Gå til innhold

livet videre


Kipa

Anbefalte innlegg

Jepp...på dag 75 var testen positiv gitt... :overrasket: først en littt svak qr, men så en knallblå cb!

Da er vi igang igjen, og denne gangen krysser jeg fingrene alt jeg kan! :enig:

Dette er en super måte å starte ferien på forøvrig...vi reiser i kveld, til Skåne for å være sammen med svigerinner og nevø en uke.

Og vi har en supersøt hemmelighet :legrine:

Endret av Kipa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: :hoppe:

Grattis Kipa!

Så härlig nyhet!

Nu är jag glad å era vägnar

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med graviditeten Kipa! :klem:

Det er kjempekoselig med to stykker, Lukas blir sikkert en fin storebror! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for gratulasjoner! :mrgreen: Det her er jo så gøy! :hoppe:

jeg er ikke den som "spottar i glaset.."som svigerinnen min sa..så de forstod det ganske fort da jeg takket nei til vin gang på gang...

De som vet nå er kollega ag, c og n, mamma og altså svigerinnene mine. Det er ikke verst til meg å være altså... :sjenert:

Jeg har ømme pupper, men kvalmen har ikke kommet. Kan gjerne holde seg unna, fikk mer enn nok av den både med Lukas og forrige gang...Men må man så må man, og jeg overlever det fint! ;)

Jeg teller og tenker og styrer...lurer jo fælt på termin...Men jeg er jo så håpløs med mine sykluser så det er ikke lett. Kommer til å ringe legen min på mandag og få henvisning til tidl ul hos gyn som med Lukas. For de teller jo bare ut fra mensen, og det går ikke her i gården..

Noe jeg plutselig ble usikker på er også regnemåten..om man ble gravid for 4 uker siden er jeg vel ikke 4 uker på vei, er det ikke noe før man tar med i tellingen da..eller er jeg helt på jordet.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg plutselig ble usikker på er også regnemåten..om man ble gravid for 4 uker siden er jeg vel ikke 4 uker på vei, er det ikke noe før man tar med i tellingen da..eller er jeg helt på jordet.. :sjenert:

                                                                       

Altså, man regner jo unnfangelsen til ca 14 dager før forventet mens, siden det er da flertallet har EL, dersom du ble befruktet for 4 uker siden er du ca 6 uker på vei nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg synes jeg husket fra sist, takk for opplysningen!

..nåja..finner det vel ikke ut helt før jeg får sjekket det opp på andre måter..

Glemte en ting da jeg skrev i går...jeg er TRØTT!!! En antydning til kvalm i går kveld, men gikk over da jeg spiste litt..

Lukas sover hos mormor, og jeg stod opp 11 i dag...DET er lenge siden gitt! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Kipa!!!!

Dette er spennende... Hvor gammel er Lukas da? Blir gøy for han å bli storebror. :)

:klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mer gratulasjoner!:hoppe:

Lukas er 2,5 år 18. juli. Det blir grei aldersforskjell det! :)

Jeg er sulten, mye mer enn før...tenker bare på at jeg vil ut å spise til uka ..

Det er litt rart å være tilbake her på gravid- sidene..Da jeg gikk med Lukas ble jeg jo kjent med så mange her. Furstina er jo her og Magnhild, men dere andre er litt nye...Men kjempekoselig at dere komme inn og gratulerer! Da føler jeg mer velkommen igjen! ;)

*Sånn ja, der har jeg jammen en "ut og spise avtale" på tirsdag. Da kan jeg bare glede meg!! :sjarmor:*

Må ikke bli helt matvrak nå... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo skrive litt om den kommende storebroren også..han er jo bare så herlig om dagen. Språket har eksplodert og han har skikkelige lange utgreiinger om det meste. Det som er helt topp nå er sabeltann, etter vi var i dyreparken i juni. Lukas er sabeltann, pappa'n greven av gral og jeg langemann :ler: Sånn er det hos oss...Mye skyting og lek altså..hånd i hånd, men sånn e det vel være gutt...

Å fy filler'n jeg har lyst til å spise alt i kveld..spiser det jeg kommer over :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble litt vel fargerikt her..Hmm i Lukas sin dagbok skrev jeg med grønt..må velge meg en farge så det blir mer ryddig. Grønt er jo fint og nøytralt..

Jepp, håpet er lysegrønt så da skriver jeg med det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvalm da jeg våknet, men gav seg etter et par timer. Ikke samme matvrak idag.. :ler:

Har prøvd å få legetime siden jeg stod opp, men de er jo så opptatte at de ikke tar telefonen..og da jeg prøvde igjen nå har de selvfølgelig ikke tlftid før etter ett igjen.. :sur:

Vi har vært og sett på bil. Har uten klimaanlegg og etter å ha vært på ferie med barn og hund og ingen ac eller klimaanlegg er det førstepri...Så på en A6, men den var ikke så fin som antatt. Kikket på finn i går kveld. Men så stor og fin plass i baggasjen, ønsker meg en A6!! :sjenert:

Lukas og mannen sover og jeg skal ut og gå med Ludde. Skal besøke morfar etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

:klem: Gratulerer så masse, vennen. :legrine:

Dette var koselig lesning.

Jeg driver og kikker inn her, men vanker blandt prøverne enda. :sjenert:

Kommer til å følge med deg videre.

Sommerklem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...