83` Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #41 Skrevet 28. juli 2006 (endret) Er bare det at jeg helst ikke vil behøve å gå i 9 mnd. å tenke på at jeg har drukket MENS jeg har vert gravid. Er litt pysete av meg sånn sett, så gale at jeg kan sitte på fest å tenke; "Herregud, tenk om jeg er gravid nå!".. men tipper uansett at testen slår ut 2 dg før IKM, så time will show! Er faktisk litt smånervøs idag, for dette ubehaget i magen vil ikke gi seg. Har liksom kjendt det litt nedover lårene og litt i symfysen også.. vanskelig å beskrive ubehaget, og husker ikke hvordan det kjendtes ut forrige gang,. Nå må dere tro jeg er sprø siden jeg allerede 4 dg etter EL er begynt å kjenne etter symptomer. Er bare det at sist gang kunne jeg faktisk kjenne noe i magen fra rett etter EL. Kanskje jeg er en av de som kan kjenne at man blir gravid?! Blir spennende å se om jeg fortsatt føler noe de neste dagene som kommer! Endret 28. juli 2006 av 83`
~Capricorn~ Skrevet 28. juli 2006 #42 Skrevet 28. juli 2006 Ja, du må jo gjøre som du vil Men tviler på det skader så mye så tidlig da.. Men jeg ville nok sikkert testa meg om morgenen. (..men det klaffer liksom aldri for oss, så da gidder jeg som regel ikke teste engang lenger..blir bare til at jeg tenker at; det har jo ikke klaffa før, så hvorfor nå..)
83` Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #43 Skrevet 29. juli 2006 Ja, men takk for at du deler meg ditt syn på saken, Capricorn! Tror jammen meg at jeg har murring i dag også.. skriver tror fordi man kan jo psyke på seg hva som helst av symptom i denne prøvetiden,., Men synest det murrer litt i rygg og mage, litt i symfysen (der man kjenner bekkenløsing) og nedover lårene (typisk menssmerte-aktig). Svir også til tider. Så gjenstår det bare å se om det er lure-symptom eller virkelige symptom da.. Skal på fjellet i dag! Jipiii! :-D
83` Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #44 Skrevet 30. juli 2006 Dag 21 (6 DPO) Hmm.. i går kveld kjendte jeg ikke så mye i magen, men i dag er det begyndt å komme tilbake litt symptom Stikking i sidene, og det kjenner ut som det strekker seg i sidene, liksom.. Men umulig å vite om det er relatert til graviditet eller bare noe annet! Synes også jeg har fått litt mer utflod enn vanlig...
Liljen Skrevet 30. juli 2006 #45 Skrevet 30. juli 2006 Hei hei Syns dette hørtes spennende ut jeg Ang det her med fest. Ta en test på morgenen, så ser du Det ordner sei skal du se Ha en strålende søndag. stor
83` Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #46 Skrevet 30. juli 2006 Nei, i kveld føler jeg meg skikkelig gravid! Sto i dusjen da småkvalmen kom dusjende over meg.. I tillegg har jeg dette udefinerbare i magen.. Og kjenner liksom litt vondt i skambenet. Skal jeg bare erklære meg selv gravid nå? Ja, skal i allefall ta test lørdags morgen, men kanskje freda`n også.. Utålmodig jeg?? Neheheeeeeeiii!!!
83` Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #47 Skrevet 30. juli 2006 Alkohol er giftig for fosterets hjerne fra før kvinnen vet hun er gravid og til fødselen. Alkohol griper inn og kan skade de forskjellige prosessene som finner sted i hjernens utvikling gjennom hele svangerskapet Stod på sidene til BarniMagen...
Eeyore Skrevet 30. juli 2006 #48 Skrevet 30. juli 2006 Synes det er dårlig gjort å drive slik skremselspropaganda Når man vet hvor mange som har drukket uten å vite at de er gravide og det allikevel har gått bra. Og som capricorn sier, om man er prøver over lang tid kan man jo ikke sette livet på vent hele tiden. Men man trenger jo ikke å bli snydens hver helg heller. Alkohol i små mengder ved spesielle anledninge synes jeg bør få være lov! :hoppe: :hoppe: for at 83' er gravid!!!! Blir en spennede uke frem mot testing dette her
Vannmelon Skrevet 30. juli 2006 #49 Skrevet 30. juli 2006 Det er virkelig spennende her inne nå. Håper det er noen lykke-spirer i magen din
Vannmelon Skrevet 30. juli 2006 #50 Skrevet 30. juli 2006 Alkohol er giftig for fosterets hjerne fra før kvinnen vet hun er gravid og til fødselen. Alkohol griper inn og kan skade de forskjellige prosessene som finner sted i hjernens utvikling gjennom hele svangerskapet Stod på sidene til BarniMagen... ← Det betyr i realiteten at man ikke bør drikke i det hele tatt mens man er prøver det, da...? Hm..
