Catus Skrevet 6. september 2006 #181 Del Skrevet 6. september 2006 Hos oss er det meg som handler på butikken, da mannen virkelig hater det. Og jeg slipper som regel en sjokolade ned i handlekurven på vei til kassa. Det er liksom en forventing fra mannes side at jeg tar med meg noe søtt. Dersom jeg ikke gjør det, later han som om han blir skikkelig fornærma. Så går han i skapet og finner nugattien og en skje. Sitter der og gomler rett fra boksen! Fullt så desperat er ikke jeg. Jeg finner heller kokesjokoaden dersom desperasjonen skulle bli for sterk. Den får jeg iallfall ha i fred, da mannen ikke liker mørk sjokolade.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 6. september 2006 Forfatter #182 Del Skrevet 6. september 2006 Nugatti rett fra boksen? Så søtsugne har vi nå heldigvis ikke vært her i huset. Men så har vi somregel is liggende da Mørk sjokolade skal visst være sunt? Kan jo late som, om ikke annet. Er forresten en del land som har veldig søtt godteri. Det er kjempesmart. Da orker man nemlig ikke spise så mye om gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 6. september 2006 #183 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg kjenner også igjen den der med ting som er åpnet, og isboksen i fryseren... Farlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 6. september 2006 Forfatter #184 Del Skrevet 6. september 2006 Ja, og derfor er smågodt farligere enn innpakkede sjokolader! Med mindre de innpakkede sjokoladene er ekstra gode... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 6. september 2006 #185 Del Skrevet 6. september 2006 Mannen er faktisk fra et av de landene der de har søte godterier. Og det hjelper i grunnen ikke stort! Ellers later jeg som om mørk sjokolade er sunt ja. Egentlig er det vel ikke direkte sunt, bare sunnere enn lys sjokolade? Men sånne detaljer bryr vi oss ikke om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 6. september 2006 #186 Del Skrevet 6. september 2006 Ja, isboksen er fryktelig farlig! Spesielt dersom sjokoladesausen ikke har rukket å bli tom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 6. september 2006 Forfatter #187 Del Skrevet 6. september 2006 Ok, da. Kanskje de kjempesøte tingene bare funker for meg/oss som er oppvokst med mindre søtt godteri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 6. september 2006 #188 Del Skrevet 6. september 2006 Ja det tror jeg du har rett i, for det funker veldig godt på meg. Det er ikke mye jeg klarer av det kjempesøte, mens mannen kan stappe i seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 6. september 2006 #189 Del Skrevet 6. september 2006 Det er bra det er flere godisgriser her. Jeg prøver å bli litt sunnere, men hittil har det begrenset seg til folat og omega 3... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 6. september 2006 #190 Del Skrevet 6. september 2006 nå ble jeg godtesjuk jeg driver nemlig og prøver å miste noen kilo - de har kommet krypende siden jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 6. september 2006 Forfatter #191 Del Skrevet 6. september 2006 Mange godtesjuke, ja... Miste noen kilo, ja. Hvis du finner et godt oppbevaringssted, er det bare å si ifra. Jeg mister gjerne noen før sommeren, men så kommer de krypende i løpet av sommeren igjen. Er så flink til å spise sunt om våren. Lurer på om de ikke kommer krypende hvis jeg begynner allerede om høsten??? Det var da mye morsommere å snakke om godteri??? Tre spørsmålstegn i to setninger på rad. Ikke bra, ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 6. september 2006 #192 Del Skrevet 6. september 2006 God natt og sov godt, Vannmelon! Takk for skravlinga i kveld. Var kjempegøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 7. september 2006 #193 Del Skrevet 7. september 2006 det er vel bedre å snakke om godteri enn å spise det jeg er på jakt etter et sted å putte overflødige kilo - gir beskjed med en gang jeg finner det! foreløpig skal jeg spise masse interaktiv kake inne hos frida frosk! den legger man nemlig ikke på seg av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 7. september 2006 #194 Del Skrevet 7. september 2006 Hallo Vannmelonvenn. Har du en bra dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 7. september 2006 #195 Del Skrevet 7. september 2006 Ikke lett å unngå alt det gode i di godtehyllene.. smakt den nye smashsjokoladen?? mmmm Ha en strålende dag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 7. september 2006 #196 Del Skrevet 7. september 2006 ny smash?? hvordan er den, da?? jeg er sååå godtesjuk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. september 2006 #197 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg vet ikke jeg. Tror kanskje jeg har lagt på meg noen kilo bare av å lese i dagboka di i dag jeg... Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 7. september 2006 #198 Del Skrevet 7. september 2006 Føler meg litt feit jeg også ja Håper du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 7. september 2006 Forfatter #199 Del Skrevet 7. september 2006 God natt og sov godt, Vannmelon! Takk for skravlinga i kveld. Var kjempegøy! ← Det var det så absolutt! Kan gjerne gjentas. det er vel bedre å snakke om godteri enn å spise det jeg er på jakt etter et sted å putte overflødige kilo - gir beskjed med en gang jeg finner det! foreløpig skal jeg spise masse interaktiv kake inne hos frida frosk! den legger man nemlig ikke på seg av ← Fint hvis du sier ifra. og de interaktive kakene er jo både gode og sunne. Fantastisk oppfinnelse Hallo Vannmelonvenn. Har du en bra dag? ← Hei, Frida Froskevenn. Jeg har det veldig bra. Du og? Ikke lett å unngå alt det gode i di godtehyllene.. smakt den nye smashsjokoladen?? mmmm Ha en strålende dag stor ← Å. Den er farlig god! Elsker smash, også har de fått en smashsjokolade! Herlig, herlig, men farlig farlig... ny smash?? hvordan er den, da?? jeg er sååå godtesjuk ← Den er god. Samme greia, men de har bare satt sammen en haug med smash til en hel sjokolade. Nam nam. Jeg vet ikke jeg. Tror kanskje jeg har lagt på meg noen kilo bare av å lese i dagboka di i dag jeg... Ha en fin dag! ← Ja, det skal du ikke se bort i fra. Føler meg litt feit jeg også ja Håper du har det bra ← Det er flere av oss, da Har det fint, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 7. september 2006 Forfatter #200 Del Skrevet 7. september 2006 Å, forresten. Velkommen i klubben, Frida Frosk! Anonyme Husmorsyndere slår til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå