Gå til innhold

Burpens nedtelling mot mars

Burpen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Burplurpen!

Håper alt er bra i Burpe-heimen. Her går det slag i slag om dagen - så det blir ikke mye tid til KG... :sjenert: Men skal nå prøve å stikke innom hver gang jeg er på...

Ønsker deg en fin tid fram mot julaften! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre seint enn aldri, heter det ikke det!?

:klem:

Så godt at alt er bra!!!! :hoppe: God tur!!!

Glad for at alt var bra hos legen!!

Takk-takk!

Så fint at alt var bra hos legen (tvilte vel aldri på det, men...;) )

Kos dere "hjemme" hos sambo...

Hehe, var kanskje bare jeg som tvilte på at alt var bra :ler: *Cr@sh må lære Burpen å slæpp åff litt...*

Huff'a, ikke noe kjekt når bekkenet krangler.  :troest: Godt at det er bedre i dag i dag da. :Nikke:

Nei, ikke kjekt i det hele tatt når bekkenet streiker... :sur: Men det er jo for en god sak, så jeg holder ut! ;)

Oi! Tredje trimester gitt! :hoppe:

Tida går såååå fort! :overrasket:

Jepp, 3. trimester!! Helt sprøtt... :overrasket: Gleeeeeeeeeder meg for hver dag som går nå! Da er det en dag kortere til Burpelita kommer! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har det fint hjemme hos sambo! :)

Du skal se det går kjempefort når du bikker 30 uker! Det gjorde det hos meg, følte jeg. Plutselig var termindagen bare en uke unna! :overrasket: Synes egentlig den siste uka sneglet seg avgårde da, men det var jo bare en uke.. :ler:

:klem: , :kose: og :kyss:

Hadde det koselig, men burde vel strengt talt vært hjemme og lest til eksamen... Jaja, ikke noe å gjøre med det nå! :)

Håper farta går fort hos meg også, etter 30 uker... Tror jeg kommer til å ønske at tida kunne gå litt saktere hvis fødselen plutselig kommer skremmende nær! :ler:

:klem: , :kose: og masse :kys_2:

Så bra at du var frisk som en fisk!

...da jeg leser om hvordan du har det, mtp at du er lei og slik... jeg kjenner meg sååå godt igjen! Hadde jo halsbrann hele tida, og snuppa hoppa opp og ned på blæra mi... :sur: Pluss den drepende varmen i sommer som høygravid.... *blæh* (ALDRI MER!!) Men det er jo slik man glemmer med en gang babyen er ute :ler: 

(Men er  fortsatt bestemt på at jeg ikke skal være høygravid en sommer til da :ler:

Men nå er det nok babbel fra min side her :sjenert:

Håper helgen din har vært fin :klem:

Godt å høre om noen som kjenner seg igjen med det å være litt lei...

Høygravid om sommer'n vil ikke være i mine planer, hvertfall! Ikke før siste svangerskap isåtilfelle :ler: Har heldigvis ikke vært plaga av noe særlig med halsbrann, men det er kanskje sånn man ikke skal si for høyt, for da kommer det vel... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha sett den fine avataren din, og det søte nicket både her og der ramlet jeg inn i dagboka di, og har nå lest gjennom den. Kan jo ikke bare tusle ut uten å si legge igjen noen ord etter femti sider.

Du har en utrolig koselig dagbok, og det har vært veldig hyggelig å følge deg og Burpelitas dager fra start til nå (begynnelsen av siste trimester). Ikke er jeg blitt noe mindre babysyk heller... Jeg burde jo ikke luske inn i graviditetsdagbøker i det hele tatt.

Ble så glad da jeg underveis leste at du skulle legge ut magebilder, og enda mer skuffet når jeg så de hadde blitt fjernet etterhvert, men så kom det jo et magebilde her på sisten, og magen din er vanvittig fin. :) Den blir vel bare finere og finere ettersom du kommer enda nærmere slutten også.

Må innrømme at jeg er skikkelig nyskjerrig på navn da, for selv om jeg ikke har vært her før føler jeg jo nesten at jeg har vært med hele veien nå. :sjenert:

Du imponerer forresten virkelig, så mye som du får gjort (og takler), både i forhold til samboerskap, matlaging, husarbeid, jobbing og studer. Jeg blir helt stum. Skjønte jo tidlig at du var relativt ung, men da jeg så at du "bare" er 21  :overrasket: ble jeg enda mer sjokkert, jeg tror aldri jeg hadde greid det du greier. Du burde virkelig være stolt av deg selv.

