Gå til innhold

Starten til et nytt liv


Gjest Beckybloom

Anbefalte innlegg

Hei på deg. :)

Måtte legge inne en liten hilsen til deg, og gratulere deg så masse med dagbok :)

Kjempemasse lykke til med prøving. Måtte det gå raskt til det kommer en liten spire i magen din.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare hyggelig å kunne hjelpe :)

Det viktigste med alternative behandlinger er å ikke være negativ tror jeg. Rart hvordan ting fra fortiden kan henge igjen på den måten. Men det gjelder å se positivt på det. Uansett hvor mye dumt og trist som har hendt tidligere, så er det ikke noen man kan gjøre med det nå. Men det har vært med å forme deg til den personen du er nå, og man lærer av alle erfaringer både gode og dårlige. Godt at det virker som om du får det ut av kroppen, slik at den blir klar for en liten spire :)

Har ikke lagt merke til feilstavelsen før nå jeg... Ordblind kanskje? Alle bokstavene var der i alle fall :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donna?? Spytting?? Fortelll......!:) Hvor får man tak i det hen da? :klø:

Her får du kjøpt Donna.

Ja, altså spytting...hemm hehe... Ikke meningen at du skal harke opp DEN klysa og spytte på overflaten da :ler:

Det står godt forklart i bruksanvisningen :)

Endret av Scorpina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom
Bare hyggelig å kunne hjelpe  :)

Det viktigste med alternative behandlinger er å ikke være negativ tror jeg. Rart hvordan ting fra fortiden kan henge igjen på den måten. Men det gjelder å se positivt på det. Uansett hvor mye dumt og trist som har hendt tidligere, så er det ikke noen man kan gjøre med det nå. Men det har vært med å forme deg til den personen du er nå, og man lærer av alle erfaringer både gode og dårlige. Godt at det virker som om du får det ut av kroppen, slik at den blir klar for en liten spire :)

Har ikke lagt merke til feilstavelsen før nå jeg... Ordblind kanskje? Alle bokstavene var der i alle fall  :icon_lol:

Nei, jeg er verken bitter eller sint for ting i fortiden, har lært utrolig masse på godt og vondt. Men nå er tiden inne for å bli kvitt det som ligger der inne og ulmer, slik at vi heller kan fokusere på å lage vår egen, lille familie :enig: Og ikke minst; forhåpentligvis få det myyye bedre helsemessig, har vært noen labre perioder de siste årene :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom
Her får du kjøpt Donna.

Ja, altså spytting...hemm hehe... Ikke meningen at du skal harke opp DEN klysa og spytte på overflaten da :ler:

Det står godt forklart i bruksanvisningen :)

Hihihi, æsj, tenk å legge igjen DEN klasa! :mrgreen: Men takk for tipset, det kan virkelig være et alternativ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom
Hei på deg.  :)

Måtte legge inne en liten hilsen til deg, og gratulere deg så masse med dagbok  :)

Kjempemasse lykke til med prøving. Måtte det gå raskt til det kommer en liten spire i magen din.

:klem:

Takk for kjempekoselig hilsen, var som du ser en liten runde inne hos deg også :) Blir så glad av nye "fjes" her inne altså!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Beckybloom

Huff, idag morges fikk jeg en helt forferdelig nyhet :tristbla: Sønnen til en veldig nær kollega av meg omkom i en trafikkulykke igår kveld. Det er så grusomt, så grusomt, har ikke ord.. Kollegaen min og jeg var eneste 2 på jobb igår på dagen, så vi skravla som vanlig masse om alt og ingenting og hun gledet seg sånn til helgen, for da skulle hele familien på sydentur. Uææææ, klarer ikke å konsentrere meg merker jeg, blir helt på gråten når jeg tenker på det.

Hun kollegaen og jeg har begge jobbet på samme arbeidsplass også tidligere, men har byttet jobber nå i det siste. På vår tidligere arbeidsplass, jobber min kjære. De har fått vite det nå, og jeg tror jeg drar innom der en tur nå snart, for å få pratet litt med andre, er helt alene på kontoret idag..

Kan ikke klare å fatte hvordan de har det nå.. Det er en ganske liten plass vi bor på, så sånt merkes utrolig sterkt.

Veeeeeeel, skal prøve å fortelle om noe mer hyggelig nå... ;) Igår var min kjære og jeg på besøk hos svigers, alltid like herlig å komme dit! Svigerfar er sååååå klar for å få sitt barnebarn nr 2, (svigerbror har en sønn på 4 år), og igår viste han meg en kjempefin vugge som oldefaren hans har lagd, som han så gjerne skulle sett en baby i.. Det er så morsomt å tenke på hvor stort en evt graviditet vil være for de rundt oss også!! Hittil har jeg liksom bare tenkt på hvor glade min kjære og jeg vil bli..Åååh, min største drøm for tiden er å komme til den dagen vi kan fortelle nyheten til de rundt oss!!!! :hoppe::hjerte:

Jeg vet da neimen om jeg orker å vente lenger, har egentlig 14 dager igjen på siste brettet, og det er leeeeeeeeeeeeenge akkurat nå! :overrasket: Mye takket være dere jenter her inne, blir jo så gira på å VIRKELIG komme i gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig trist. Får helt vondt i magen her jeg sitter. Tenker på at de også en gang har vært prøvere som oss og gledet seg kjempemye over barnet, og så blir det bare revet bort på den måten... Verden er urettferdig :tristbla:

Så gøy at besteforeldrene gleder seg også. Vi har ikke fortalt det til noen enda. Vil gjøre det til en ekstra stor overraskelse. Men det kan nok bli vanskelig å holde seg til tider ja. Godt å ha dere her inne å dele tankene med :) Det var også fint at det bare gikk 2 uker fra vi bestemte oss til pillebrettet var ferdig. Kunne ha blitt smårar av å skulle ventet lenger. Hvordan holder du ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

:klem: Det er veldig trist når noe sånt skjer. Ikke bare når de skjer en selv, men andre også. I de siste åra har det vært mye som har skjedd her jeg bor. En pappa til ei venninne døde av kreft, flere jeg kjenner/bekjente dør i bilulykker. Det er forferdelig. :klem:

Vi har heller ikke fortalt det til noen at jeg er gravid. Men det er ikke lenge til. Gleder meg litt til akkurat det :)

Ha en fin kveld beckybloom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist når ulykker skjer. Det kan jo i realiteten ramme alle, men man tror jo ikke det ksal ramme en selv og folk som står en nærme og som man ofte har kontakt med :klem:

Skjønner at du syns 14 dager er legne å vente ja. Men du blir vant til venting etterhvert :)

Ha en fortsatt fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom

Hei Yamaha, Eeyore og Marthepia, så koselig med hilsener fra dere :klem::klem:

Huff ja, dagen igår var veldig rar,det var stille overalt, akkurat som hele plassen var i sorg over den tragedien. Selv om jeg aldri har møtt sønnen hennes, er det jo helt forferdelig å tenke på hva hun og familien går igjennom nå, fant ut igår at det går an å gråte av medfølelse også. Det blir nok verst for "alle" nå frem mot begravelsen, det blir nok en av de verste dagene for de pårørende.

Og så... nyheter på gang... Min kjære og jeg ble enige om igår at det var likesågreit å bare slutte på pillene nå :klappe::ler: Vi skal jo helst time dette ifht Sydentur neste mars, men jeg er overbevist om at ting kan ta litt tid, skal godt gjøres å bli gravid så fort at vi ikke kan dra på den turen :sjenert: Så nå lurer vi alle rundt oss, for vi har sagt at vi nok kommer til å tenke på barn i nær fremtid, men de vet ikke at vi allerede har begynt!! *kniiiiiis*

Så idag er jeg pillefri!!! NÅ er vi prøvere på ORDENTLIG!!!!! Er forberedt på ventetid fremover, men da er vi hvertfall i gang! :hoppe:

I helgen skal vi på hvalsafari, det blir spennende!! Håper bare været blir greit, skal jo være på sjøen noen timer.. :kvalm: Har pakket turklærne i tursekken, handla inn til grillmat osv, ordentlig kos :) Vi er noen skikkelige turelskere, ikke mange helgene vi har vært hjemme i sommer. Så rett etter jobb idag bærer det avgårde på tur til søndag, blir herlig :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som endelig prøver :hoppe:

Det blir en fint tid du går inn i nå. Også har jo de fleste ekstra lyst på sommeren :sjarmor:

Dere får kose dere masse på tur. Det hørtes gøy ut :klem:

Endret av Yamaha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERER SOM PRØVER!!! :hoppe::hoppe: Supermasse lykke til da. Måtte det klaffe fort for dere.

Riktig god tur da. Blir nok kjempekoseli :) Håper dere får nydelig vær også da :briller2:

Tenk at vi har bursdag på samme dag da!! :):hoppe::hoppe: Det var kuult.

Ha en strålende helg

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom
GRATULERER SOM PRØVER!!! :hoppe:  :hoppe:  Supermasse lykke til da. Måtte det klaffe fort for dere.

Riktig god tur da. Blir nok kjempekoseli  :)  Håper dere får nydelig vær også da  :briller2:

Tenk at vi har bursdag på samme dag da!!  :)  :hoppe:  :hoppe:  Det var kuult.

Ha en strålende helg

:klem:

Tuuuuuuuuuusen takk!!! :ler: Har en ganske så rar følelse i kroppen idag, en eller annen form for spenning og forventning som ikke har vært der før :)

Vi kan GODT få litt godvær her oppi nord nå, har vært rekord av lite soltimer sålangt i sommer! :frustrert::frustrert: Meeeeen så lenge man har sol inni seg så..... *kremt, fattig trøst*

JA 19. MAI RULER!!!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Her er det kjempefint vær!! det er sååå varmt..

Imorgen drar vi til telemark. Håper på godt vær der også :)

Lykke til med prøvinga :) Håper det klaffer fort for dere!

Endret av marthepia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe:

Så gøy at du har tatt din siste pille!!!

Nå får vi håpe på et raskt tantebesøk, og en fruktbar EL :) Og så midt i ferietiden dag, dette blir en bra sommer.

Fredags :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til den spenninga jeg... :) En går rundt med sommerfugler i magen hele tiden. Mååå bare snakke og lese alt om det. :ler: Bare nyt det du, det er en herlig tid.

Håper godværet kommer nordover nå ja. Vi har hatt strålende på vestlandet i laaaange tider nå. Var på Kreta nettopp med 40 grader i skyggen, og kom hjem til 30 i skyggen. Heeerlig. Håper egentlig litt på drittvær neste uke jeg, for da skal jeg jobbe 7 av 7 dager... 10 dager i strekk til sammen..... Så nå blåser jeg sol og varme nordover til deg ;)

Ha en strålende fredagskveld.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS!! Hvis du vil ha hele teksten på Jag trodde englarna fanns, så kan jeg hele utenatt. :ler: (har lagret den en gang på festplata jeg laget til kvelden, regner med sterke protester når den kommer :legrine: men di kjenner meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom

Marthepia : Håper du koooser deg i Telemark,skal innom deg etterpå å se om du har skrevet feriememoarer :)

Eeyore: Ja, dette blir jaggu spennende, det er nå det gjelder!! En riktig god mandags :klem: til deg:)

Liljen : Det hjalp jaggu å blåse sol og varme til meg, for allerede er det 18 grader her idag og SOOOOL :klappe::ler: ..Frem med sommerklærne straksens, og skjørt på jobb, hurra!! :legrine: Hadde vært godt om det holdt noen dager nå, selv om det ikke er ferie for min del enda. Jeg skal si fra hvis jeg trenger teksten,jeg lover!! :digge::sjarmor: Og samme med deg; hvis du trenger teksten til Kongen av Campingplassen, må du ikke nøle med å si ifra! :legrine:

Ja, jeg har altså vært på hvalsafari i helga. Vet ikke helt hva slags forventninger jeg hadde, men jeg må si at det var litt skuffende..Vi dro avgårde på fredag i pent vær, ca 20 grader. Men jeg hadde trossa meg til å få pakke stillongs,lue,ullgenser osv likevel, selv om min kjære er strengt i mot det pga årstiden :) Og TAKK GUD for at jeg gjorde det, for mens jeg sto på båtdekket varm og tørr på lørdag, var det visse andre som nesten drukna i regnvær og hakka tenner!Ikke oppholdsvær DENNE helga heller altså :frustrert::frustrert: . . Men men, vi fikk jo sett noen spermhvaler (hvis noen lurer på hvorfor det heter spermhval kan jeg forklare det, nå kan jeg nemlig ALT om hval :sjarmor: ), og noen mindre hvaler som ligna litt på delfiner, kjempesøte :Nikke: . Ellers koste vi oss med grillmat lagd i panna (pga nevnte regnvær), drikke, yatzy og lesing. Bodde i kjempekoselig rorbuer.

Jeg begynte jo å kjenne menssmerter på lørdag, siden jeg slutta på pilla på fredag. Utover dagen ble det bare verre og verre, og neimen hadde jeg ikke fått blødning også da vi kom tilbake til rorbua. Men det var jeg forberedt på, de gangene jeg har "tulla" med p-pillesyklusen før (hvis jeg har glemt pillen feks), begynner jeg å blø med en gang. Men FYSJ for noen smerter denne gangen, minte brutalt om hvordan det var før jeg begynte på pillene :sur: Men idag kjenner jeg ingenting, så nå er det forhåpentligvis over, og så kan kroppen heller begynne å forberede et ordentlig tantebesøk, denne gangen skal jeg hilse henne hjertelig velkommen :legrine: Men hun trenger ikke bli så mange dager heller da! :frustrert:

Så nå skal jeg bestille meg noen EL-tester, etter å ha lest litt her inne, høres det ut som de digitale fra CB er de beste?? Noen andre tips??

PS: Etter jeg begynte på homeopatmedisinen, har jeg ikke kjent snurten av verken migrene eller hodepine!!!!! :hoho::tommel::danse::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...