Gå til innhold

Produkter som ikke finnes mer


Gjest taia

Anbefalte innlegg

Jeg kan jo starte med meg selv (dette er bare spisbare produkter da, men dog):

shio-brusen fra ringnes

ananas hapå (ja, det var faktisk noen som likte den)

soho (yoghurt sjokoladen med den kule innpakningen)

er det noen flere som savner noe ?? :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ananas hapå? har jeg aldri sett :)

Jeg savner også soho, den var god.

Disney tyggiskuler. (hvite kuler med langbein, mikke eller donald papir,fra slutten av 80 tallet)

Røde finger-isen fra diplom is.

Nintendo og super mario.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg oxo savner Shio.. det var det første jeg kom på. den var jo rågod...

men til gjengjeld har vi jo fått bris da... men såvidt jeg husker er ikke den like god da..

ellers så kan jeg faktisk ikke komme på mere...

jo, de hadde en is engang med marsmellow inni, den finner jeg ikke igjen, og jeg husker heller ikke hva den heter... noen som har navnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prestekrage
Jeg kan jo starte med meg selv (dette er bare spisbare produkter da, men dog):

shio-brusen fra ringnes

ananas hapå (ja, det var faktisk noen som likte den)

soho (yoghurt sjokoladen med den kule innpakningen)

er det noen flere som savner noe ??  :grine:

Næ, så kult at det er flere enn meg som savner Ha(mar)På(legg) med ananas smak. Ellers fantes det noen super-salte bittesmå drops i pose (blå?) som jeg var avhengig av i mine yngre dager, skulle gjerne funnet igjen de!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gule og grønne pinne-isen formet som et spøkelse. Tror den het Spøkelses-is eller noe i den gata. Den var så god!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Shio, Shio, oh wah bah shio (bio?). Savner den! Likte best den med fersken (tror jeg det var?), men den oransje Farris Bris smaker jo nesten det samme, bare med kullsyre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står forresten Hapå for Hamar Pålegg? Det ante jeg ikke. Hehe. Like overraskende som da jeg fant ut at Bama står for Banan-Matthiessen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før i tia fantes det rosa bugg og blå hubba bubba. Men henning olsen hadde en is som het lipstick tror jeg og det fantes en cheeze doodles som var blåelig innpakket og mye mer smakfull enn den gule som er standard nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Savner lakrislisser i blå poser (salt lakris). Nå selger de av en grunn bare vanlig lakris, og det er LANGT fra like tilfredsstillende!! :sur: ) Pleier å kjøpe med meg et lite lass hver gang jeg er i Danmark.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta
Shio, Shio, oh wah bah shio (bio?). Savner den! Likte best den med fersken (tror jeg det var?), men den oransje Farris Bris smaker jo nesten det samme, bare med kullsyre!

Det var kullsyre i Shio også... Og den hadde mer smak. Smakte som en frisk brus uten at det ble klissesøtt, og med mye mindre kalorier enn vanlig brus. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Savner lakrislisser i blå poser (salt lakris). Nå selger de av en grunn bare vanlig lakris, og det er LANGT fra like tilfredsstillende!!  :sur:  ) Pleier å kjøpe med meg et lite lass hver gang jeg er i Danmark....  :sjarmor:

Ja, jeg vet! Hersens! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Narnia

Da jeg var liten fikk jeg alltid en sånn Fantomet-pose med godterier av pappa i helgene. Den var goood - mye bedre enn de fake tvgodt posene som er nå.

Og Soho ja... *drømmer* Tror jeg var en av få som likte den. Fikk litt craving etter den nå :grine:

Og Nintendo selvfølgelig, Super Mario Bros. står fortsatt høyt i kurs hos meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Savnet banan-twisten og Toy tyggegummi, men begge er jo heldigvis tilbake. Savner pære-saftis (den fra Royal er ikke den samme) og salt/eddik-potetgull. Skulle likt å smake banan-bugg igjen også.

Broren min har forresten fremdeles den gamle Nintendo hjemme, har hatt den siden vi var små, og hver gang jeg er hjemme til jul må jeg spille litt SuperMario for å mimre litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prestekrage
Står forresten Hapå for Hamar Pålegg? Det ante jeg ikke. Hehe. Like overraskende som da jeg fant ut at Bama står for Banan-Matthiessen. :ler:

I alle år har i allefall jeg trodd at det sto for Hamar Pålegg. Er jo produsert av Nestle på Hamar (ble i allefall tidligere), men for alt jeg vet kan det jo hende at jeg bare har veldig patriotiske foreldre som fant på dette ettersom jeg er oppvokst her... Men igjen, er jo veldig logisk da!! Må finne ut av dette.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...