Gå til innhold

Starten til et nytt liv


Gjest Beckybloom

Anbefalte innlegg

Gjest Anerikke

Nå har jeg skummet gjennom boka di, og vil bare si lykke til med prøvinga! Måtte du bli gravid superraskt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Beckybloom
Kos deg i all fall ordentlig! Vi skal til Sørlandet i kveld, hvor mor og far har spandert rom på oss. Så da blir det et lite slektsstevne med familien på mor side. Koselig :)

:klem:

Åh, GOD TUR til Sørlandet, det blir nok kjempekoselig :) Og deilig med hotell også da!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom
Hørtes ut som en kjekk lørdag kveld  :)  Må bare kose deg skikkelig.

Jeg røyker selv også, og prøver så godt jeg kan å kutte ned, så aldri begynn fast, det sier jeg bare...  :) 

Jeg skal jobbe, jobbe og jobbe.. 11 timer i dag, 10 timer i morgen og 6 på søndag......  :sur:  men så begynner noen fine uker på jobb, og neste helg skal vi til gøteborg med svigers.  :)  Det blir knalllkjekt!!!  :hoppe:

Hvor langt er du kommet i syklusen?? (prøver å få oversikt i hodet mitt... selv om ikke det er enkelt  :ler:  )

Ha en superstrålende helg  :briller2:  med høy partyfaktor.  ;)

stor stor  :klem:

Hihi, jeg vurderer å brenne en cd imorra med BARE dansebandlåter til vorspielet :legrine: Men den kan nok ikke settes på før litt utpå kvelden isåfall, merkelig hvor mye morsommere sånn musikk blir da?!?!

Jeg har røyka fast før, men etter en veldig fæl halsbetennelse smakte det liksom aldri det samme mer, så da benytta jeg anledningen til å slutte. Men jeg festrøyker jo da, og det begynte jeg med i Syden :tristbla: Men heldigvis frister det ikke til daglig.

Jeg slutta på pillene for en uke siden idag faktisk, og da slutta jeg midt i et brett :sjenert: Såe.... you tell me, hvor er jeg i syklusen?? :ler: Hehe, venter på første tantebesøk sånn at jeg kan begynne å telle litt;) Men ikke greit å følge med gitt, sliter selv jeg!

Ha en strålende helg du også, en riktig fruktbar en :sjarmor:

Stoor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom
Nå har jeg skummet gjennom boka di, og vil bare si lykke til med prøvinga! Måtte du bli gravid superraskt!

Hei hei, og velkommen til skumming skal du være! :)

Takk skal du ha, jeg håper jo det skal skje raskt og smertefritt, men er forberedt på det meste fremover jeg.. :sjenert:

Må ta en tur innom dagboka di også jeg gitt :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres gøy ut med party da. Håper du har hatt det fint :)

Nå drar jeg bort en ukes tid uten internett, så da vil jeg bare ønske deg en fin helg, og fin uke, også stikker jeg innom igjen når jeg kommer hjem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom
Høres gøy ut med party da. Håper du har hatt det fint :)

Nå drar jeg bort en ukes tid uten internett, så da vil jeg bare ønske deg en fin helg, og fin uke, også stikker jeg innom igjen når jeg kommer hjem :klem:

Ha en superfin uke Yamaha, håper du storkoser deg sammen med din kjære.. for du er vel sammen med ham denne uken? Må en tur innom dagboka di og oppdatere meg:)

Stoooooooooooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Beckybloom

Da var det på jobb igjen etter helga, fy så fort den går! Har hatt en kjempebra helg da, med mye familiebesøk og ut på en liten luftetur på byen :ler:

Fikk fårikål servert hjemme på døra av svigermor på fredag ettermiddag, veeeeldig deilig! :Nikke: Hun visste vi hadde hatt noen lange dager begge to, og syntes ikke vi trengte å begynne å lage middag på fredag når de hadde så masse rester igjen. Lørdag var det kafè og besøk fra tante+mormor jeg ikke har sett på lenge, og litt samvær med de nydelig tantebarna mine :hjerter_rundt: Søster + mann var så snille å ba oss på middag på lørdag ettermiddag, min kjære hjelper mannen til søster med garasjebygging, og det ble litt snekring på ettermiddagen da.

