Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Endelig helg..... :hoppe:

Og jeg har fri i kveld - og jeg har fri hele helga. Deilig :hjerte:

Nå skal jeg bare være mamma til min lille smurf og kona til mannen min i to hele dager. Så skal vi på burdag til pappa i morgen, gubben skal på byen i morgen og jeg og smurf skal sove over til svigermor fra i morgen til søndag. Dette tror jeg blir en god helg.

Men det blir litt trist å være vekke fra "a-spøken" i to hele dager da :sjenert:

Vi har plutselig kommet nær hverandre igjen. Så nær at vi skal på byen neste fredag - bare oss to. Det blir sikkert koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Jinx, jeg har ikke blåst bort, men det har vært nære på. Det er jo livsfarlig å være ute jo. Polert is og skikkelig storm.....brrrrrr.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner meg ikke helt på det forholdet ditt til aprilspøken jeg da - ikke lenge siden du banna han opp og ned, og nå skal dere på by'n sammen? :klø:

Nei, du er en raring du, monja! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vel si at vi er blitt enige på x antall punkter :Hehe: Han er en veldig snill mann skjønner du, men han lar dessverre feil hode styre litt innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg forstår meg ikke helt på forholdet vårt selv jeg, Kverula. Det er litt opp og ned kan man vel trygt si *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, nå er jo jeg kjent for å snu på ting i en fei da. Synes bare det er så deilig at vi endelig har fått snakka ut med hverandre. Nå vet han hvor jeg står og jeg vet hvor jeg har han (håper jeg.....)

Nå skal vi spise deilig hjemmelaget pizza - signert mannen. Torstein har fått Farris Bris Lemon i koppen sin og er så fornøyd. Han er en skikkelig Farrisgutt ;) Favorittene når det gjelder drikke er Farris Bris Lemon og kaffe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det må jeg si, her snur ting seg fort. :overrasket:

Gi han nå bare ikke masse forhåpninger da.

Håper du koser deg i kveld. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gi han nå bare ikke masse forhåpninger da.

Tror jeg skal klare å unngå det. Vi er begge i forhold med barn, så det må da gå at å holde seg litt i skinnet :fy_fy::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal kjøpe superundertøy til pappa'n min jeg. Han jober jo delvis ute og på vintern må jo det være godt å ha på? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med pappa'n din da! :-D Og superundertøy er helt sikkert en fin ting å få - det liker pappa'n min i hvertfall. Ting som er nyttige og kan komme i bruk! ;)

Ha en flott lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg tror det må bli noe sånt. Så holder han varmen i disse Narvetider. Han kjører drivstoff og fyringsolje, så det blir litt utetid mens han tanker og sånt. Burde vel helst hatt varmedress :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det endelig snakk om ADSL her i området jeg bor. Håper at det ordner seg nå da. Men det tar sikkert litt tid før vi får det likevel da. Vi må være 25 interesserte for at de i det hele tatt skal gidde å bygge ut sentralen, så det er da lys i tunellen. Tror ikke det blir så vanskelig å finne så mange som vi ha. Vi har hørt om opp mot 50 stk som ønsker det, så kanskje kanskje...... *håpe, håpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke kongelige ha på sine små klær? Der kom det lille dåpsbarnet ut av bilen og ut i iskald vind i København - iført dåpskjole :overrasket: Ikke et pledd rundt en gang. Hadde det vært min unge hadde jeg pakka han inn. Han så jo forøvrig helt skremt ut. Dakar liten.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...