Gå til innhold

Dumme ting kunder sier


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Siste forstår jeg ikke. Om du henter leiebil med nesten tom tank, da skal du selvsagt ikke levere den tilbake med full tank?

Anonymkode: f4564...71d

Nei, men du kan ikke stjele drivstoffet du fyller… 

Anonymkode: a6878...2bb

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Siste forstår jeg ikke. Om du henter leiebil med nesten tom tank, da skal du selvsagt ikke levere den tilbake med full tank?

Anonymkode: f4564...71d

Men da leverer du den jo til utleiefirmaet uten å fylle, du blander jo ikke inn en bensinstasjon og stjeler fra dem 😃 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Denne spøken er aldri morsom, fra kunde som roter rundt for å finne det vedkommende vil ha, istedenfor å bare løfte litt på varene: "Jeg bare roter litt hos deg jeg, så får du noe å gjøre"...🤮

Anonymkode: 0b7b4...5a8

Det er like morsomt som når man har sprunget beina av seg hele dagen, så må på lageret for å hente noe, på do eller noe, er borte ett minutt, og det står et menneske og gauler HALLO? HALLO? HALLO? ER DET INGEN SOM JOBBER HER? i kassen når man kommer tilbake.

Anonymkode: 0128d...492

  • Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, men du kan ikke stjele drivstoffet du fyller… 

Anonymkode: a6878...2bb

Nei selvsagt ikke 🤣

Anonymkode: f4564...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er like morsomt som når man har sprunget beina av seg hele dagen, så må på lageret for å hente noe, på do eller noe, er borte ett minutt, og det står et menneske og gauler HALLO? HALLO? HALLO? ER DET INGEN SOM JOBBER HER? i kassen når man kommer tilbake.

Anonymkode: 0128d...492

Haha.. typisk. Hadde en i sommer, og da klarte jeg ikke og la være og svare like dumt. Var alene på jobb og løpt rundt i 5 timer i varmen , da det endelig var et lite pusterom gikk jeg inn på lageret for og fylle vannflasken. Kom en kunde inn og inn på lageret der jeg sto og fylte vann « HALLOOO. JOBBER DU HER? « . « neeei.. tror ikke det er noen som jobber her, jeg har bare brutt meg inn på lageret for og stjele vann. « 🤦‍♀️

Anonymkode: 6b57e...8a2

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest skrev (På 12.7.2006 den 16.03):

Jeg jobbet i en klesbutikk, og selv om kundene vanligvis plukket ut strømpebuksene sine selv, var det en kunde som ville ha hjelp. Det var en veldig tykk dame som spurte etter farger og kvaliteter, og når hun hadde bestemt seg, spurte jeg hvilken størrelse hun trengte. Det noe overraskende svaret var 38, så jeg spurte om det skulle være en gave og om jeg skulle pakke den inn. Neida, den var til henne selv. Jeg ymtet frampå om at hun kanskje ville trenge en litt større, men nei, hun skulle ha 38, for det var skostørrelsen hennes! :sjokkbla:

😆😆😆

Anonymkode: 4fa22...678

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom over denne anmeldelsen for en bensinstasjon i nærheten. Nå aner ikke jeg hva som har skjedd her, men jeg antar at noe kanskje har blitt stjålet fra bilen mens kunden var inne. Kan ikke for alvor mene at det er bensinstasjonens ansvar??

06D6BA6B-1538-4DD0-B69B-06F7380D747C.jpeg

Anonymkode: 50e39...4ef

  • Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.9.2022 den 17.51):

I dag ble jeg truet med å bli tatt til forliksrådet på grunn av et purregebyr som har blitt lagt på en faktura en kunde har betalt 11 dager for sent. 
 

Kunden sier selv han var for treig med å betale, så… litt usikker på hva han tenker forliksrådet kan bidra med her 👍🏼

Anonymkode: a6878...2bb

Så lenge dette er en privatkunde, så kan du ikke legge til purregebyr før det har gått 14 dager over forfall. 
Så kunden har jo faktisk rett her🤪 Selv om det er helt usakelig å skulle ta 70kr (eller hva det nå er) til forliksrådet😂

Anonymkode: f8fae...04e

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

 

06D6BA6B-1538-4DD0-B69B-06F7380D747C.jpeg

Anonymkode: 50e39...4ef

😂😂😂

Det skulle tatt seg ut om bensinstasjonen var ansvarlig for DINE eiendeler som du forlot i DIN ULÅSTE bil... 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kom over denne anmeldelsen for en bensinstasjon i nærheten. Nå aner ikke jeg hva som har skjedd her, men jeg antar at noe kanskje har blitt stjålet fra bilen mens kunden var inne. Kan ikke for alvor mene at det er bensinstasjonens ansvar??

06D6BA6B-1538-4DD0-B69B-06F7380D747C.jpeg

Anonymkode: 50e39...4ef

Usj, for en superekkel opplevelse 😕

Anonymkode: 56eb0...3be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så lenge dette er en privatkunde, så kan du ikke legge til purregebyr før det har gått 14 dager over forfall. 
Så kunden har jo faktisk rett her🤪 Selv om det er helt usakelig å skulle ta 70kr (eller hva det nå er) til forliksrådet😂

Anonymkode: f8fae...04e

Dette var en bedriftskunde. 