Så var det vorspiel hjemme, og ut på byen, veldig morro! :danse::briller2:

Igår var vi litt reduserte, men vi hadde bedt svigers + svigerbror med partner på middag, så da var det bare å trå til gitt :ler: Men lagde ORDENTLIG dagen derpå-mat med lasagne + tilbehør, mmmmmmmmmmmmmm :sikle: Og så avslutta vi dagen borte hos svigers med vafler til kveldsmat, vi henger mye sammen med dem for tida gitt, men de er jo veldig greie å være sammen med og da.

Idag er det OGSÅ middag hos svigers, lammelår! Og imorra skulle det visst være noe kveldsmatopplegg hos besteforeldrene til min kjære. Mye slektninger som er på besøk på sommeren, så da blir det litt ekstra samlinger. Jeg syns sånt er kjempekoselig, men min kjære blir litt sliten av det tror jeg. Vi merker hvertfall at vi ikke får så veldig mye kvalitetstid sammen på egenhånd om dagen. Men nå skal vi snart på ferie, bare oss to :hoppe: Det blir godt, vi trives sååå godt sammen når vi kan sette oss i bilen og kjøre langt avgårde på tur..

Og hvem vet, kanskje det blir siste ferien sammen bare oss to?? :sjarmor: Kommer an på hva som skjer i magen min det.. er en utrolig spennende tid altså!!

Nå skal snart sjefen og jeg sette opp en aldri så liten fremdriftsplan for høsten, ganske greit å gjøre sånt på en trøtt mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si dere har hatt mye familiemiddager i det siste, men det er jo veldig koselig :)

Når reiser dere på ferie?? Hørtes veldig kjekt ut. Biltur og greier :)

Ha en strålende mandag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom
Skal si dere har hatt mye familiemiddager i det siste, men det er jo veldig koselig  :) 

Når reiser dere på ferie?? Hørtes veldig kjekt ut. Biltur og greier  :)

Ha en strålende mandag.

stor  :klem:

Hehe, ja så lenge det er en trivelig familie, er det jo veldig koselig med samlinger -og ikke minst at det går på rundgang med både matlaging og oppvask, kjedelig hvis èn person skal stå for alt arbeidet :sjenert:

Vi drar på ferie neste torsdag, og det er neimen ikke mange dager til!! :hoppe: Satte opp "plan" for antall dager igjen på jobb før ferien, og hva som skal gjøres, og det var da jeg innså at det faktisk IKKE er lenge til ferie :redd: Men, jo mer å gjøre, jo fortere går tida, eller hva? :)

En riktig strålende mandag til deg også solstråla! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg og takk for hilsen i boken min! :) Så heldig du er som snart skal på ferie... jeg er ferdig med min, jeg... :tristbla: Men, men - kan ikke klage! Var jo på bryllupsreise 2 uker i Spania, og det var deilig! :)

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom
Hei på deg og takk for hilsen i boken min! :) Så heldig du er som snart skal på ferie... jeg er ferdig med min, jeg...  :tristbla: Men, men - kan ikke klage! Var jo på bryllupsreise 2 uker i Spania, og det var deilig! :)

Ha en fin kveld!  :klem:

Ja, men selv om man har hatt ferie, er det alltid fristende med mer! :Nikke: Kan tenke meg dere hadde det bra på bryllupsreise, og hvem vet, kanskje dere lagde en liten spire der?:) Er det lenge siden dere kom hjem forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom

Ja nå er det snart to uker siden jeg slutta på brettet, som jeg ikke fullførte en gang.. har ikke kjent noe særlig i magen, annet enn litt stikking i den ene siden og masse luft!!?!? Ikke godt å si om det er EL eller hva, venter bare på TR-besøk jeg :sjenert: Det er vel først da det kan bli noe sving på sakene!

Ellers er livet bare heeeeerlig her i gården! :hoppe: Har fått masse mer energi enn på lenge, trener og er i aktivitet, utrolig hvordan det hjelper altså!! Kan ikke skjønne at jeg har vært så slem med kroppen min og ikke trent noe særlig de siste årene, jaggu ikke rart man blir plaga med både det ene og andre! Men NÅ er det nok, nå skal det trimmes!! :enig: Og det gjør jo ingenting å gå ned en kilo eller to heller, selv om det ikke er derfor jeg trener! (hvertfall ikke bare derfor..... :ler: )

Og nå er det snart ferie!!!!! :danse: Bare 6,5 arbeidsdag igjen!

