Impala Skrevet 30. august 2006 #161 Del Skrevet 30. august 2006 Syns du sa at denne gangen skulle du ihvertfall ikke teste før IkM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 30. august 2006 #162 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg ofrer meg gladelig flere pp for capricorn. ← Setter pris på det Hvilken dag kan vi vente testing da 83'?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 30. august 2006 Forfatter #163 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) njaa... jeg vet det, Yamaha,... Men i dag har jeg faktisk kjent litt symptomer også, så tviiiler på at jeg klarer å holde meg til IKM. Men til et par dager før, det må jeg klare!! Skal vi si søndag, Capri? ..Tror det! Kanskje jeg skal låse inn testene, slik som Liljen foreslo.. ikke dumt! Får be mannen gjemme de. Har bare to, og har ikke lysst å kjøpe flere heller... (er så gira, fordi det klaffer så fort for mange etter SA, at jeg nesten har innbilt meg selv at jeg garantert kommer til å bli gravid denne første pp etter.. ganske dumt, jeg vet...) Symptomer idag; vond korsrygg! , kjenner av og til noe ubestemmelig i nedre del mage/sidene, og litt lotionaktig utflod (men det pleier jeg å ha ofte også..) That`s it! For si meg fornøyd med det så langt! Angelou og Eeyore: til dere (og til dere andre!) Endret 30. august 2006 av 83` Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 30. august 2006 #164 Del Skrevet 30. august 2006 Søndag høres ut som en plan ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 31. august 2006 #165 Del Skrevet 31. august 2006 Da må jeg ihvertfall innom her på søndag :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 31. august 2006 #166 Del Skrevet 31. august 2006 Testing søndag er notert! Du får be mannen låse inn testene ja. Har en venninne hvor mannen måtte gjemme nugattiboksen, så hun ikke spiste det hele uken Ha en fin og symptomfull dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 31. august 2006 Forfatter #167 Del Skrevet 31. august 2006 Dag 23 (9DPO) 9 DPO allerede?! Var jo da jeg testet positivt sist! Men føler ikke for å teste ennå. Denne pp er ikke så full av symptomer som sist. Litt varierende fra dag til dag, egentlig. I går hadde jeg jo veldig vond rygg. Ikke idag. I går hadde jeg litt mensenlignende smerter i kroppen. Ikke idag. I dag har jeg hatt noen stikkinger i venstre side. Ingen ømme bryster ennå. Ingen særlig tretthet. Ingen særlig tørsthet. Ingen utflod. Ingen særlig følelse av graviditet.. Men håpet er likevel vekket litt de siste dagene pga. noen symptomer nå og da... Som sagt, jeg tenker som regel bare det beste, og liker og fortsette med det! Føler meg litt svak som ikke klarer å holde meg med testing, siden "alle" dere andre er så flinke til å holde dere til rett før IKM eller etter. (eller er det kanskje noen som tester i hemmelighet her??? ). Uansett, bra dere noterer dere dato`n, for jeg skal jaggu ha mange gratulasjoner viss jeg blir gravid (og trøsteklemmer viss jeg ikke blir ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 31. august 2006 #168 Del Skrevet 31. august 2006 Her var det kjempe spennende da... Krysser fingrene for at du får positiv test på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 31. august 2006 #169 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg tror dere har klart det igjen jeg Bare venter på søndag ...for da skal jeg innom her og gratulere deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 1. september 2006 #170 Del Skrevet 1. september 2006 Åhh, så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 1. september 2006 #171 Del Skrevet 1. september 2006 Håper du får en flott helg 83. Krysser det jeg kan for at testen er positiv søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. september 2006 #172 Del Skrevet 1. september 2006 må nok inn her på søndag ja Lykke lykke til. Du skal få klemmer uansett