Gå til innhold

Starten til et nytt liv


Gjest Beckybloom

Anbefalte innlegg

Gratulerer med forlovelnsen, så koselig :hoppe::blomst:

Var mange fine tekster der syns jeg, vi har bare "Din XX forlovelsesdato :hjerte: bryllupsdato".

Er enig at det blir ikke ordentlig før man får ringen på fingeren.

Spennende at du ikke har fått mensen også da. Håper det sitter en liten spire inni magen din :)

Ha en fin onsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Beckybloom

God morgen alle dere, og takk for alle gratulasjonene, så hyggelig!!!! :hoppe::Nikke:

Dverghønsa Eeyore : Jeg tror nok vi bytter ut ringene når vi gifter oss, og da syns jeg også at "herfra til evigheten" er veldig fint inni gifteringen. Men vi skal jo egentlig være sammen HERFRA til evigheten uansett, så det passer jo det og. Hmm, kanskje vi må ha kjempetjukke ringer for å få plass til alt! :legrine: Hører det er blitt in å gravere på utsiden også, det kan jo kanskje være litt stilig det og!

Dverghønsa Yamaha : (du er vel med der du og??) Ja det er veldig fint med det tradisjonelle inni ringene også, og særlig kombinert med et lite hjerte :hjerter:

Jeg har bestillt sånne strips fra billigtester nå for å teste, kan bli noen tester utover hvis ikke TR dukker opp snart.. så håper jeg får dem i posten idag!

Håper du har en fin og lykkelig-gravid onsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næææhh??

GRATULERER MED FORLOVELSEN

Såååå koselig da :) Det var mangen fine forslag der til ringene. Noen har bare Din+navn og. :)

Åååå spennende med testing :hoppe: :hoppe: Må nok inn her ofte for å følge med ja. ;) Krysser fingrer masse :)

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom

Tuuuuuuusen takk Liljen! :klem: Gleder meg til å få forloveden min hjem ikveld, han har vært bortreist et par dager. Men så skal han dra igjen imorra og være borte helt til søndag! :grine: Det er mannen sin det, som forlover seg med dama og så stikker av! :ler:

Ja, hvis testene har kommet i posten idag, skal jeg teste, det står at man skal kunne ta dem uansett når på døgnet så..Men har INGEN forventninger! Jeg gjør det mest fordi jeg ikke aaaner når tanta har tenkt seg på besøk, eller når det evt er noe EL på gang. Det er nå snart 5 uker siden jeg sluttet på p-piller, hadde en liten blødning rett etterpå, men ikke noe etter det. Og vet jo at mange sliter med å få mensen igjen etter mange år på p-piller, derfor tar jeg det veldig med ro egentlig :) Husker før jeg starta på piller at det var helt grusomt å ha tantebesøk, var jo nærmest sengeliggende med migreneanfall, menssmerter og store, ekle blødninger :sur: Enkelte ganger gikk det på sikkerheten løs fordi jeg svimte av når det var på det verste. Derfor råda legen meg til å starte på piller, og da fikk jeg en helt annen verden! Så med andre ord : Ingen hast med tantebesøk, men hun kan godt komme en gang eller to hvis det er dèt som må til for å bli smellt på tjukka :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får håpe du er gravid allerede så du slipp sånne horrible tantebesøk!

:frustrert::frustrert::frustrert:

Sånn, skremte henne litt hvis hun skulle finne på å ta turen innom. Jeg har gått på piller i 12 år og fikk mensen helt normalt. Men jeg vet jo ikke om jeg har hatt EL da :forvirret:

Du må skrive med en gang du har testet da! :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom

Hmm nå lurer jeg veldig her.. Jeg testa med sånn digital CB, de andre stripstestene hadde ikke kommet, men jeg hadde en sånn test liggende. Og i displayet viste den "ikke gravid". Men da jeg tok ut den stripsen som settes inni holderen, viste den en klar blå strek, og en veldig svak blå strek.. Skal jeg henge meg noe opp i den svake, blå streken tro?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Beckybloom

Forresten, takk for skremming Eeyore, kanskje det hjalp??? Hvem vet, er litt sånn rar nå kjenner jeg.. uææææ.. ... må kjøre å hente min kjære på flyplassen, men skal prøve å logge inn litt senere ikveld, kanskje noen har kommet med noen gode råd :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så MASSE med forlovelsen!!! :hoppe: :hoppe: SÅ GØY!!!

Tenk hvis du er graviiiiid!!! Du må ta en test til!!! Dette er spennende!! :hoppe:

Lykke til og ha en kjempefin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm nå lurer jeg veldig her.. Jeg testa med sånn digital CB, de andre stripstestene hadde ikke kommet, men jeg hadde en sånn test liggende. Og i displayet viste den "ikke gravid". Men da jeg tok ut den stripsen som settes inni holderen, viste den en klar blå strek, og en veldig svak blå strek.. Skal jeg henge meg noe opp i den svake, blå streken tro?? :klø:

Jeg innbiller meg at det står noe i bruksanvisningen om at man ikke skal se på strekene når man tar ut stripsen (det gjør det ihvertfall på EL-testene), men jeg har ikke brukt den testen selv så jeg vet ikke helt sikkert altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom

Netten: TUSEN TAKK!!!:klem::hoppe:

Tror jeg må ta en test til snart ja, men hvis ikke den heller viser klart positiv, får jeg bare slå det fra meg igjen med èn gang :sjenert:

Yamaha : Ja det kan godt hende det gjør, kasta bruksanvisningen etter første gangen jeg (det var 3 stk i pakken). Det er jo uansett det som står i displayet jeg skal ta hensyn til, fornuften sier hvertfall det :)

Da vi kom hjem etter å ha henta min kjære på flyplassen igår, vanka det en kjempefin overraskelse!! :hoppe: På trappa sto campingbordet vårt oppslått, og på det var det en liten gulrotkake+en pakke og på dørklinka hang det en blomsterbukett. Og på verandaen var det jaggu meg hengt opp et flagg også! :ler: Det var min herlige søster m familie sin måte å gratulere oss med forlovelsen! :hjerter: I pakken var det en blomst som nevøen min hadde perla, den hadde han jobba veldig lenge med sa han :hjerter_rundt:

I hele går var jeg i utrolig dårlig form, murringer både i mage og hode, og sååååå slapp :sove: Hvis jeg skal være realistisk, tror jeg jo ikke at jeg er gravid allerede. Men lurer på om det kanskje kan være noe anna på gang, det er hvertfall alle de riktige symptomene :forvirret: Kanskje det går litt opp og ned med kroppen før den har fått stabilisert seg? HÅPER HÅPER HÅPER jeg ikke har tantebesøk neste helg, for da skal vi på lavvotur med jobben!!! ALLE andre helger er helt greit, bare ikke den, ikke veldig stas å ligge i lavvo med masse folk, ikke ha dusj eller ordentlig do i nærheten osv. Meeen, man skal vel ikke bekymre seg på forhånd, eller hva? :):sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du er gravid!

Testet du på morgenuring? Har hørt at det kan gi ulike utslag.

Og hvis ikke kan du nok banne på at tanta finner det for godt å komme på besøk neste helg ja... De er så utrolig uforskammede! :frustrert::frustrert::frustrert:

Så koselig med overraskelse da. Det er sånt som varmer i hjertet...

Ha en stålende kanskje-gravid dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom

Nei, testa ikke på morgenurin, det blir jeg å gjøre neste gang, sånn for å liksom sette spikeren i kista :) (tror nemlig ikke jeg er det, og da er det hvertfall sikkert svar på morgenurin). Men OM sånn rent helt hypotetisk sett at det skulle gi positivt utslag, tror jeg at jeg kommer til å ramle i golvet. Var faktisk utrolig nervøs igår mens jeg venta på at den testen skulle bestemme seg! :sjokkbla:

Ja kommer tanta neste helg, blir jeg aldri å tilgi henne! :sinna: Da skal jeg isåfall straffe henne med å jage henne bort 1 år tid :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig søster du har!! Utrolig skjønt gjort! Og så søt nevø da! :hjerter_rundt:

I morgen tidlig tar du en ny test, så blir den positiv, så detter du i bakken (men det går bra) og så drar du på lavvotur uten mens - siden du er graviiiid! :hoppe:

OK?

:ler:

Vi kan i alle fall håpe!

Ha en super dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en herlig søster du har!! Utrolig skjønt gjort! Og så søt nevø da!  :hjerter_rundt:

I morgen tidlig tar du en ny test, så blir den positiv, så detter du i bakken (men det går bra) og så drar du på lavvotur uten mens - siden du er graviiiid! :hoppe:

OK?

:ler:

Vi kan i alle fall håpe!

Ha en super dag! :klem:

JEg sier meg bare helt enig med Netten jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom

Ja de er kjempeherlige, veldig deilig å ha dem rett i nærheten!

Jeg tror jeg venter til lørdag morra med å ta testen, for hvis jeg detter i bakken betyr det at jeg bare kan glemme å konsentrere meg på jobb som jeg jo må på imorra :sjarmor: For lave meg er det heldigvis ikke så langt ned til bakken om ikke annet :ler:

Shit, da kan jeg jo ikke drikke neste helg heller! :sjokkert: Men det går bra...jajaja...ingen panikk nå.. slapp av..*pust*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vente til lørdag???

Hva skal vi gjøre imens da???

:overrasket::overrasket::overrasket::overrasket:

Kanskje du bør legge frem en pute på badegulvet, på forhånd? Sånn i tilfelle...

Men vi dverghøns ramler jo ikke så langt da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen!

Hvordan står det til med Beckybloom i dag da? Fortsatt ingen tegn til tanta?

Dette lover jo utrolig bra :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Gleder meg til i morgen ;) Når pleier du å stå opp? :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom

Hehe, god morgen jentene på pinebenken :ler:

Jeg kan herved bekrefte at..................................................................................................................

jeg tok en test igår som var.............................................................

negativ :) (sorry, har blitt smitta av Iselin sin humor) Så nå kommer jeg nok bare til å smøre meg med en god porsjon tålmodighet! Men hvis ikke tanta har kommet igjen om 1,5 - 2 uker, må jeg nok bare ta ny test! Fortsatt ingen tegn til henne, bortsett fra stadige murringer både i mage og hode!

Så du skal bare sove leeeenge imorra Eeyore :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...