Igår var det full familiesamling hos besteforeldrene til min kjære, de hadde diska opp med DET koldtbordet, inklusive masse kaker etterpå! :sikle: De er så flinke til å ordne til sånt, og jeg har vel sikkert lagt på meg noen kilo etter jeg kom inn i familien :ler: Både svigermor, hennes søster og deres mamma er alle veldig tynne og flotte damer som bare kan spise og spise uten at det synes. Mens jeg legger på meg 2 kilo bare jeg står ved siden av et kakefat :sur: Men jeg får ta det igjen på trening, man skal da vel unne seg noe godt av og til! :Hehe:

Ellers er det veeeeldig hektisk på jobben om dagen, for å få unna litt ting før ferien, så dagene bare flakser avgårde syns jeg. Egentlig bare godt, sånn at jeg ikke tenker fullt så mye på prøvingen! Når det er sagt, så har jeg faktisk vært temmelig uvel et par dager nå, og magen full av luft, men jeg vet jo inderlig godt at det er aaaaaaaaaaltfor tidlig så det er vel bare noe som går tenker jeg! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å lese i dagboka di og oppdage at vi er nesten i samme situasjon. Håper det klaffer fort fort fort :)

Og den svigerfamilien din hørtes veldig koselig ut :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Beckybloom

Hei Angelou :klem:

Ja håper det klaffer fort fort for oss alle som er her inne, måtte vi få en fruktbar sommer og høst! :) Svigerfamilien er helt topp, heldig med den ja! :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er veldig mange som begynner å prøve nå jeg, er jo fullt av dem som har PP1 her inne jo :) Koselig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom

Angelou: Hihi, ja her florerer det gitt :Nikke: Veldig morro å ha KG å støtte seg til når ikke så veldig mange andre skal vite om disse mystiske planene våre, er jaggu ikke lett å holde munn heller! :ler:

Har jeg ikke fått meg fin avatar? Måtte bare bytte jeg altså :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, skikkelig kul!

Er bare søstra mi og mannen da som vet vi prøver, så veldig greit å få luftet seg her ja . Og kjekt å ha et sted der andre er opptatt av alt i rundt selve prøvingen, for min kjære er jo litt MIKE enda, så vil ikke pepre han full av babysnakk heller, skremmer jo livet av han da :ler:

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er så flinke til å ordne til sånt, og jeg har vel sikkert lagt på meg noen kilo etter jeg kom inn i familien :ler: Både svigermor, hennes søster og deres mamma er alle veldig tynne og flotte damer som bare kan spise og spise uten at det synes. Mens jeg legger på meg 2 kilo bare jeg står ved siden av et kakefat  :sur:

Du er ikke alene om akkurat det der. Etter bare en liten uke på Sørlandet har jeg funnet ut at det blir gåturer til stranda resten av sommeren. Pokkers bikinisesong! Her jobber man hele våren for å kunne se nogenlunde bra ut på stranda. Og når sommeren enelig kommer har man bare lyst på masse is og grillmat. Da er hele våren bortkastet etter bare noen dager :(

Avartaren din blir bare bedre og bedre :ler: Selvportrett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom

Angelou: Ja, det er nok greit at ikke så mange vet det i starten, slipper unna mange spørsmål og forklaringer da om noe skulle skje. Og så er det jo et veldig privat tema, er ikke sikkert våre kjære liker at vi skravler om det til alle og enhver ;) Jeg tror det er noe medfødt hos gutter jeg, å bli skremt av babyer og babysnakk :ler: Gutter er i det hele tatt temmelig lettskremte til tider!!

Eeyore : Huff ja, den der bikinisesongen er nådeløs, det er neimen ikke enkelt å "gjemme unna" bilringer ++ med to bittesmå plagg! :roll: Sommeren er ALLTID den perioden på året jeg legger på meg, og grillmat og is skal ha stort sett hele æren for det!! :frustrert: Meeeeen vi fortjener jammen meg å kose oss også!! :enig: Men det er ikke dumt med noen gåturer selv om det blir så som så med annen trening, hvis jeg er ordentlig flink skal jeg gå tur en times tid hver dag i ferien også. Men det er bare hvis jeg er ordentlig flink altså :sjarmor: Og når det gjelder avartaren, er det et bilde fra jeg var i Syden i mars :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...