Skrållan Skrevet 8. desember 2006 #921 Del Skrevet 8. desember 2006 Hælledussan, så fin mage du har! Tenk, inni der bor det en sprell levende Burpelita som gleeeeder seg til å komme ut og hilse på mamman sin! Du ser ut som en veldig søt jente også! God lesing så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 8. desember 2006 #922 Del Skrevet 8. desember 2006 Så utrolig fin mage du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2006 #923 Del Skrevet 8. desember 2006 Kjempefin mage!! :hjerte: Uff stress med lese-til-xamen-dager.. Alltid såmye andre, kjekkere ting å gjøre ...som å surfe KG! Så det blir lesehelg, ikke no planer? GOD HELG VENNEN! .......nabo!.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #924 Del Skrevet 8. desember 2006 Da kan du hvertfall glede deg! ← Innom for å sjekke opp i livet til Burpen! for 3D-UL! ← Gleder meg til 3D'en, ja Huff da... hadde nok ikke likt det der jeg heller... Damer som klenger seg til våre menn er sjelden moro å se, uansett om man har drukket eller ei. Og når mennene ikke gidder å dytte de vekk engang, da synes jeg det er rimelig av oss kvinnfolka å reagere. Man kan jo bare tenke seg til hva de hadde gjort om kjæresten deres ikke var der og så på klengingen, hadde de godtatt at klenge-dama gikk lenger? Er ikke særlig sjalu jeg heller, men en episode fra da jeg og sambo hadde vært sammen 1 år husker jeg enda som om det var i går... Han skulle på guttevors til en kompis, så jeg dro på jentefest et annet sted. Men senere, da vennegjengen samlet seg fo bildevisning fra de to festene, viste det seg at guttevors var det så alldeles ikke!! På ALLE bildene sambo var med på, hang et kvinnfolk rundt halsen hans - og det var ikke hvem som helst... Det var EKSEN hans!! De var riktignok aldri skikkelig sammen, bare pulekompiser. Men likevel... Jeg klarer enda ikke den dag i dag å se de bildene.. Hun har hele tiden prøvd å få sambo tilbake, og overser meg glatt om vi treffes. Møkkakjærring! Åh, så kos med romjuls-UL!! Da har du noe å glede deg til etter at alle pakkene er åpnet! ← Åh, jeg kjenner det koker inni meg når jeg leser om det du opplevde den gangen... Sånt er viiiiiiiirkelig unødvendig!! Men du får se på det som at du vant Det gjør jeg ang. "diverse ekse-ting" her i gården,- det gjør jeg! Barnslig? Ja... Men du verden så deilig!! Romjuls-UL'en blir nok den beste julegaven i år, tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #925 Del Skrevet 8. desember 2006 så utrolig spennende med 3D-ultralyd da..... ← ← Godt å se deg igjen! tilbake Er ikke helt klar over hva som blir diskutert i dagboken din for tiden, for jeg orker ikke aa forstoerre opp den lille teksten, saa da noeyer jeg meg med aa oenske deg en kjempefin helg! ← Takk i like måte, HH Burpen eeeelsker liten skrift!!!!!! 3D ul??? ÅÅÅÅåååååå, så gøy!! Håper du får en kjempefin helg vennen! Jeg skal snart på sykehuset, på kontroll... ← Jepp, Burpen eeeeeeeeeeeelsker liten skrift! Jaaaaaaaa, vi skal på 3D Hei snuppa.... er litt travlet ho smeg om dagen - så jeg har ikke så mye tid til KG... Men håper det er bra med deg til tross for det som står i liten skrift.... God helg! ← Skjønner veldig godt at det går i ett hos deg for tida, vennen! Ikke bare det at du ar tre gutter å passe på, men to av dem har vært syke også, og den som var frisk var kanskje ikke så hjelpsom av seg Burpen har det helt toppers Til tross for det som står i liten skrift! Jeg er heldigvis ikke langsint, og sambo lovte på tro og ære at det skulle bli en rolig kveld! God helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #926 Del Skrevet 8. desember 2006 Så artig med 3D-UL! Gled deg... hadde det samme da jeg var i uke 28. Og da jeg sammenligner bilder av snuppa som nyfødt og UL-bilde, ligner det faktisk!! Utrolig GOD HELG ← Åh, så stilig at snuppa var lik inni og utapå! Nå gleder jeg meg bare EKSTRA masse Bare 21 dager igjen nå Takk i like måte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #927 Del Skrevet 8. desember 2006 Så fin du er Burpen!! ← Hælledussan, så fin mage du har! Tenk, inni der bor det en sprell levende Burpelita som gleeeeder seg til å komme ut og hilse på mamman sin! Du ser ut som en veldig søt jente også! ← Så utrolig fin mage du har! ← Kjempefin mage!! :hjerte: ← Søte jentene mine! Blir jo nesten helt flau her, jeg... Kjempestas å få mageskryt altså, ikke det Jeg er jo veldig fornøyd med den selv også,- har ønska meg sånn mage så lenge jeg kan huske, og ENDELIG har jeg det Jeg har lurt sånn på om jeg skal tørre å legge ut et magebilde med ansikt en gang, men får meg liksom ikke til å gjøre det. Samtidig så syns jeg det er kjempekjekt med de jeg vet hvordan ser ut, for da får jeg liksom et ansikt på nicket ...så jeg har finni ut det, at