Jeg har også fått innsyn i noe jeg har "slitt" litt med i eget forhold ut i fra et annet perspektiv etter å ha lest her i dagboken din, og det var skikkelig kjekt så tusen takk skal du ha. :)

Håper du har hatt en fin helg. Lykke til med neste eksamen, du er snart ferdig nå.

Tusen takk for lang og kjempekoselig hilsen!! :klem:

:overrasket: over at du har lest gjennom boka mi! Veldig imponerende :blomst:

Takk for mageskryt :) Må si at jeg er veldig fornøyd med den selv også! ;) Det kommer garantert flere, så du kan få litt :perebrus: , og slå leir her!

Etter å ha "slitt" deg gjennom glede, sinne, frustrasjon, plager, spark og og alt annet som måtte være, skulle det bare mangle at du ikke skulle få vite navnet på Burpelita ;) PM kommer...

Tusen takk for "jobbe-skole-husmor"-skryt! Må innrømme at jeg rett og slett begynte å grine når jeg leste det... "Endelig noen som "ser" hva jeg gjør..", tenkte jeg... Selvom jeg trives med åssen hverdagen min er, så er det jo slitsomt. Ofte er sambo så travel at han ikke ser sånt... :sjenert:

Hyggelig at boka mi kunne være til hjelp for deg :)

Lykke til med innspurten på skolen! Du har vært KJEMPE FLINK denne høsten. Tenk alt det gode du har foran deg nå....en avslappende jul og på nyåret en en liten tulle i armene....

Takk, magolia :klem:

Ja, nå kan jeg senke skuldrene,- ingen eksamen før Burpelita er her hos oss! :hjerte: Å, det begynner liksom å føles så virkelig når jeg tenker på det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kyss:

:kyss: :kyss: :kyss:

:klem: :klem: :klem:

:klem: :klem: :klem:

Hei Burplurpen!

Håper alt er bra i Burpe-heimen. Her går det slag i slag om dagen - så det blir ikke mye tid til KG... :sjenert: Men skal nå prøve å stikke innom hver gang jeg er på...

Ønsker deg en fin tid fram mot julaften! :klem:

Alt er bare velstand i Burpe-heimen :sjarmor: , men det har vært litt hektisk i eksamensinnspurten! Deilig å endelig ha juleferie!

Skjønner du har hatt det travet også, har lest i boka di, men ikke fått skrevet noe ennå!

Takk i like måte, Cr@shel@shen! :kose: (Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke kalle deg det mer, for det ligner sånn på stressless, og da ville jeg bare ha en sånn stol... Men nå har vi fått ny, GOOOOD sofa med "stressless-fuksjon", så nå kan jeg kalle deg det igjen! :ler: )

:kyss: :kyss: :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da har jeg fått svart alle ;)

Tar jammen meg tid å oppdatere seg når man han vært borte noen dager...

ENDELIG har jeg julieferie :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Eksamen idag gikk forholdsvis greit, håper jeg, men kunne nok gått bedre. Liker ikke flervalgseksamner, men hva jeg liker eller ikke liker, er vel revne likegyldig for de som bestemmer åssen det skal være :ler:

Har akkurat feira juleferien (eller trøsta meg over eksamens-"kunne-nok-gått-bedre"-følelsen!? :sjenert: ) med en japp :sjarmor:

Burpelita ble hvetrfall helt sprelsk, så jeg sitter og kose meg med bevegelsene hennes :hjerte:

Er ekstremt giddalaus nå, og har planer om å gjøre absolutt ingenting!! Gidder ikke lage middag engang,- enten så får sambo lage den, eller så får'n ta meg med ut og spise! :Nikke:

Skal ta runden etterhvert (idag og i morgen), må bare få summa meg litt ;)

:klem: til alle som stikker innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PM er sendt ;)

...nei, ble ikke middag ute på meg igår, men restemiddag fra dagen før! :sjenert: Sambo er SÅÅÅ flink til å lage mat... :ler:

LUKSUS med juleferie! :sjenert:

...jeg som hadde store plner om å sove til langt utpå ettermiddagen idag, våkna halv fire mer verkende rygg. Prøvde å sove igjen, men da klokka var halv fem, så gav jeg opp! :sur:

Men jeg har da fått vært litt effektiv,- to klesvasker, en av dem er hengt opp, rydda stue og kjøkken, vaska opp, vaska bad, og tatt av sengetøy! *puh!*

Nå er jeg sliten!!

