veksler mellom grønn og orange, og selv var jeg inne i en turkis periode i fjor, så nå vil je prøve noe nytt.

Armen har vært dritt i hele dag. Men jeg har tatt Paralgin Forte og da blir det så meget bedre. Lurer på om sykmeldinga mi blir lengre og :sur: Takk for omtanken alle sammen :kyss:

Som om ikke det er nok er jeg blitt forkjøla. Snufser og nyser, og det er aprilspøken som har smittet meg :sur: :sur: Han har snufsa hele denne uka så jeg har vel vært for nærme han da. Ei som jeg jobber sammen med har og fått det - fra han. Så det blir en helg i snørrets tegn.

Mannen bader smurf idag. Senere i kveld er planen å shine litt hus. Det trengs for å si det mildt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal jeg ta med blånissegutten min på byen. Han har fått lue og tøfler/sokker fra svigermor idag. Fra før har hun strikket blånissegenser og blå bukse, så nå er han komplett.

Snille svigermamma'n min :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, Svein har tabba seg skikkelig ut - på skikkelig Krogstad-vis! :ler:

Smurfen kommer til å være så fin i fullt utstyr i morgen - kose dere i byen da! :)

Nå skal jeg titte litt på Idol, og så skal jeg legge meg snart!

GOD NATT! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!!!!

Her er det opp og sprett klokka 7 selv om det er helg :Gjesp:

Men jeg var i seng før klokka 22 i går så jeg har da sovet litt.

Er enda mer forkjøla idag. Nyser og snørrer (det var vel fine detaljer :ler: ) hele tiden, men har heldigvis ikke feber. Mannen lurer på om jeg har smitta han og, for han har begynt å få tett nese og vond hals han og. Sånn kan det gå med for mye nærkontakt :ler2:

Det regner ute. Og det er 6 plussgrader. Litt av en januar ja. Leste i lokalavisa idag at det skulle være sånt vær til midten av februar :overrasket: Det virker som om det skulle være tre dager med minusgrader i den perioden. Ja, ja.....jeg blir ikke så lei meg jeg da, men aprilspøken er fly forbanna på dette været for han har kjøpt seg snøscooter i år :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen! :)

Ikke no' ålreit å være forkjøla, men godt at du slipper å jobbe da i hvertfall. Pyton å være på jobb om man ikke er i form.

Det ser ut til at de milde gradene har flytta seg nordover, for her er det 10 minus i dag igjen, og knallblå himmel. Det skal visst fortsette noen dager framover. Helt greit - bare det er soooool! :hoppe:

Ha en fin lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Idol nå. Gubben har tatt det opp på video, for jeg sovna jo lenge før det i det hele tatt starta :sove: Har ikke store forventninger da.

Jeg hater herre-håndball, det er sikkert :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...