hvis det er noen av vennene mine som vil ha et ansikt på Burpen, så kan de få en PM God til alle dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 8. desember 2006 #928 Del Skrevet 8. desember 2006 Åh, jeg kjenner det koker inni meg når jeg leser om det du opplevde den gangen... Sånt er viiiiiiiirkelig unødvendig!! Men du får se på det som at du vant Det gjør jeg ang. "diverse ekse-ting" her i gården,- det gjør jeg! Barnslig? Ja... Men du verden så deilig!! Romjuls-UL'en blir nok den beste julegaven i år, tror jeg ← Jeg vant så det sang etter!! Nå holder hun kjærringa på å igler seg innpå en kompis av sambo da... Kanskje hun satser på å bli en sånn på-rundgang-jente! Det er kjempedeilig å være barnslig når det kommer til sånne ting, det synes jeg også! UL'en blir nok årets julegave ja! ...så jeg har finni ut det, at hvis det er noen av vennene mine som vil ha et ansikt på Burpen, så kan de få en PM ← ...jeg vil gjerne ha et ansikt på Burpen... Har spekulert på det samme jeg også, om jeg skal tørre å legge ut et bilde der ansiktet mitt vises... Så langt er det jo ikke blitt gjort, men om du vil ha et ansikt på Skrållan tilbake, så kan jeg sende deg det på PM også! En liten byttehandel! Håper du får en flott fredagskveld! Og GOD HELG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #929 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Jeg vant så det sang etter!! Nå holder hun kjærringa på å igler seg innpå en kompis av sambo da... Kanskje hun satser på å bli en sånn på-rundgang-jente! Det er kjempedeilig å være barnslig når det kommer til sånne ting, det synes jeg også! UL'en blir nok årets julegave ja! ...jeg vil gjerne ha et ansikt på Burpen... Har spekulert på det samme jeg også, om jeg skal tørre å legge ut et bilde der ansiktet mitt vises... Så langt er det jo ikke blitt gjort, men om du vil ha et ansikt på Skrållan tilbake, så kan jeg sende deg det på PM også! En liten byttehandel! Håper du får en flott fredagskveld! Og GOD HELG!! ← Tåpelig kvinnfolk... Men "seier'n er like deilig forde!! Byttehandel høres bra ut Gleder meg til å se Ida-mamma'n ...skal lete fram et bilde og sende PM! Edit: glemte liten skrift Endret 8. desember 2006 av Burpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #930 Del Skrevet 8. desember 2006 *wæææææææææææ* Jeg er gæær'n!! Har sendt bilder av meg selv til Skrållan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2006 #931 Del Skrevet 8. desember 2006 Har du sett i boka til Cr@sh? Har skrevet til deg der også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 8. desember 2006 #932 Del Skrevet 8. desember 2006 *wæææææææææææ* Jeg er gæær'n!! Har sendt bilder av meg selv til Skrållan ← Jeg er minst like gæær'n, for jeg har sendt tilbake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2006 #933 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg er minst like gæær'n, for jeg har sendt tilbake!! ← Konklusjon: Dere er GÆRNE!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #934 Del Skrevet 8. desember 2006 Har du sett i boka til Cr@sh? Har skrevet til deg der også! ← Skal sjekke det ut nå Jeg er minst like gæær'n, for jeg har sendt tilbake!! ← Du er jo ikke gæær'n, for du er nyyyyyyyyyyydelig!! Konklusjon: Dere er GÆRNE!!!!! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 8. desember 2006 #935 Del Skrevet 8. desember 2006 Konklusjon: Dere er GÆRNE!!!!! ← Vi er CRAAAAAZY!! Skal sjekke det ut nå Du er jo ikke gæær'n, for du er nyyyyyyyyyyydelig!! ← Takk for det, du er kjempepen du også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. desember 2006 #936 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg vil også være gæærn! Jeg vil ha PM med bilde av Burpelurpen!!!! Kan jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #937 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg vil også være gæærn! Jeg vil ha PM med bilde av Burpelurpen!!!! Kan jeg? ← *Gæærne Burpen sender PM til Cr@sh!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. desember 2006 #938 Del Skrevet 8. desember 2006 *Gæærne Burpen sender PM til Cr@sh!* ← * ... og klingæærne Cr@sh sender PM tilbake! * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #939 Del Skrevet 8. desember 2006 Dette må være kvelden for de gæærne!! Kjempefint bilde du sendte!! Før når jeg har kalt deg søta, har det vært utifra det du skriver, nå blir det jo BÅDE utifra det, og utifra bildet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. desember 2006 #940 Del Skrevet 8. desember 2006 Før når jeg har kalt deg søta, har det vært utifra det du skriver, nå blir det jo BÅDE utifra det, og utifra bildet ← ... og du er jo riktig VAKKER! Kjempemoro å se deg "på årntli" :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå