Gå til innhold

livet videre


Kipa

Anbefalte innlegg

Jeg skulle sove..nå har jeg sulla bort masse tid her på det kalde kontoret, ikke sitter jeg noe godt heller...:tunge1:

Sofa here I come! :sjarmor:

Har smelt i meg tre :overrasket: lefser med sylte mens jeg har sittet her da..Måtte bare kjøpe det i butikken i sted...Julepålegg er det beste som fins! :rosasmil:

- og nå skal jeg ha et stort glass pepsi max...har bare lagt på meg nesten tre kg så litt kan jeg unna meg når jeg har skikkelig lyst på.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- og nå skal jeg ha et stort glass pepsi max...har bare lagt på meg nesten tre kg så litt kan jeg unna meg når jeg har skikkelig lyst på.. :sjenert:

:Nikke: Det syns jeg du skal!!!! Koooooos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Bizzy :klem:

Sant og si, jeg koser meg jo med annet enn pepsi max også da.. :sjenert: mannen kjøpte noen sånne skumnisser som gikk ned på høykant her en kveld...og i dag har vi som vanlig handla inn nammenam til helgen ;)

jeg og Lukas har jo hatt fri i dag, og godt var det for han er ikke helt i form, snørrete og lett grinete..Litt slapp og en antydning til feber..

Vi som skal i bursdag i morgen, til sønnen til fetteren min, 5 år. Håper formen er bra så han får kommet dit, gleder seg jo så!! Han har nemlig smålego..noe vi enda ikke har kjøpt, men det blir nok noe i julepakkene! ;)

Etter bursdag er det hjem og freshe seg på nytt og så skal vi til Oslo. skal spise på Mr Hong som mamma har anbefalt og se på team Eckbo, gleder meg masse!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for helgehilsener! :klem:

Ja, det føles helt utrolig at den studielånsbyrden skal bli borte for alltid!! :legrine: Mannen sier da blir det 1000 mer i mnd, men jeg er jo ikke sånn økonomisk, så for meg blir det mer 3000 mer i mnd den mnd lånet skulle vært betalt..Uansett mer penger- og godt er det!

jaggu er lønna nesten borte nå...men jeg har fått unna endel julegaver, og har faktisk bare igjen noen få + Lukas, men det betaler mannen regner jeg med.Vi tar ikke helt av, han har jo bursdag 3 uker etter også...Men han skal i hvertfall få smålego, noen flere dyr ( får aldri nok av den leken) og noe annet han virkelig ønsker seg.. :rosasmil:

Av mamma skal han få vinterjakke og saccosekk, av svigers som alltid gir trege gaver..ønsker vi oss ny bilstol...eller fra pappa kanskje...

Det gikk bra med bursdag i går, Lukas storkoste seg blant de 20 :overrasket: andre barna! Han hadde såvidt tid til en halv pølse før han føk ut igjen på rommet til bursdagsbarnet, men kaker derimot- nam! Muffins og gele og sjokoladekake!! Oi o så godt det var :legrine:

- og det syntes mora også... :sjenert:

Da vi kom hjem kom mamma og hentet han, han var helt klar for overnatting hos mormor, tusla avgårde med trillekofferten sin og er så nydelig!! :hjerter:

Vi fikk ordnet oss, og kjørte avgårde til Oslo. Maten smakte kjempegodt!! Både forrett, hovedrett og dessert..Mmmm!

Team Eckbo var bare så morsomt! Jeg lo så fælt i starten at jeg lo meg nesten bort..Noe som var litt langtekkelig, men det meste var bare moro! Vips var klokka halv elleve og de takket for seg.

Har sovet til halv elleve nesten, men vært oppe og tissa... mange ganger.. :sur:

Jeg skal hente Lukas klokka to, og egentlig har jeg lyst til å sove litt til.... :sjenert: Men bør i hvertfall ta en rufs nede, gulvene er ikke rene...men først lese litt i boka mi på senga..en liten halv time...eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, måtte kapitulere å reise hjem en time før i dag..Vært småkvalm hele dagen, og like før lunsj slo det til...kasta opp i en evighet. Fikk ringt mannen som henter Lukas senere, så reiste jeg hjem. Det må være graviditeten, for jeg var sulten også og spiste litt nå..det har gått bra. Æsj, orka ikke være på jobb uansett, ble så sliten av den runden...

At det aldri kan bli borte den kvalmen og spyinga da! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

krya på dig vännen! :kose:

Vet du, när lilltjejen väl är ute är det värt all spying, alla humörsvängningar och annat som graviditeten kan plåga en med... då har man helt plöstligt andra "problem" och glädjeämnen som gör att man glömmer bort graviditetsplågorna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant. Er en grunn til at jeg ble gravid igjen. Alle plagene er glemt fra forrige gang, flere måneders spying også...men det var lettere da... og jeg gleder meg til babyen er ute- om noen måneder!

Men jeg fryder meg over voksende mage og heftige spark innimellom all klaging! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunsj med C og lille L i dag, den som ikke ble noe av forrige uke...På Z, klokka 11.30. Er vel bare å hoppe i dusjen da.

Lukas er levert, løp glad inn til barna sine , han kaller dem det.."jeg vil til barna mine..." :hjerte:

Blir vel at jeg henter han etter lunsjen..i morgen skal jeg ha fri, og han også. Har jo så mange feriedager jeg må få tatt ut også i tillegg til disse fridagene jeg har tilgode. Men det gjør ikke noe det nei! :sjarmor:

Takk for klemmer, Jolie og pondusa! :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen, LinKri! :klem:

- sant at det har vært mye tull ja, og da jeg kom på jobben i går ble jeg ikke akkurat varmt ønsket velkommen... :sjenert: Hun ene assistenten presterte tilogmed og kommandere meg- men det skal jeg ha meg frabedt, hun kan ikke bare glemme . Jeg kan ikke kle på barna når de skal ut, ferdig med det! jeg kler av og på ved legging men da er det ikke samme stresset.

