Gå til innhold

Starten til et nytt liv

Gjest Beckybloom

Anbefalte innlegg

Gjest Beckybloom

1 UKE TIL FERIE!! :hoppe::hoppe::danse::reise::briller2: Det blir så bra altså! Min kjære og jeg er på mailinga hele dagen for tida om hvor mye vi gleder oss, hva vi skal pakke osv, skikkelig stas! :ler: Vi har funnet ut at det kan være lurt å begynne å legge frem ting allerede ikveld så vi er sikre på at vi har kontrollen :legrine: Vi elsker å dra bort på tur, enten om det bare er en halvtimes kjøring, eller flere timer. Så sitter vi i bilen og skravler,synger og spiser godteri og er riktig så fornøyde med tilværelsen :)

Nei nå får jeg hente meg en kaffekopp til tror jeg, er ikke akkurat noe morramenneske :sove: Når man IKKE er morramenneske OG kjempetrøtt på kveldene, hva er man da da?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Beckybloom
Fy søren - var det mange som snudde seg etter deg når du var i Syden eller?

Ja det skal jeg love deg!! Fikk jo ikke fred et sekund. Det verste er at folk bare stillte seg opp å tok bilder, uten å spørre!!?!? Men satser på at det var sånne modelljegere, så kanskje jeg snart blir kontakta av et modellbyrå... :kul::sexy: Og hvis det skjer, kan jeg jo kanskje ikke bli gravid riktig enda, men det får jeg isåfall finne ut av... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom

Måtte bare lage meg sånn der søt lillypie-guide, så får den oppdateres etterhvert;) Tok utgangspunkt i siste tanterød-besøk da jeg fortsatt gikk på piller, som var den 23.juni. Med utg.pkt i 28-dagers syklus kan jeg altså teste meg idag :sjenert: Men det blir nok ikke helt reelt, vet jo ikke hvordan syklusen min er helt enda, og EL har vel ikke vært der den normalt skulle vært på en 28-dagers syklus ;) Har så langt ikke en eneste test i huset, men igår bestillte jeg graviditets-tester på billigetester.no. Forhåpentligvis trenger jeg kun dem.. :tommelsmil:

Endret av Beckybloom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk igjen tanta på dag 31 etter pilleslutt, så det trenger ikke ta lang tid vet du :) De nedtellerne er så søte, har bestemt meg for å bli supermedlem hvis jeg blir gravid - for da MÅ jeg bare ha en sånn :sjenert:

Vi tar ferie fra samme dag, hurra for oss og bare ei uke igjen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Beckybloom
Jeg fikk igjen tanta på dag 31 etter pilleslutt, så det trenger ikke ta lang tid vet du  :)  De nedtellerne er så søte, har bestemt meg for å bli supermedlem hvis jeg blir gravid - for da MÅ jeg bare ha en sånn :sjenert:

Vi tar ferie fra samme dag, hurra for oss og bare ei uke igjen.....

Nei det trenger ikke ta lang tid, hadde en liten blødning rett etter jeg slutta på pillene, men det var nok bare fordi kroppen ikke skjønte noenting :) Regner ikke det som noe tantebesøk hvertfall.

Håper denne uka går fort altså! Hvor lang ferie har du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom

*kremt*.. MÅ jo bare hive meg på her jeg også! :rodme::rodme::rodme:

GRAVIDITETSTEGN:

* Økt søvnbehov - JA!

* Glupende appetitt - Neeii..

* Intens lyst på spesiell mat - Fått dilla på kindersjokolade.

* Stadig småtissing - Å jada

* Ømme, spente bryst - Ja faktisk!

* Kvalme - litt uggen - Ja,har hatt smågulping i 3 dager

* Menstrasjon uteblir - Vet ikke enda

* Mensmurring før forventet menstrasjon og etter - Nja

* Stikking i høyre side - Ja,hadde det her om dagen

* Stølhetsfølelse i magen - Ja

* Livmortappen ganske lav - Ingen aning

* Tett i nesen/forkjølt - Nei

* Litt stikking i korsryggen - Nei

* Tørr i halsen og utrolig tørst - Ja

* Strekk i livmoren når du reiser deg opp fort. - Nei

* Svimmel - Ja

* Halsbrann - Ja, har ekkel smak av omega3-kapslene pga oppstøt hele dagen.

* Klarer ikke å ha på stramme klær - Ja

* Oversensitive for noen lukter - Nei

* Hårsår - Nei

* Stram lukt av urinen - Nei

* Kviser - Nei

* Tung i hodet - Nei

* Festesmerte - Festeblødning - Nei

Hm, det var 10 sikre og noen usikre symptomer.. MEN stølhetsfølelse kan være pga trening, svimmel og kvalme kan være pga kiropraktorbehandlinger i nakken, ømme bryster og stikking i magen kan være pga tanterød-besøk i anmarsj, tørst er jeg alltid og derfor småtisser jeg også mye... Så nei, er nok ikke gravid tror jeg :) Hmm...kanskje man skulle tatt en test for morro skyld? :klø:

Nei, rooooolig nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arbeidslyst kom treng deg på, her skal du motstand finne....

angelou tar seg selv i nakken og gjør noe fonuftig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom
Arbeidslyst kom treng deg på, her skal du motstand finne....

angelou tar seg selv i nakken og gjør noe fonuftig

Kraftig motstand også, tror vi snakker total avvisning! Hmpf,kanskje man skulle spise litt lunsj?Må visst i butikken en tur.. Luft hjelper helt sikkert! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat vært på apoteket og kjøpt mer folat nå - det hjalp ikke med frisk luft heller :ler: Håper det hadde bedre effekt på deg da, ha en fortsatt strålende dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Beckybloom

Hva er folat for noe? Det hjalp ikke så veldig mye mer, hvertfall ikke på effektiviteten, gleder meg til kl 16 idag... Jeg har vært på apoteket og kjøpt meg en test....Fordi:

1. Ømme bryst

2. Stikking i siden

3. Uvel og rar på 4.dagen

4. Svimmel

5.Halsbrann

Kan ikke levende forestille meg at det skulle være noe der enda, men da slipper jeg å gå rundt å gruble og "kjenne etter". Sannsynligvis er det bare tantebesøk som venter, og at kroppen derfor er rar. Men jeg aner jo ikke noenting om syklusen min om dagen, så greit å sjekke ut i alle fall.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom

Oh baby when you talk like that, you make a woman go mad...........trallalalalal hips don`t lie.... KUL SOMMERSANG PÅ RADIOEN! :plystre::danse::digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei,

jeg ser det er flere med lite arbeidslyst her :ler:

du bør starte å ta folat nå som du har blitt prøver;

*klippe og lime fra lommelegen*

"Folat er viktig for at fosteret skal utvikle seg normalt under svangerskapet, og mangel på folat er knyttet til ryggmargsbrokk og mangelfull utvikling av hjernen.

Det anbefales at alle kvinner som planlegger graviditet tar folat, aller helst fra før svangerskapet, og frem til fullførte 3 måneder av graviditeten."

Ellers ønsker jeg deg lykke til med prøvingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Innom på en kjapp kveldsvisitt. Heffalompen sitter og venter med spørrequiz på verandaen, men jeg er litt lei av sol etter en hel dag på stranda...

Effektiv arbeidsdag ser jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zenta

Innom med en liten kveldshilsen :)

Skjønner godt at arbeidslysten ikke er på topp nå når det nærmer seg ferie.. er nok helt naturlig det :)

Blir spennende om det har klaffet for dere denne måneden da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom
Tre deilige uker ferie :) DU?

Jeg har bare èn uke nå, men skal ha en uke til igjen i oktober, og så hadde jeg en uke i mars. Deler litt opp :) Men skulle gjeeeeeeerne hatt 3 herlige uker sammenhengende :sjenert: Glemte visst å svare på denne igår jeg gitt..sånn er det når det er hektisk på jobb! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...