du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 1. september 2006 Forfatter #173 Del Skrevet 1. september 2006 til shatika, Capri, lubelillen og Eeyore! :smile: Dag 24 (10 DPO) I dag bestilte jeg med et par Clearblue til fra nettet!! -og gjetter dere hvorfor? ...jo, fordi jeg har så innmari lysst til å teste i morgen Og da må jeg ha noen til liggendes som jeg kan bruke dagene etter det, viss den i morgen blir negativ (som den helt sikkert blir...) Jeg trøster meg med at prøving og testing er min hobby for tiden, og hobbyer må man jo ofte betale litt for.. Og jeg lider av testesyken, og innrømmer det! Men tenker som så at det er unødvendig å gå slik å lure på om man er gravid, når man egentlig bare kan ta en test!! -ofte de slår ut tidlig. Og blir den ikke positiv, blir jeg ikke deppa før mensen evt. kommer og visker ut alle muligheter til graviditet! Men i motsetning til forrige pp blir jeg nok mye mer overrasket nå viss den slår positivt ut. Synest ikke jeg har helt samme følelsen av å vere gravid som sist, men kan også vere at jeg ikke tørr å slippe inn på meg den følelsen en gang til før det er sikkert at spiren sitter. Symptomer idag; litt vondter i symfyse-området, noen stikk i sidene. Skulle gjerne tatt imot noen ømme pupper eller noe.. da hadde jeg vert rimelig sikker, for det har jeg aldri ellers. Nå er det eeendelig helg! Skal bli så godt med 2 hele og fulle fridager! Skal bare slappe av, tror jeg (flink til det jeg...). men så veldig avslappende blir det ikke, for noe må man jo aktivisere en 2-åring med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 1. september 2006 Forfatter #174 Del Skrevet 1. september 2006 Åh, Liljen stakk innom mens jeg skrev innlegg! Godt å se deg, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 1. september 2006 #175 Del Skrevet 1. september 2006 Teste allerede i morgen? Jammen, då får jeg ikke sjekka her før i syv halv åtte tiden i morgen kveld da jo...for må gå hjemmefra i halv åtte tiden om morgenen... Skulle ønske jeg hadde en hel haug med 2-åringer jeg måtte aktivisere på fri-dagene mine jeg Lykke til med testing da, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 2. september 2006 Forfatter #176 Del Skrevet 2. september 2006 Dag 25 (11 DPO) ...eller skal jeg si 3+4?! Noen som vi kjøpe to graviditetstester med meg, forresten? Får de nok i posten idag, og trenger de ikke! For jeg er jo GRAVID!!! Var skikkelig herlig å se streken så tydelig i morres. Den var ikke særlig svak heller! Men er likevel litt engstelig. Tror ikke jeg tørr å slippe gleden eller håpet løst før det har gått en uke over IKM. Bare i tilfell jeg skulle miste tidlig igjen.. Men jeg gør vel ikke det to ganger på rad vel?! da er jeg i såfall maks uheldig, siden sjansen for å miste tidlig i 20-årene er 10% (men sjansen for å miste veldig tidlig er jo høyere da... ) Men KAN ikke gå å tenke slik! Nå gleder jeg meg bare til mai! Symptomer i dag er vond symfyse og vond rygg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 2. september 2006 #177 Del Skrevet 2. september 2006 Gratulerer! Det var gøy! Får håpe og tro at det klorer seg fast denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. september 2006 #178 Del Skrevet 2. september 2006 Har visst ikke lagt igjen noen hilsen her før jeg, men har titta litt da. Og nå må jeg jo bare :hoppe: Du er gravid jo Håper den lille klamrer seg fast som best den kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 2. september 2006 #179 Del Skrevet 2. september 2006 Gratulerer så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 2. september 2006 Forfatter #180 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Tuuusen takk, Vannmelon, Toblerone og IdaH!!! Er så lykkelig nå!! Flere symtomer som jeg glemte å nemne i sted; vondt nedover rumpa, litt stikking i brystene og litt småkvalm Endret 2. september 2006 av 83` Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå