Gå til innhold

Produkter som ikke finnes mer


Gjest taia

Anbefalte innlegg

soho sjokoladen savnes!!

også savner jeg et KNALLSURT godteri som jeg ikke husker navnet på. De stod ved siden av bugg`en og kostet ikke mye .. 50 øre ellerno. De hadde lysegrønn farge og man fikk tårer i øynene av å tygge de... så sure var de. :ler: Surt godteri i dag er bare tøv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå vet jeg ikke om noen har skrevet det før, men dere vet hvorfor Soho-sjokoladen ble tatt av markedet?

Det var ikke fordi den slo an, for det gjorde den absolutt, men fordi det ble larver i den... Hadde ikke testet nok når det kom til hva den tålte av temperatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Er klar over det ja, men det måtte da være mulig å plassere Soho sjokoladen i kjøledisken eller noe!? Uansett så savner jeg den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før i tia fantes det rosa bugg og blå hubba bubba. Men henning olsen hadde en is som het lipstick tror jeg og det fantes en cheeze doodles som var blåelig innpakket og mye mer smakfull enn den gule som er standard nå.

Åh... så herlig at noen andre husker den blå ostepop`en med sourcream and onion. Den var på markedet bare i noen få måneder, men jeg husker den fremdeles. Var ca i 1991 at den kom ut som ny smak. Fatter ikke at de sluttet med den...Savner den så inderlig. Ellers så savner jeg også Riflet Maarud potetgull med dillsmak. Savner også de myke karamellkulene med sjokoladeovertrekk. Tror det het Toffee. Noe i den dur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg også vil ha, nå må jeg ta til takke med pistasj med sjokoladebiter :(

Jeg liker ikke pistasj. :tristbla: Jeg vil ha tilbake vanilje med sjokoladebiter! :sur: :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ostekuler! Tror de var fra Maarud, men det skal jeg ikke sverge på. Sist jeg spiste dem var i 1993. I år kom Super Cheez Doodles som smakte nesten akkurat som ostekuler, og jeg var så vanvittig glad - og etter noen få korte måneder forsvant de igjen. AAAARRRGH!

Ananas-HaPå, vaniljeprim og den nesten mytiske banan-og-sjokolade-Nesquicken jeg bare har fått kjøpt én gang.

Hver eneste forbannede mascara jeg har likt. Så snart jeg kjøper en god en går den tvert ut av produksjon.

Drum tobakk, som ikke selges i Norge lenger. Unntatt på taxfreebutikken på Gardermoen, da, og det er litt upraktisk å ta fly hver gang jeg trenger tobakk.

:gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ostekuler! Tror de var fra Maarud, men det skal jeg ikke sverge på. Sist jeg spiste dem var i 1993. I år kom Super Cheez Doodles som smakte nesten akkurat som ostekuler, og jeg var så vanvittig glad - og etter noen få korte måneder forsvant de igjen. AAAARRRGH!

Mener de selger de i svergie altså doodles sin. Men ble brått litt usikker.

Jeg savner cognac-kuler. Vet noen få har dem på sånne fiiiine sjokolade utsalgssteder, men jeg vil ha de vanlige som de solgte i pose. og det er ingen sånne sjokoladesteder her jeg bor heller så jeg kan ha noe å minne meg på :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KFC= Kentucky Fried Chicken. En fast-food kjede ala McDonalds, men de spesialiserer seg på kyllingstykker som er dyppet i en slags pannekakerøre, og så frityrstekt sånn at de blir "crispy" utenpå. Vanvittig godt!

http://www.kfc.com/kitchen/menu.htm

Er ikke de greiene der MUK (mekanisk utbenet kjøtt)? Jeg for min del synes det er helt greit at amerikansk søppel befinner seg utenfor Norges grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener de selger de i svergie altså doodles sin. Men ble brått litt usikker.

Joda, de selger doodles kuler i Sverige....

En annen ting jeg savner innimellom,- er et sjokolade pålegg i en pappboks. En avlang, flat boks med bilde av en ku på.. (tror jeg) Kan ikke huske hva den heter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurodice
Jeg kan jo starte med meg selv (dette er bare spisbare produkter da, men dog):

shio-brusen fra ringnes

ananas hapå (ja, det var faktisk noen som likte den)

soho (yoghurt sjokoladen med den kule innpakningen)

er det noen flere som savner noe ?? :grine:

Dette blir utenfor tema og hører vel hjemme i "språkspalten", men jeg tar sjansen :-). Det heter ikke SPISBAR, men SPISELIG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spadamen

Produkt eg savna er;

amiga, spel og utstyr

nintendo 64, spel og utstyr

sega megadrive og utstyr

Det er alt eg kjem på i farta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Produkt eg savna er;

amiga, spel og utstyr

nintendo 64, spel og utstyr

sega megadrive og utstyr

Det er alt eg kjem på i farta.

Personlig har jeg alle tre produktene stablet i poden min. Vil si du er heldigere enn meg. For du kan finne produktene dine brukt, mens jeg savner maxi-sjokoladen. :cry:

:idesmil: Kan noen selge meg en brukt maxi-sjokolade? Fikk ekstremt lyst på maxi sjokolade på fredag, men fant det ikke noe sted. Har det gått ut av salg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyggelig
Savner, vel, husker ikke hva det het her i norge, men i engladn heter det hvertfall sherbert...

Lang rund papirgreie med hvit pulver i og lakrisstang som man kunne dyppe..

Sånn ser de ut.. http://www.sweetsncandy.co.uk/prodimages/shefou_l.jpg

De var så namme nam og jeg finner de ikke lengre..

sånne selger de i kiosken på kinoen i tromsø! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...