Gå til innhold

En 2007-modell på vei!


83`

Anbefalte innlegg

Dag 2

Fikk gravidklær i posten i dag (fra H&M)! :ler::hoho:

Som dere ser, fikk jeg ingen sorgfølelse eller noe av den grunn altså.. visste jo på forhånd at de måtte bli liggende i skapet en god stund før jeg fikk brukt de uansett, nå må de bare ligge litt lenger enn antatt... ;) .....Ok, litt trist var det kanskje.. skal ikke prøve å spille tøffere enn jeg er.. ;)

Men hvorfor, HVORFOR er aldri klærne like fine som i katalogen?! Synes veldig ofte det er noen helt ulike klær som kommer i posten, enn de som er avbildet i katalogen.... Faktisk så er det ikke bare fordi modellene i katalogen ser bra ut, og at klærne også dermed ser bra ut. I dag fikk jeg et par gensere som hadde annleis hals enn anntatt, og en bukse med en farve som ikke var lik den i katalogen..

Men beholdt genserene da.. buksen måtte jeg bytte til S. M var for stort..

Men synest det er litt greit å ha klærne liggende, i tilfelle magen skulle bli plutselig stor på et tidspunkt jeg verken har tid eller penger til å handle (her jeg bor nå er det svært lite utvalg av gravidklær, må som regel reise bort for å kjøpe).

Uff, jeg hater mensen! Ulemper med mensen: * vondt :sprettoy:

* må tømme bosset på do ofte

* lenge til EL

* ingen humpetitten humpetatten

:kline:

* hater bind, men må likevel

ligge med det om natten..

* varer lenge (ca 7 dager!!:evil: )

Sikkert flere ulemper også.. kommer ikke på flere i farta..

Endret av 83`
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei 83!

Hvordan går det med deg? Virker i alle fall som om du er ved godt mot.

Kjenner til det med postordre ja. Blir alltid innspirert og bestiller i vei, og så må halvparten sendes tilbake pga feil størrelse/farge/fasong etc.

Tantebesøk er noe hærk ja! :frustrert::frustrert::frustrert: Husj, vekk med seg!

Torsdags :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdagsklem til deg også Eeyore :klem1:

Vel, kleskataloger er en stor hobby hos meg, så den basillen blir jeg nok ikke kvitt med det første... desverre..

Er med godt mot ja. Men tenker liksom litt "i dag skulle jeg vert 4+4"..og sånn,.,., kommer nok til å tenke på det når det nærmer seg 18. april også, at jeg skulle hatt termin da,,. men viss jeg har fått en spire i magen til da, blir nok ikke det problemet så stort likevel, tenker jeg ;) Jeg har det med å tenke positivt med det meste.

Las i "Mamma" bladet i dag om hun som hadde mistet barnet sitt i Baneheia-drapet. Da blir min tidlige SA så liten i forhold, og jeg tenker at jeg har det jo i grunnen ganske bra selv om den lille spiren ikke fikk vokse. Jeg har tross alt ikke så veldig dårlig tid..

MEN om denne SA hadde komt etter mange mnd. prøving, eller etter flere uker som gravid, hadde nok låta her vore en helt annen! :sjenert:

Nå har jeg akkurat tatt meg en trimtur og dusjet. Det er så heeerlig!

Tror jeg må lage en tråd angående 1 trimester og trening,, bare sånn at jeg er forberedt når den tid kommer! Liker som sagt å ha ting på stell!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig trist, vennen :klem: Jeg testet positivt jeg og svaaakt sist måned, så jeg var vell gravid noen få dager... Vet hvordan du har det på en måte, selv om jeg ikke merket det så godt i og med tanta kom så det buldra i dørene.. :ler:

Men ny pp og ny muligheter. Neste gang sitter den nok skal du se.. :)

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Her har det skjedd ting mens jeg var borte. Trist at det ble en SA, da. :troest:

Godt å se at dere er ved godt mot og klare for å prøve igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Godt å lese at du er med godt mot, men uansett så er det trist å oppleve noe sånt.

Ønsker deg lykke til med ny pp- da sitter,n skal du se :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 5

Tusen takk for gode ord fra dere alle!! :klem:

Går bra her! -men er lei av at mensen "lurer" meg hele tiden. Er sånn hver gang jeg har mensen.. De første par dagene blør jeg sånn normalt mye.. så et par dager med bare litt, så tror jeg mensen er over, men neeeida, da kommer den for fullt tilbake.. i en dag, så går det over til å blø bare litt igjen, og sånn holder det på i over en uke.. :sur:

Ca en uke til EL nå! Gleder meg!! :) Er så spennende rundt de tider.. Men har lovt meg selv å ikke kjenne etter symptomer lenge før IKM. Blir nok vanskelig, men i og med at jeg begynner i ny jobb rundt de tider, skal jeg nok klare å fokusere på litt anna denne gangen ;)

Endret av 83`
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, trasig med det der at det alltid kommer noe annet rundt EL... Men prøv i alle fall å få noen rolige og koselige kvelder sammen med mannen. Har hørt at det ofte er lettere å bli gravid etter en SA, så lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Bare" 1 uke til EL :hoppe: En uke går fort altså. Og all "innsats" en gjør neste uke, kan lønne sei ;) Krysser fingrer og tær for deg.

Ha en strålende søndag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper du er ferdig med mensen sanrt, og da er det bare å se fremover mot EL :sjarmor:

Krysser også fingrene for at dere få fort klaff igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 6

:klem: tilbake til deg Capricorn! :)

Formen er fin den, Eeyore! Faktisk så er det litt oppmuntrende å tenke at om jeg hadde vert gravid nå, så hadde jeg nok vert ganske dårlig! ;) Liksom noe å muntre seg opp på.. (selv om det sikkert er unødvendig å skrive at jeg selfølgelig ville valt det andre alternativet... :sjenert:) Men som du sier, har jeg også hørt at veldig mange blir raskt gravide etter en SA. Håper det gjelder for de tidlige SAène også..

Yamaha: Ser også veldig frem til å bli ferdig med denne uken, og starte på neste! :sjarmor: Er faktisk så godt som ferdig med mensen nå!! Den varte faktisk ikke så ille lenge denne gangen. Håper den ikke kommer tilbake på over et år! :sjarmor:

Tuuuusen takk for kryssing av fingrer og tær for meg, Liljen, Capricorn og iselin22! :klem: Dere er så gode atte!

I kveld skal jeg bare kose meg hjemme med tv, data og kanskje litt snop?! :rodme:

Endret av 83`
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...