Gå til innhold

En 2007-modell på vei!


83`

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*supermisunnelig*

Shoppe babyklær er herlig ja. Nå har dessverre nevøene mine blitt så store, at de har blitt kravstrore i klesveien også :forvirret: Heldigvis har jeg venninner med små barn, så jeg sniker meg inn i barneavd allikevel. Men gleder meg veldig til jeg kan gå der og shoppe til min egen lille en gang... *drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå håper jeg jammen at du blir her en stund 83'. Å finne igjen dagboken din, sånn som du hopper frem og tilbake er jammen ikke lett :ler:

Hvordan går det en gravid mandags morgen? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3+6

Hehe.. ja, nå får vi håpe jeg slipper å hoppe mer frem og tilbake mellom prøvere og gravide her, Eeyore! ;) Skal jo "egentlig" få mensen i morgen eller tidlig onsdag, og kommer nok til å være ganske nervøs denne uken ja.. :sjenert:

Har en søt, liten rampete gutt fra før, iselin22!! :)

:klem: til alle dere andre!! Er såååå hyggelig med besøk fra dere!!

Formen i dag har vert fin! Ikke kvalm eller svimmel i det hele tatt! Har kjent litt stikking i underliv, mage og bryst, og tidvis litt menssmerter. Men brystene er ikke vonde ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+1

Heisann jenter! Lubelillen og angelou : :klem: Håper det klorer seg fast selv! Noe annet hadde vert grusomt... var kjempenervøs i natt, og kommer nok til å vere det i nettene fremover (får liksom flashbacks fra natten for en mnd. siden,.,.).

Tror jeg skal vere noenlunde trygg etter helgen, kanskje. Las altså at man hadde 50% sjanse for å miste før IKM. Etter IKM var hadde man 20% sjanse for å miste frem til etter uke 5, da var det "bare" under 10% sjanse for å miste, tror jeg. :sjenert:

Formen i går var ganske fin. Litt stikking i magen, og stikkinger nedover rumpen. I dag har jeg derimot vert ganske svimmel, Vannmelon!! Litt kvalm innimellom også..

Og i kveld er jeg kjempetrett, så kommer nok til å legge meg tidlig! ;)

Natta, folkens! :)

Endret av 83`
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen :klem:

Skjønner at du er litt urolig, men med så mange som tenker positive tanker for deg og spiren må det jo gå bra :klem:

:gullengel: passer på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+2

Å tuuusen takk for alle de gode tankene jeg får av dere :klem: Det hjelper virkelig på altså!! Var natt til denne dagen jeg mistet sist. Men denne gang gikk i alle fall denne natten fint! ;) Tror egentlig det vil gjøre det resten også.

I kveld har jeg trimmet, og det var deilig. Selv om jeg er litt redd for å ta meg for mye ut da.. :sjenert: Men vet jo innerst inne at det ikke er farlig!

Ellers har formen vert ganske OK! Litt svimmel nå og da, men ikke så gale som i går. Har også kjent en del stikk og strekk i nedre del mage. Og jeg føler meg ganske oppblåst. Mannen ville ikke ta bilde av magen, for han mente det bringte ulykke (ja, vi gjorde det sist..) Men bilde vil jeg ha, uansett!

Er jo allerede begynt å skrive i Svengerskapsdagboken min! (måtte ta tipex over de tre første sidene som omhandlet de tre første ukene, siden de allerede var skrevet på... :sjenert: ).

Gleder meg til magen begynner å vokse! Har jo en del gravidklær som bare ligger å venter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ulykke med bilde? Jeg var ute og handla mammaklær den dagen blødningene begynte :hoho: Men siden klærne våre blir liggende "over", så slipper vi i alle fall å gå rundt i samme klærne som alle andre. :klem:

Svangerskapsdagbok er lurt. Jeg skrev ikke det sist, og nå husker jeg plutselig ingen ting. Stemmer nok at man blir dum av å være gravid, for de 13 ukene er helt borte for meg :hoho:

:gullengel: passer på :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...