Gå til innhold

Starten til et nytt liv


Gjest Beckybloom

Anbefalte innlegg

Gjest Beckybloom

Petra prøvedokke : Hei og velkommen til min dagbok! :tommelsmil: KJEMPEKOSELIG med nye besøk, skal jaggu ta meg en tur inn og se hvordan du har det også!

Og tusen takk for nyttig folatinformasjon, det må jeg helt klart kjøpe! Er visst litt grønn på enkelte ting enda, men da er det jo så fint å ha dere damene her inne å lære av! :Nikke:

Angelou: Tok test igår, negativ, og det forventet jeg også. Hadde sådd seg en liten spire av tvil, men nå skal det flere symptomer til for at jeg tar ny test! :enig: Folat skal kjøpes!

:vinke: Eeyore!! :klem: Håper du hadde en fin spørrequizkveld, og lærte masse nytt! Hvis du er lei av sol, er det bare å ta turen opp hit til Nord, her finnes ingen sol men bare regn! :sjarmor: De ryktes at det skal bli bedre, hadde absolutt ikke vært til skade tror jeg!

:vinke: Zenta, kjempekoselig å se deg igjen! Nei,arbeidslysten vil liksom ikke trenge seg på kjenner jeg, har en mistanke om rimelig u-effektiv dag idag også :sjenert: Men hadde noen sinnsykt hektiske dager tidligere i uka, så får tenke at det kompenserte, så uka i ett har vært effektiv! :) Skal ta meg en tur innom og se hva som foregår i ditt liv, og ikke minst hvordan det går med valpen! :klem:

Endret av Beckybloom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dumt testen var negativ da - selv om det var forventet hadde det jo vært litt kult hvis den var positiv :ler: Superfruktbare Beckybloom :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom
Dumt testen var negativ da - selv om det var forventet hadde det jo vært litt kult hvis den var positiv :ler:  Superfruktbare Beckybloom :ler:

Hehe, ja da skulle jeg faktisk likt å sett mitt eget ansikt du! :legrine: Da måtte jeg nok satt meg rett ned på badegulvet og gjort noen hundre pusteøvelser, for det HADDE vært et stort sjokk! Men selvfølgelig et gledelig sjokk :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen,

bare hyggelig å kunne bidra med litt folat-info.

man får med seg litt etter å ha hengt på KG en stund ;)

ønsker deg en fabelaktig fredag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom

Jada, nå har jeg brukt 1,5 time på å hjelpe sjefen min med å bestille ferie til henne+barna. Med andre ord, rolige dager nå :sjenert: Men,vi har ren samvittighet, for i perioder jobber vi mer enn nok begge to!

Gleder meg sånn til helg altså! Skal dra tidlig idag pga kiropraktortime. Så får jeg middag når jeg kommer hjem, min kjære har alltid middagen klar når jeg kommer fra jobb :hjerter: Og så skal det vel trenes litt, før vi skal bestille pizza, og se den første Pirates of the Caribien (??)-filmen. Vi skal nemlig på kino imorra eller søndag og se nr 2 :sjarmor: .

Og så blir det litt vasking og pakking til ferien sånn at alt er klart til avreise torsdag :hoppe: Dette er den første helga på leeeeeeeeeeeeeeeeenge at vi ikke har noen spesielle planer eller at noe skjer, det blir knallgodt!! Blir nok litt maling på garasje, hvertfall hvis værspådommene slår til!

Igår hadde jeg en kjempekoselig ettermiddag, var ute å spiste med 3 venninner som alle er hjemme på ferie. Det ble mye skravling,og kelneren var ganske mange ganger borte hos oss etter vi var ferdige å spise før vi endelig tok hintet og ba om regninga! :ler: Ganske gøy det der med hvordan alle har utviklet seg videre siden sist, og vi har vært i en ganske lik situasjon alle sammen så lenge vi har kjent hverandre. Først singellivet, og så masse mer eller mindre gode forhold, før vi nå har slått oss til ro med hver vår drømmeprins- i tillegg til hus,bil og alt det der Så barn var et heftig tema, for 2 av oss ligger det ganske nært frem i tid, for de 2 andre er det ca 1 års tid, siden de fortsatt er under utdanning. Men jeg sa ingenting konkret om at vi er prøvere, bare at vi sikkert kommer til å tenke på det etterhvert :sjarmor:

Etterpå gikk min kjære og jeg en lang tur, mens vi prata om alt mulig rart. Bl.a hva vi skal gjøre med huset innvendig og utvendig, hvor vi har lyst å reise på turer/ferier, hvordan vi har lyst å bo når evt barn har flyttet ut og hva vi skal gjøre med pengene vi kommer til å spare opp fremover. Det er så GODT å kunne prate om alt sånt, og at begge ser på det som en selvfølge at vi skal være sammen for bestandig!! Vi har så vidt begynt det som forhåpentligvis blir et lang og herlig samliv... :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marthepia

Jeg må bare si det igjen. Arti bilde på avataren din :ler: Smilet kommer krypende fram hver gang jeg ser på det :ler:

Synd testen var negativ.. Bedre lykke neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom
Så koselig å høre at dere har det så bra :)

Takk Angelou :) Med en meget dårlig historikk på forhold i fortiden, er det nå utrolig godt å ha det så bra, er såååå takknemlig! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom
Jeg må bare si det igjen. Arti bilde på avataren din :ler:  Smilet kommer krypende fram hver gang jeg ser på det :ler:

Synd testen var negativ.. Bedre lykke neste gang :)

Hehe, så bra at du liker den, syns selv den var knallbra :ler:

Tar det ikke noe tungt med negativ test, men det blir vel verre og verre for hver gang det bare er èn blå strek regner jeg med :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si god helg, og at det ikke kommer til å bli mange ganger med bare en strek - jeg er sterk i troen :ler:

God helg, kos deg med mannen i ditt liv (deilig å ha funnet dem ja :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig det høres som du og din Kjære har det. Det er absolutt den rette måten å starte et svangerskap på :) Har et vennnepar som nå har flyttet fra hverandre bare 2 mnd etter at nr 2 ble født. Problemene hadde egentlig begynt før hun ble gravid, så det var bokstavelig talt et "prøve-å-reparere-forholdet-barn". Utrolig trist når sånt skjer. Selv er jeg kjempeglad for at Heffalompen kanskje faktisk er mer gira enn meg :hjerter: Det er så en blir rent nyforlesket.

Og forressten, på quizen lærte jeg kjempemye ja. Tapte så det sang... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjekt å lese at dere har det så bra! Tror faktisk jeg skal be min kjære med på en liten kveldstur i aften! :) Det er utrolig koselig å bare gå tur og prate om livet og framtiden! :hjerter_rundt:

Masse lykke til med den nye pp'en! :klem:

God helg! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :)

så spennende lesing det var her da. Den var negativ, men du har ikke fått mens enda.. hmm.. prøv å ta en ny test om 2 dager eller noe. Jeg slutta og midt i ett brett nesten, og tanta kom innen noen dager da.. :)

Ha en superfantastisk helg

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Beckybloom

Hei Angelou!! :vinke: Ja jeg hadde en fin helg med mannen i mitt liv, og nå skal vi snart på ferie!!!! :hoppe: HURRA, er så utrolig klar for å dra bort nå! :sjarmor: Kommer en tur innom deg i dagboka di snart! :lese:

Eeyore: Ja, det er kjempeviktig at begge parter er minst innstillt på barn, og også vet hva det innebærer, og at man ikke lever i en romantisk boble om at alt skal bli så bra, bare det lille nurket kommer.. Tror nok man får seg et stort :sjokkert: hvis man ikke helt har skjønt hvordan det er å ha en baby i hus :) DA tror jeg man skjønner hvor viktig det er å ha et forhold som fungerer bra fra før av!

Ikke bry det om det med quizen, neste gang velger du et tema som du kan MASSE om! Og det du ikke klarer på quiz, tar du nok igjen på sjarmen :sjarmor: HVertfall det jeg prøver å trøste meg med når jeg taper.... :sjenert:

Netten: Ja kveldsturer er ikke dumt, et kjempefint friminutt i hverdagen!! :enig_anim: Og det kan jo bli riktig så romantisk også, der man går og prater om alt mulig rart.. Takk for lykkeønskninger, og I LIKE MÅDE!!! Må ta meg en tur innom å se hva som skjer i dagboka di, var jo ganske spennende her for helga mener jeg å huske. Stooor :klem:

Liljen: :vinke: Ja både graviditetstesten og EL-test var negativ (var SIKKER på at jeg hadde EL i helgen), men det kjennes ikke ut som det skjer så veldig mye i kroppen heller, så jeg bare venter og venter på et tantebesøk jeg... :sjenert: ELLER at det kommer såpass sterke symptomer på andre ting, at jeg bare MÅ ta en ny test! :legrine: Håper vel mest på det siste! Håper du hadde en superfantastisk helg, kommer brått en tur innom idag!!

Petra Prøvedokke: Ja, jeg har hatt en fin helg med mannen, vi vet å kose oss!! :sjarmor: En riktig fin mandag til deg også, kommer innom på en runde nå snart for å se hva du har bedrevet av sprell siden sist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Beckybloom
Petra Prøvedokke: Ja, jeg har hatt en fin helg med mannen, vi vet å kose oss!!  En riktig fin mandag til deg også, kommer innom på en runde nå snart for å se hva du har bedrevet av sprell siden sist 

EEeeeeh tirsdag er det visst idag ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgene går altfor fort syns jeg.... :) Har du hatt mens etter pilleslutt??

Får håpe den holder sei borte iallefall. Hadde vært utrolig gøy :)

Ha en fortreffelig fin TIRSDAG :ler:

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom
Helgene går altfor fort syns jeg....  :)  Har du hatt mens etter pilleslutt??

Får håpe den holder sei borte iallefall. Hadde vært utrolig gøy  :)

Ha en fortreffelig fin TIRSDAG  :ler: 

stor  :klem:

Nei har ikke hatt mensen etter pilleslutt for snart 3 uker siden, kan vel kanskje ikke forvente den enda heller, mange bruker jo flere måneder på å komme i normal syklus etter mange år på piller..Så den lille guiden min under signaturen, må nok forandres litt etterhvert ja... :sjenert: Den kan godt bare holde seg borte, og så kan jeg oppdage at jeg er gravid, det gjør ingenting!! :ler:

En fortreffelig fiin tirsdag til deg også solstråla! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, du får mensen snart vet du; enten det eeller så blir du gravid før du aner det :klem: Snart ferdig på jobb, og da er det bare to dager igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...