Gå til innhold

Burpens nedtelling mot mars

Burpen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klem: Så herlig at dere får bodd i huset også da!!!! :ler:

Bra med deg??

Når begynte pappa'n å kjenne spark egentlig? Kjenner ikke noe utenpå magen selv enda jeg og da kan jeg nok ikke forvente at pappa'n skal få kjenne nurket sitt enda heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Jul & Godt Nyttår vennen!! :nissevink:

Har du en fin helg vennen? Any planz? ;)

Nå ligger snuppa og hikker, akkuratt som hun gjorde i magen. :ler:

Gleeeed deg, men forbered deg på lite tid til andre ting enn snuppa.. ;)

ÅÅÅåååååå.. :Gjesp: Jeg delte rødvin med mannen igår.. Sløv idag!

Men det var sååå godt!! :sikle:

Savner du alkohol da? :kyss:

God helg! :klem:

Kooose deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lån ja... :roll: Det er noe alle har - men så lenge man tjener ok med penger greier man jo det meste da  - Tæring etter næring heter det seg jo... Det går sikkert greit! ;)

Må være veldig deilig med juleferie, ja.... Du som har vært sååå flink med skole og eksamner... :klappe: Du fortjener fri nå (selv om du VELGER å lese pensum da... :ler2: )

:kyss:

Ja, du sier noe, tæring etter næring... Får bare satse på at banken vet hva de gjør! :Nikke:

KJEMPEDEILIG med juleferie :hoppe: Har aldri vært så deilig med fri som det det er nå...

Ååå så deilig at bankmøtet gikk så bra! :-D

herlig!

Planz for helga da?

Og jul og nyttår?

:klem:

Jepp, en skikkelig lettelse med banken! :Nikke:

Planer,- igår var vi i hjembyen til sambo og feira bursdagen til niesa hans, som har bursdag i romjula.

Idag har vi foreløpig bare sløva. Skikkelig deilig!! Har faktisk ingen planer, bortsett fra å vaske opp, og vaske litt klær, samt pakke!

I morgen reiser vi til hjembyen til sambo igjen, skal være hos søstera hans, sammen med de to jentene, en onkel og mormor! Blir nok kjempekoselig! :)

Vi blir over til 1. dag, da er det juleselskap hos pappan til sambo. Så reiser vi hjem, og bytter ut julegavene i bilen med det som skal være med til østlandet. Reiser tilbake til hjembyen 2. dag, for da er det selskap hos mormora. Ligger over hos søstera hans til onsdagen, og reiser til østlandet når vi våkner!

Blir nok bra det, for da har ikke sambo noen pc som tar tid før vi får dratt, så er vi ca en time på vie allerede ;)

Fredag i romjula, blir det 3D-ul i Oslo! :hoppe: Kan tro jeg gleder meg til å se Burpelita!! Håååååååper hun ligger "bra til" sånn at vi får en skikkelig titt :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen tanker om hva du vil kjøpe til sambo da?

Om jeg ikke kommer meg på KG igjen før romjula, så vil jeg ønske deg og sambo en alldeles strålende jul! :gullengel::nisse: Kos dere masse masse! :)

Hehe, vi var rett og slett så "fantasifulle" at vi dro på shoppingtur sammen, og plukka oss ut hver vår julegave :ler: Føler oss som et gammelt ektepar allerede...

Jeg får hvertfall nesten denne klokka (jeg ville ha hvit perlemorskive) http://www.david-andersen.no/produktkatego...alid=0&typeid=1 (må lære meg å lage link... :sjenert:)

Jeg gleder meg kjempemasse til å pakke den opp, og begynne og bruke den! Har ønska meg den SÅÅÅÅÅ lenge nå! :sjarmor:

Sambo får en skikkelig god og fin jakke, og så skal han bestille seg en duppedings jeg ikke har peiling på hva er... :ler:

Takk i like måte, søta! Håper du får en kjempefn jul med Ida og sambo!

:nissekonekyss:

...ser at klokkelinken ikke funker, du må gå på "henne" og "side 2", så er det den nest siste klokka på nederste rekke! :)

:hoppe: for i :nisse:  banken!!

Ønsker  deg en riktig GOD JUL!!! og en velfortjent ferie!  :klem:

Hehe, tenk hvis banken bare var i julehumør, ja, og ville "nisse" litt med oss... :ler:

Takk i like måte! :kose:

Endret av Burpen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Så herlig at dere får bodd i huset også da!!!! :ler:

Bra med deg??