- ellers er jeg faktisk en racer til å kle på de små og har ikke hatt problemer med å gjøre klar 7- 8 barn som skal ut i kulda før nå...

spiser is jeg...rett fra bøtta! :sjarmor: Yoghurt is med karamell og sjokolade, NAM

Lunsjen i dag var veldig koselig, som alltid og maten knallgod. Jeg ble bare så sinnsykt mett, følte jeg skulle sprekke...og det følte jeg enda da det hadde gått mange timer. Men tydeligvis ikke nå lenger.. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, ikke snakk om is når det er skrapet i fryseren her. :sur:

*løper å dobbeltsjeker*

:hoppe: Sambo hadde visst handlet da jeg var på jobb!!!!

Endret av pondusa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert: Hadde skrevet et langt innlegg også ble alt bare tull, og vips ble det borte..skjer noen ganger det..og like irriterende hver gang! :sur:

Lukas har fri, men før halv sju var det morgen! leke leke leke! :legrine:

Nå ser han på barbapappa på dvd, og vi skal spise litt frokost snart, baguetter i ovnen. Så skal han bade og vaske håret..skal klippe seg i ettermiddag.

Jeg fikk kjøpt de siste kalendergavene i går, tenker han blir fornøyd når han hver dag pakker opp et nytt dyr til samlingen sin. Sånne fra bullyland ellr hva det heter, har kjøpt de minste som koster 25 pr stk, blir noen kroner ut av de også..På julaften får han en dvd med Ole Brum som feirer jul, den kosta bare 69 på Sparkjøp.. ;)

Må se om jeg får lurt han ned for å spise litt nå...

Huff, han hoster så fælt, men like blid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingvild var oppe allerede halv seks og helt klar for ny dag ;) Og sovnet ikke før nærmere ni i kveld. Hun holder det virkelig gående. Så tidlige morninger og lite søvn - det kjenner jeg til ja (gjesp).

Jeg skal snart i seng nå, ville bare skrive en hilsen her inne . Synes du virker som en super dame. :)

Ingvild liker også veldig godt å leke med dyr, sånn som Lukas og Ole Brumm.

Og dukker og biler. Og ikke minst legeklosser. Har nettopp fått noe Duplo-lego og ønsker oss mer til jul.

Og denne uken har hun faktisk fått lov til å prøve å klippe i ark (blader og aviser) med en barnesaks. Hun er helt henrykt da. Har Lukas prøvd det?

Klem herfra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er sykem- dagen min, men jeg holder Lukas hjemme i dag også. Den hosten gir seg ikke, og vi skal på helgebesøk til Karlstad og da er det synd om det blir verre..Jeg hadde planer om å sove sove og sove også skifte sengetøy og gjøre rent oppe...Vel, halv sju kom lille venn løpende inn :legrine: Da skulle vi lage skog til den nye isbjørnen han fikk av pappa i går. Lukas var så flink og klipte seg, og ble knallfin! Synd jeg ikke har mer plass til å legge ut bider, for han er virkelig verdt en titt! ;):hjerter:

Verdens nydeligste spør du meg! :hjerte: Og han er så snill også, jeg elslker deg mamma sier han alltid om pappa skal legge han og omvendt til pappa'n..Når mommo snakker med han på tlf avslutter han alltid med " jeg elskler deg, mommo!" Også sier han "jeg er gutten til mamma" :legrine: Og masse masse mer!! Noen ganger er jeg helt betatt av han..og skjønner ikke når ikke andre feks er det samme... :ler:

Nå leker han på rommet sitt, koser seg der oppe, og trenger ikke så mye voksen- innblanding, han liker å pusle for seg selv, men er sosial også i bhg og om vi er sammen med andre barn.

Veldig forelska i gutten min dag.... :hjerter_rundt:

;)

Halv sju ja, Epica.. ;) Men jeg kan love at vi har hatt tidligere morgener..men nå er ikke kroppen min innstilt på å stå opp så tidlig lenger. Med en nyfødt er det helt greit å surre oppe om natta, sove litt og stå opp igjen for så og stå tidlig opp..det er magi! ;)

Ny dag :klem: Så koselig at du tror jeg er det.. ;) Lukas har ikke prøvd å klippe, men er jo god på finmotorikk ellers så det skal vi jammen prøve!

Det regner som bare det ute...innevær.. :sjenert: Han er nok ute i bhg i sånt vær, så jeg har ikke noe dårlig samvittighet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sovet i to timer, jeg og Lukas... :overrasket: Vi la oss litt for å se på noen bøker også sluknet han og da øynt jeg jo sjansen til litt hvile jeg og... :sjarmor: Han trengte det nok er min konklusjon da..håper det hjelper på forkjølelsen! Er meget frisk og rask nå i hvertfall...Leker for fullt på rommet jeg nettopp har vasket og ryddet.. :ler:

har fått gjort det jeg skulle i dag da... :rosasmil: sovet mye og støvsugd og vasket oppe. Dessuten vært supergo' mamma for den go'e gutten min :hjerte:

Mannen og Lukas skal bort på middag, jeg skal på personalmøte, 3 timer på en tripptrappstol.... :forvirret:

Jobbe 9.30- 14.30 i morgen og etter det kjøre til Karlstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...