Gå til innhold

En 2007-modell på vei!


83`

Anbefalte innlegg

Godt å høre at alt er bra :klem:

Tida går nok fortere nå, tenk på alt som må ordnes :ler: Blir jo nesten som jula, dette her. Jeg starter alltid like sent og blir alltid like stressa.

:klem:

Ha en fin helg, vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 måneder virker uendelig lenge synes jeg :ler:

Jeg har aldri vært så ukomfortabel før i hele mitt liv, så jeg gleder meg absolutt til disse 9 månedene er over :sjenert:

Stoor :klem:

(p.s. har du prøvd å dytte igjen når babyen sparker? knøttet her sparker ekstra hardt tilbake hvis jeg gjør det :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hvordan går det med deg??

(kom plutselig på at det var leeeenge siden jeg hadde lest noen oppdateringer her...)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31+3

:sjenert:

Okei, jeg kom akkurat på det samme Capricorn.. :ler: Arrti at du nettopp har vert innom dagboken min selv om jeg ikke har skrevet på eeevigheter! Men kom på det i kveld, at nå må jeg jammen på kvinneguiden og oppdatere litt. Overraskelsen var derfor stor når dagboken min fortsatt lå på side 1. Oppholder meg mest på snartmamma.com, skjønner dere, og da er det av og til denne dagboken går litt i glemmeboken.. ;)

Men uansett.. Jeg trives så godt med magen min! :gravid:

Og det er så herlig å kjenne de sterke sparkene -noe der er mye av for tiden!

Det jeg IKKE trives med, er at jeg har fått store problemer med bekkenet. Er derfor sykmeldt nå frem til permisjonen starter.. Så dette kan bli en laaang ventetid (bedre tid til oppdateringer her dah.. :sjarmor: ). Det kan vere bare 5 og en halv uke igjen, men det kan også vere hele 8 uker igjen.. (fødte litt før termin sist, og håper å gjøre det igjen -viss babyen er klar!!!).

Ellers, lørdagkveld idag. Jeg skal se reprisen på frustrerte fruer i kveld, for den fikk jeg ikke med meg på tirsdag. Har ellers knekt i meg en stor baguett med ost og skinke og litt salat :danse:, og nå skal jeg snart forberede meg på et stort glass Nesquik... ahh...

Snakkes da damer! :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...