Når begynte pappa'n å kjenne spark egentlig? Kjenner ikke noe utenpå magen selv enda jeg og da kan jeg nok ikke forvente at pappa'n skal få kjenne nurket sitt enda heller....

Hadde vært litt kjippt å måtte selge det med en gang... Nå slipper vi heldigvis det! :)

Har det fantastisk stålende! :sjarmor: Etter at jeg fikk juleferie, så har jeg blitt kvitt masse bekkensmarter, hvertfall! Er litt trøtt og sliten, for jeg sover ikke så masse for tida (noen som holder meg våken... :hjerter_rundt: )

Her kjente sambo spark utenpå magen for første gang 16. september (mener jeg å huske, har ikke boka her...), da var jeg akkurat 16 uker etter UL-termin. Det var et skikkelig fotballspark! Men det tok lang tid før han kjente noe igjen... Tror han bare var på rett sted til rett tid :ler:

Hvordan står det til med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Jul & Godt Nyttår vennen!! :nissevink:

Har du en fin helg vennen? Any planz? ;)

Nå ligger snuppa og hikker, akkuratt som hun gjorde i magen. :ler:

Gleeeed deg, men forbered deg på lite tid til andre ting enn snuppa..  ;)

ÅÅÅåååååå.. :Gjesp: Jeg delte rødvin med mannen igår.. Sløv idag!

Men det var sååå godt!! :sikle:

Savner du alkohol da? :kyss:

God helg! :klem:

Kooose deg!

God jul og godt nyttår til deg også, vennen! :nissekonekyss:

Har svart deg på planene litt lenger opp her.

Heeeeeeerlige snuppa :hjerter_rundt: Ser hun forskrekka ut når hun hikker!? Husker så godt en baby jeg så en gang, som lå og hikka. Han både smilte og så forskrekka ut for hvert hikk... Skikkelig sjarmerende!

Hva er deres planer da?

Hørtes deeeeeeeeeeeeilig ut med rødvin! :sikle:

Jeg savner SKIKKELIG vin og baileys... Men jeg holder ut, altså!! :sjarmor: Ikke lenge igjen nå... Men jeg har snakka mye om det til sambo, så jeg tror det står en baileys-slaske og venter på meg når Burpelita er vel ute! :hoppe:

:kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå, jeg må være verdens heldigste og lykkeligste! :hjerte:

Burpelita sparker og koser seg i magen, sambo koser utenpå magen, og vi gleder oss kjempemasse til hun bestemmer seg for å se verden!

:hjerte: Sambo og Burpelita :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kjente sambo spark utenpå magen for første gang 16. september (mener jeg å huske, har ikke boka her...), da var jeg akkurat 16 uker etter UL-termin. Det var et skikkelig fotballspark! Men det tok lang tid før han kjente noe igjen... Tror han bare var på rett sted til rett tid :ler:

Hvordan står det til med deg da?

:hoppe: for 29 uker!!!!

Da var han nok heldig ja!!! Jeg har ikke kjent noe på utsiden enda, men da kommer det sikkert nå snart!!!!

Ganske bra her, ser at vi er nesten ferdig til ju, må få pyntet tre og litt engler nå så blir det bra. Er sliten for vi har holdt på litt de siste dagene men skal være ferdig med alt i kveld!!!! Bekkenet tåler ikke så mye :( Godt å høre at bekkenet ditt er litt bedre da!!!

GOD JUL OG GODT NYTTÅR!!!!!! :nissekonekyss:

Det blir nok et spennende år!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg :hoppe: litt for 29 uker jeg også.

Håper du får en riktig god jul. Høres ut som du har en relativt hektisk plan da, ta vare på deg selv og Burpelita, tenkt på dere og ikke slit deg helt ut.

Endret av Bustetroll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hehe, vi var rett og slett så "fantasifulle" at vi dro på shoppingtur sammen, og plukka oss ut hver vår julegave :ler: Føler oss som et gammelt ektepar allerede...

Jeg gleder meg kjempemasse til å pakke den opp, og begynne og bruke den! Har ønska meg den SÅÅÅÅÅ lenge nå! :sjarmor:

:ler: Snedig å plukke ut julegaven da, da får du jo i allefall noe du har veldig lyst på! ;) KJEMPEFIN klokke du har valgt!! :hoppe: Kan tro det var artig å begynne å bruke den! :)

Håper du og dine har hatt en fin jul så langt!

:klem: , :kyss: og :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...