Gå til innhold

En 2007-modell på vei!


83`

Anbefalte innlegg

4+3

Ja, svangerskapsdagbok mååå dere bare skaffe dere!! Den er helt super, MrsN! :Nikke:

Hadde akkurat samme i forfjor da jeg gikk gravid, og den er så koslig å se i nå. Limte inn magebilde hver uke, og man kunne skrive hvordan formen var og slikt hver uke. Den er delt opp i første, andre og tredje trimester. Og i tillegg er der altså en side for hver uke med litt info. om hva som skjer i kroppen, og mye plass til egne notater. I tillegg var der mye annet i boken, som hvordan fødselen var, hvordan man planlagte graviditeten, og sider man skal skrive om den nyfødte babyen.

Dette er en privat bok som jeg ikke viser til andre enn mannen. Har bilder fra fødselen der som jeg ikke vil vise noen, og ikke kan ha i noe annet album.

Her er link; http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt....roduktId=153599

Angående klær, lubelillen... :sjenert: jeg hadde også bestillt fra nettet noen gravidklær som jeg fikk etter at jeg hadde mistet. Var selvsagt trasig, men var ikke så gale, for visste jo at jeg skulle få bruk for de en gang! Koste hva det koste ville! ;)

Takk for det, Yamaha! :klem:

I dag har jeg vert svimmel, men har fint klart å jobbe. Merket det kommer særlig når jeg stresser. Da blir jeg veldig svimmel og får hodeverk. Men nå skal det bli godt med helg! Skal bare sløve i sofa`n i kveld, og prøve og slappe av resten av helgen også!!

GOD HELG JENTER!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4+4

Formen har vert helt fin i dag frem til nå.. men nå kom kvalme, hodeverk og svimmelhet dettende ned over meg. Fant meg et par knekkebrød, og det hjalp litt på. Bra det er helg, så jeg slipper jobb. Men er josom sagt en jobb å passe på en 2-åring også, så håper jeg ikke blir så mye verre (mannen er på kurs denne helgen).

Skriver mer senere idag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 83`

Hvordan går det med deg nå?

Jeg har heldigvis ikke hatt noe særlig kvalme i dag (hadde litt i går), men dagen er jo enda ung ;)

Lurte på om du har hatt noen problemer med stikking nederst i ryggen? Bare lurer på om det er hormoner det kommer av, eller om det er på tide å snu madrassen igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sikker på at kvalmen bare er en måte å få overlykkelige gravide ned på jorda igjen :ler:

Jeg tror vi skal diskutere det nærmere når du har testet positivt og tilbragt et par timer foran doskåla ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+5

Formen er fin, dere!! :) Takk for alle gode ønsker :klem:

Har hatt litt stikkinger i siden, og kjenner det i korsryggen (ja, det er ganske normalt, Mrs N ;) , så det er sikkert ikke noe gale med sengen din!)

Har altså vore ganske fin idag, så har vasket hus og ryddet. Er såååå delig med nyvasket og ryddig hus!! Skulle gjerne hatt det hver dag.. :sjenert:

Har kjent meg litt svimmel og uggen av og til, men ikke noe å snakke om.

Bare to dager igjen, så er jeg ferdig med den 4. uken.. Gleder meg altså!!

Vil gjerne bli forrt ferdig med 5-6-og 7 også... Husker fra forrige svangerskap at de ukene var verst, sånn når det gjelder bekymringer, kvalme og svimmelhet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips: hold deg unna aviser og nyhetssendinger i dag. De flommer over av kjipe historier om etterlatte etter 9.11. Kan få hormonene til å røre på seg :tristbla:

Håper du har det bra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

4+6

Har det bare bra dere!! I dag har formen virkelig vært på topp! Har kjent murringer i mage og rygg, men omtrent ikke vært noe svimmel eller kvalm! :)

Stikker forresten litt i brystene av og til, men de er ikke ømme.

Nå ser jeg på 71grader nord. Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal følge med på det i år eller ikke.. Men i morgen er det jakten på kjærligheten!! :hoppe:

Har så liten trengingslysst for tiden.. men må snart begynne å røre litt på meg igjen. Magen min står rett ut føler jeg ... sikkert pga. luft, men er ikke så arrti når det ser ut som gravidmage i uke 5.. liksom..

Lurer på når jeg begynner å få mage jeg.. blir spennende å se! Sist fikk jeg den vel rundt 14 uker, men da var det bare såvidt jeg kunne se den da. Har på følelsen at den kommer mye tidligere denne gang. Har jo sett på magegalleriet på snart mamma at noen får mage allerede etter 7-8 uker! :overrasket: Er det virkelig mulig?? Jaja, gjenstår å se ;)

Nå må jeg følle med på tv`n! Vi snakkes dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!

:hoppe: for 5 uker!!

Ang mage ja, jeg hadde tydelig mage rundt uke 7 og i uke 10-11 måtte jeg ta i bruk gravidklærne, for da var det umulig å skjule magen. Men må sies at jeg er høy og slank, og at jeg visstnok bærer ungene langt frem i magen.

Den sv.boken ser så koselig ut, men siden jeg ikke kjøpte da jeg gikk med lillemor, orket jeg ikke kjøpe da jeg gikk med pondus.

Derimot har begge denne BABYBOKEN , og den anbefales virkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...