Anonymkode: a6878...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Trampe skrev (På 8.8.2006 den 21.33):

Vi har et par kunder i min butikk som er ganske spesi, for å si det sånn. Han ene kommer og kjøper fire-fem varer ca tre ganger om dagen, stiller seg opp ved kassen og ser på meg mens han spiser opp varene han nettopp har kjøpt. Han kaster emballasjen i søpla før han går. Hver eneste dag. Liker han seg ikke hjemme, eller...? Han står der, med et intenst blikk, og gnafser på bollen/lefsa/skolebrødet/sjokoladen han har kjøpt og, ja, bare står der.... :hår:

 

En annen stamkunde saumfarer hele butikken for varer vi har lite igjen av, før han kommer med en og en til kassen og forsikrer seg om at vi kommer til å ta inn mer av denne varen. Han har aldri kjøpt noen av varene han kommer og spør om. Og får han beskjed om at vi skal slutte med den er det totalt skandale, da skal han klage til sjefen og forbanner både meg og butikken før han går. Her om dagen hadde avisen påtrykt lørdag selv om det var fredag - og mannen kom stormende inn i butikken med avisen en times tid etter kjøpet.

 

Dette er skandale!!! Det er ikke lørdag i dag!!!! Dette går ikke an!!!! Jeg skal snakke med sjefen din!!!!!

 

Jeg forklarte at jeg var vikarierende butikksjef siden sjefen er på ferie, og at det ikke er vi som trykker avisene. Alle andre butikker har nok samme feilen siden den ligger hos trykkeriet, og dessuten er nok nyhetene de samme uansett om det står lørdag på avisen. Det er bare en trykkfeil! Dessuten er prisen den samme uansett.

 

Men nei da, han skulle ha pengene igjen, han skulle ringe avisen og melde fra, han skulle ringe regjeringen......

 

*sukk*

Regjeringen faktisk? 😂

  • Liker 9
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dame klaget og ville erstatte den nye wifi-boksen sin hos Elkjøp. - Den virker ikke uten ledningene selv om den har ladet hele natten. Trådløst internett du liksom.

Anonymkode: 0466a...a3d

  • Liker 20
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 27.10.2022 den 11.01):

Haha.. typisk. Hadde en i sommer, og da klarte jeg ikke og la være og svare like dumt. Var alene på jobb og løpt rundt i 5 timer i varmen , da det endelig var et lite pusterom gikk jeg inn på lageret for og fylle vannflasken. Kom en kunde inn og inn på lageret der jeg sto og fylte vann « HALLOOO. JOBBER DU HER? « . « neeei.. tror ikke det er noen som jobber her, jeg har bare brutt meg inn på lageret for og stjele vann. « 🤦‍♀️

Anonymkode: 6b57e...8a2

Uff den der kan jeg også gjøre meg skyldig i. Hvis jeg har veldig dårlig tid og trenger hjelp/evt skal betale for noe, er det veldig frustrerende hvis det ikke er noen ansatte å se. Skjønner at de har mye å gjøre, men de bør vel ikke bare forlate butikken? Hva om noen da stjeler ting?

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Tvillingsjel said:

Uff den der kan jeg også gjøre meg skyldig i. Hvis jeg har veldig dårlig tid og trenger hjelp/evt skal betale for noe, er det veldig frustrerende hvis det ikke er noen ansatte å se. Skjønner at de har mye å gjøre, men de bør vel ikke bare forlate butikken? Hva om noen da stjeler ting?

Hva tenker du man skal gjøre alene på vakt i 7 timer, ikke gå på do? Skjønner meg ikke på folk som fyrer seg opp med en gang de trenger en ansatt og stakkaren ikke står rett foran dem. 

Anonymkode: 5e3dc...992

  • Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (4 timer siden):

Uff den der kan jeg også gjøre meg skyldig i. Hvis jeg har veldig dårlig tid og trenger hjelp/evt skal betale for noe, er det veldig frustrerende hvis det ikke er noen ansatte å se. Skjønner at de har mye å gjøre, men de bør vel ikke bare forlate butikken? Hva om noen da stjeler ting?

Bruk selvscanningen hvis det å vente noen minutter er så forferdelig da.

Anonymkode: d9217...7b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tvillingsjel skrev (På 3.12.2022 den 2.30):

Uff den der kan jeg også gjøre meg skyldig i. Hvis jeg har veldig dårlig tid og trenger hjelp/evt skal betale for noe, er det veldig frustrerende hvis det ikke er noen ansatte å se. Skjønner at de har mye å gjøre, men de bør vel ikke bare forlate butikken? Hva om noen da stjeler ting?

Hvis du har så dårlig tid at du ikke kan vente 2 min mens den ansatte er på do, så vil jeg påstå at du ikke har tid til å stoppe innom butikken i utgangspunktet

Ikke mer enn et par uker siden sist jeg hadde en kunde som maste på at jeg måtte ekpedere henne mens jeg holdt på med noe for en annen kunde. Hun hadde nemlig latt ungene være alene i bilen, så hun kunne ikke vente... Jeg kan ikke helt se at det er mitt problem 🤷‍♀️

  • Liker 30
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (På 3.12.2022 den 2.30):

Uff den der kan jeg også gjøre meg skyldig i. Hvis jeg har veldig dårlig tid og trenger hjelp/evt skal betale for noe, er det veldig frustrerende hvis det ikke er noen ansatte å se. Skjønner at de har mye å gjøre, men de bør vel ikke bare forlate butikken? Hva om noen da stjeler ting?

Hva gjør du hvis det er kø der da?

Brøyter deg fram og roper at du har dårlig tid?

På tide å innse at konsekvensene for dårlig tidsplanlegging er 100% ditt eget problem. 

Anonymkode: 177e7...abc

  • Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...