Skal pakke inn noen julegaver nå, tenker jeg, og så skal jeg faktisk begynne å lese på et fag jeg skal ha neste semester!

Jeg må jo være spik spenna gæærn som begynner med det NÅ, men jeg har faktisk lyst... :overrasket::sjenert::ler:

Derfor får lysten utspring idag, for plutselig blir den borte ;) Og ja, jeg snakker av erfaring! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er såå herlig å lese pensum når man kan velge selv at man vil gjøre det. Jeg begynte på nytt pensum stoff dagen etter at jeg fikk sommer ferie jeg. :ler:

Alle trodde det hadde rabla for meg, men selv satt jeg der å koste meg som aldri før. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen! :vinke::kose:

Uffda.. er ryggen bedre nå vennen?

Er du ferdig med alle gavene nå?

:hoho:

Ja, lurt å begynne når leselyst melder seg, for den kommer vel sjeldent!!

:hoppe: Deilig med juleferie!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er såå herlig å lese pensum når man kan velge selv at man vil gjøre det. Jeg begynte på nytt pensum stoff dagen etter at jeg fikk sommer ferie jeg. :ler:

Alle trodde det hadde rabla for meg, men selv satt jeg der å koste meg som aldri før. ;)

Godt å høre at det ikke bare er meg :ler:

Hei vennen!  :vinke::kose:

Uffda.. er ryggen bedre nå vennen?

Er du ferdig med alle gavene nå?

:hoho:

Ja, lurt å begynne når leselyst melder seg, for den kommer vel sjeldent!!

:hoppe: Deilig med juleferie!!

Ryggen ble bedre etter at jeg hadde fått rørt meg litt! Nå hadde jeg nesten glemt at den verka i natt og i morges :ler2:

Alle gavene er unnagjort! :hoppe:

...bortsett fra sambo sin, om vi skal kjøpe til hverandre allikevel! Fikk en veldig overraskende og gledelig nyhet fra banken idag, så... :sjarmor:

Får lese når jeg har lyst, ja ;)

Oensker deg og dine en

:gullengel:  Riktig God Jul!   :gullengel: 

:nissevink:

Takk, i like måte, Holly! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, jeg er så glad idag!! :hoppe:

Fikk oss en skikkelig positiv overraskelse i banken idag. Det har kommi en haug ekstra uforutsette utgifter i forbindelse med husbygginga, og jeg har vært redd for at hele shiten skulle gå rett i dass, og at vi skulle måtte selge drømmehuset ute engang å få bo der...

...men nei,- bankmannen nølte ikke med forhøyelse av lånet på nærmere 500.000,- Og jeg som trodde vi hadde tøyd max i alle retninger sist, og så for meg at jeg måtte grine, og be på mine knær... :ler:

Heldigvis slipper jeg det! :sjarmor::hoppe:

Jeg er litt redd for å ha et så høyt lån som vi kommer til å få (grovt regna rundt tre millioner, heller over enn under...), men bankmannen sa det var helt normalt nå for tida, så vi får bare stole på han, og tenke at vi klarer det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott med positiv overraskelse i banke - sånt er alltid allright...

Lån ja... :roll: Det er noe alle har - men så lenge man tjener ok med penger greier man jo det meste da - Tæring etter næring heter det seg jo... Det går sikkert greit! ;)

Må være veldig deilig med juleferie, ja.... Du som har vært sååå flink med skole og eksamner... :klappe: Du fortjener fri nå (selv om du VELGER å lese pensum da... :ler2: )

Kos deg i kveld... Det skal jeg... (Mannen er på julebord :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt redd for å ha et så høyt lån som vi kommer til å få (grovt regna rundt tre millioner, heller over enn under...), men bankmannen sa det var helt normalt nå for tida, så vi får bare stole på han, og tenke at vi klarer det!

Tror dere får stole på bankmannen, de bruker å vite hva de snakker om! ;)

Kjempedeilig med sånn en fin overraskelse fra banken rett før jul, skulle ønske de ville overraske meg også med litt ekstra penger... :ler: Har du noen tanker om hva du vil kjøpe til sambo da?

Om jeg ikke kommer meg på KG igjen før romjula, så vil jeg ønske deg og sambo en alldeles strålende jul! :gullengel::nisse: Kos dere masse masse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...