Liljen Skrevet 31. juli 2006 #51 Skrevet 31. juli 2006 Tittei Hvordan er formen i dag??? Nå er du inne i testuken
83` Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #52 Skrevet 31. juli 2006 Dag 21 (7 DPO) Beklager viss jeg støter noen, Eyore.. men gjorde det ikke for å skremme andre, bare for min egen del! Nemnte tidligere at jeg hadde hørt at det kunne vere skadelig med alkohol allerede før man visste at man var gravid, og ville vise her hvor jeg hadde tatt det fra.. Takk for lykkeønskingene, blir en vanvittig spennende uke ja! Kjenner murringer i dag også! -kjenner ikke mer til kvalmen da, så akkurat det var nok bare en flopp! 4 dager til testing
83` Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #53 Skrevet 31. juli 2006 Glemte å skrive at jeg av og til har litt stikking i brystene.. men veldig sjelden.. kom i går, og kjente det i dag også..
Eeyore Skrevet 31. juli 2006 #54 Skrevet 31. juli 2006 Nei, mente absolutt ikke deg 83'!!! Håper ikke du trodde at jeg rakket ned på deg? Du har vel noen laaaange dager nå frem mot IKM? Håper det aller beste for deg Mandags
Blueberry Skrevet 31. juli 2006 #55 Skrevet 31. juli 2006 Oi, dette blir en spennende uke må jeg si! for gravide 83-modeller!
83` Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #56 Skrevet 31. juli 2006 (endret) Må innrømme at jeg trodde du vart sint på meg ja, Eeyore.. bra du ikke var det da Og ja, det blir noen laaange dager frem til fredag.. Uff, har lysst til å teste allerede i morgen jeg, hvorfor er man ikke laget sånn at det går an?! Har kjendt meg så gravid idag at jeg var på loftet og fant frem de gamle gravidklærne mine for å se hva jeg måtte oppdatere med fra H&M katalogen (forresten, så var der allerede mye utsolg der av gravidklær, viste det seg på nettet ) Oppdatering på symptomer i dag: * Trett * Tørst * Murring i mage og rygg * Følelse av å vere gravid * Kjenner NOE i brystene av og til... * Stekk i sidene, og verk ved skambeinet Iselin, om jeg blir gravid nå skal iallefall du også bli det! -du har jo tross alt prøvd leeeenge, og jeg bare 1 mnd.. Og vi skal kidnappe Eeyore med oss også Endret 31. juli 2006 av 83`
Blueberry Skrevet 31. juli 2006 #57 Skrevet 31. juli 2006 Ja, vi tar med oss hele gjengen. Ang H&M så får de vel inn flere varer i august-september-oktober en gang. De tar ikke inn alt med en gang tror jeg. I alle fall det inntrykket jeg har hatt tidligere, at før katalogen blir sendt ut til ALLE så har de bare en del av varene. Så vi får håpe vi får sjansen til å handle vi også (noe jeg forøvrig gleder meg som en unge i godteributikk til!)
~Capricorn~ Skrevet 31. juli 2006 #58 Skrevet 31. juli 2006 Oi, dette blir en spennende uke må jeg si! for gravide 83-modeller! ← ...hva med en laaaangtidsprøvende 82-modell da...?? ...kan jeg også få være med... (jeg har veeeldig stor tro på at du er gravid jeg '83...)
83` Skrevet 1. august 2006 Forfatter #59 Skrevet 1. august 2006 (endret) Dag 22 (8 DPO) Klart du også skal få vere med, Capricorn!! Du hadde vert hedersgjesten, isåfall! Hvordan føler jeg meg i dag skal tro... :klø: Synes det er rart at brystene er så normale,.. de er nesten aldri ømme ellers, så hadde fint om de også ikke kunne gitt meg noen tegn nå! Men bør vel ikke være for utålmodig.. er jo 6 dager til IKM. Men føler denne sultfølelsen i magen, og murringen fremdeles.. så om det viser seg at jeg ikke er gravid tror jeg at jeg får meg et stort sjokk, faktisk! Uff, er så pyton å måtte gå slik og vente.. Kanskje jeg drister meg til å teste torsdag.. ja, det tror jeg at jeg gjør Endret 1. august 2006 av 83`
~Capricorn~ Skrevet 1. august 2006 #60 Skrevet 1. august 2006 (endret) Klart du også skal få vere med, Capricorn!! Du hadde vert hedersgjesten, isåfall! ← Ååå, så snill du er Endret 1. august 2006 av ~Capricorn~
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå