Gå til innhold

Produkter som ikke finnes mer


Gjest taia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjesta
Og så savner jeg de gode gamle kronespill automatene, eller knipsekasser som de også ble kalt. :)

Jeg var i Chile for et år siden, og der sto de! De gamle norske kronespillene med norske kroner inni! Jeg har til og med bilder av de, hadde det ikke vært for at galleriet mitt ser ut som det er nede nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild
Jeg var i Chile for et år siden, og der sto de! De gamle norske kronespillene med norske kroner inni! Jeg har til og med bilder av de, hadde det ikke vært for at galleriet mitt ser ut som det er nede nå.

Dæven døtte! Hva pokker gjør de der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Dæven døtte! Hva pokker gjør de der?

De spiller jo på dem da! De putter på chilenske penger, men så kommer det norske kroner når de skal spille. De gamle norske kronene altså, før de hadde hull.

Nå har jeg bilder også:

kronespill 1

kronespill 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååh.. Produkter jeg savner: Gamle kronestykkene. Og tierne. De var så fine og tjukke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i Chile for et år siden, og der sto de! De gamle norske kronespillene med norske kroner inni! Jeg har til og med bilder av de, hadde det ikke vært for at galleriet mitt ser ut som det er nede nå.

Å, jeg husker "gamle" dager, da halvliteren kostet 18,- og jeg kunne vinne til 2-3 halvlitere med bare en krone som innsats. Kanskje fordi jeg spilte så ofte på akkurat den automaten at jeg visste akkurat hvordan jeg måtte knipse for å vinne. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har det på kiosken på kinoene i Trondheim, men det hjelper deg vel heller ikke så mye...

nei kanskje ikke helt :grine:

jeg som ville så gjerne ha. :grine:

Trondheim er litt langt å dra :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei kanskje ikke helt  :grine:

jeg som ville så gjerne ha.  :grine:

Trondheim er litt langt å dra  :tristbla:

jeg fant JEG FANT JEG FANT JEG FANT

var på grønnland i dag :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KOm på en ting!!!

BUGG til 10 øre!!

også 10 øringene... Jeg pleide og robbe sparegrisen min for dem da jeg var liten og kjøpe sånn 10 bugg ogsånt.... Jeg var jo skikkelig cræisi unge ass!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikkje om det har funnest i Noreg nokon gong, men frå då eg budde i USA saknar eg Cherry Coke! Det som er så godt... hugsar at dei prøvde (utan suksess) å lansere Vanilla Coke her i landet for nokre år sidan... Kvifor ikkje Cherry Coke??? sukk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikkje om det har funnest i Noreg nokon gong, men frå då eg budde i USA saknar eg Cherry Coke! Det som er så godt... hugsar at dei prøvde (utan suksess) å lansere Vanilla Coke her i landet for nokre år sidan... Kvifor ikkje Cherry Coke??? sukk....

Du får kjøpt denne i butikker med meget godt utvalg, hvertfall her i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggisene Sorbits og Sweetmint, dropsene Lys Bar, Love-brus med pasjonsfrukt-smak og så husker jeg et nydelig sjokoladepålegg på tube, tror det het Zikk Zakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cherry coke ja! Det var glitrende godt :) Foreldrene til bestevenninden min reiste en del til utlandet og når de kom hjem hadde de av og til med seg cherry coke. Og så satt vi på verandaen og koste oss i hjel :) Brusen smaker egentlig litt av det store utland når jeg sitter her å ser tilbake:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Leiababe

Savner Sherbet(bruspulver med lakrisstang) Ser det står over at du får den i Trondheim, men det er så langt. Vil ha den tilbake i butikken!!!

Også savner jeg de "melkekartongene" med små rosa tyggiser i. Vet ikke om de finnes enda, men lenge siden jeg har sett det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart å komme over denne tråden akkurat nå. For senest i går, pratet jeg med mannen min om akkurat dette.

Det vi begge savner er:

SKJOKOLADE-HAPÅ Den savner jeg så fælt... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner Sherbet(bruspulver med lakrisstang) Ser det står over at du får den i Trondheim, men det er så langt. Vil ha den tilbake i butikken!!!

Også savner jeg de "melkekartongene" med små rosa tyggiser i. Vet ikke om de finnes enda, men lenge siden jeg har sett det.

vel er du noen gang i oslo, så gå på deli de luca på grønnland. der selger de den :hoppe::hoppe:

kjøpte det i går da jeg var i oslo

men det kan jo hende at du bor langt unna og da er det ikke så greit :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet ikke om det var noe som bare var lokalt, men det var en champagne brus som het "Perle & Bruse" så var det noen tegninger av noen guttunger på....?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner også pæreisen, men det jeg savner mest er seigmenn med lakrissmak! Venninna min og jeg pleide alltid å spise oss halvt ihjel på disse når vi var i byen på kino, og nå er de vekk:( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* DATE-deoderanten, den orange. Jeg tålte den ikke, men brukte den i trass for alle andre kunne bruke den. Forårsaket mye smerter ja  :sur:

De fant jeg på Sparkjøp, og har nå rød, blå og orange. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...