Gå til innhold

Produkter som ikke finnes mer


Gjest taia

Anbefalte innlegg

Jeg savner sånne små kjeksbjørner med enten vanilje eller sjokoladesmak. Vaniljekjeksene var jentebjørner i små røde poser og sjokoladekjeksen var guttebjørner i små grønne poser.

Tilsammen var det kansje 5-6 poser i en større pose (posjonspakker:P).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

jeg er jævla sur pga den JÆVLA banansmaken har kommet, jeg er 18 år, og TO GANGER HAR DE tatt vekk MIN eneste favoritt!! JÆVLA BANANSJOKOLADE!!!!!

MIN FAVORITT VAR mørk sjokolade med APPELSINFYLLL.......................... føst hadde de en med FAST form, da ble jeg SINT!!!! og deretter kom en m FLYTENDE appelsininnhold.. denne HERSENS BANANSJOKOLADEN!!!!!!!! skjønner ikke hvorfor de produserer så mange av den KOKOSsjokoladen.. er da ingen som liker den.. YUCK. nesten som at den er i fordi den er billig eller noe... ARGHHhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!

og ja.. jeg husker faktisk den m brun og hvit sjokolade hehe ;) disney-figurer :D

jeg pleide alltid å tygge av sjokoladen rundt, men tror dere jeg greide d uten å ødelegge figuren?? NEI!!! men den var jævla god...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg ble nostalgisk når Jane Helen shampoen ble nevnt her... :hjerter_rundt: :smile:.

Jeg husker at den kom i en lilla variant også, som luktet syriner.

Den originale luktet også godt. Er enig i at lukta satt i håret vanvittig lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Wicks du tenker på?

Jeg tror det var det de het, noen halsdrops som fantes i mange forskjellige smaker. En variant var avlange esker, tror dropsene i disse var trekantete i fasongen og kom i flere fruktsmaker. Også var det en variant på pose hvor hvert drops var langt, innpakket og det var en isbjørn utenpå. Akkurat denne typen mener jeg å ha sett er tilbake.. innbiller meg at jeg så reklame for den for en stund siden. Let og du vil kanksje finne. :)

Nei, det er ikke de. Disse som eg tenker på var i en pose, på størrelse med f.eks Fox i pose. Husker ikke hvem som produserte de heller.. Disse fantes bare med en smak.. Når eg tenker etter så lurer eg på om de het noe med Isbre, ikke isbjørn :ler: De såg ut som en liten isklump!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mia 86
Jeg savner sånne små kjeksbjørner med enten vanilje eller sjokoladesmak. Vaniljekjeksene var jentebjørner i små røde poser og sjokoladekjeksen var guttebjørner i små grønne poser.

Tilsammen var det kansje 5-6 poser i en større pose (posjonspakker:P).

åååå..nå hjalp du med å huske! jeg elsket de bjørnekjeksene når jeg var liten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nei, det er ikke de. Disse som eg tenker på var i en pose, på størrelse med f.eks Fox i pose. Husker ikke hvem som produserte de heller.. Disse fantes bare med en smak.. Når eg tenker etter så lurer eg på om de het noe med Isbre, ikke isbjørn :ler:  De såg ut som en liten isklump!

Ja, isbjørnwicksen kom i pose på den størrelsen og minnet litt om en isklump, litt blåhvit i fargen tror jeg. TRor plasten rundt dropsene var blå. Men det kan være at det du tenker på likner veldig da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Soho-sjokoladen (trodde det var bare meg som husket på den :icon_surprised:)

-Rosa Bugg-tyggegummi.

-Pæreisen med sjokoladetrekk øverst.

-"Milkshake-settet" med en rød boks og jordbær/sjokolade-pulver.

-Sånne små knekkebrød med sjokolade oppå. Bilde av en viking utenpå pakingen.

-Salte ufo.

-Smash med paprikasmak.

-Kraft (tror jeg) creme freich-dressing.

-Tom&jerry-brus.

Og sist men ikke minst:

BOKSTAVKJEKS!!!!:grine::grine:

Endret av amilia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel
Jeg savner sånne små kjeksbjørner med enten vanilje eller sjokoladesmak. Vaniljekjeksene var jentebjørner i små røde poser og sjokoladekjeksen var guttebjørner i små grønne poser.

Tilsammen var det kansje 5-6 poser i en større pose (posjonspakker:P).

Åå, de hadde jeg helt glemt! Husker jeg syntes de var så gode sammen med yoghurt, men en gang skled en hel kjeks ned sammen med yoghurten før jeg rakk å tygge, og så satte jeg den i halsen og klarte bare så vidt og hoste den opp igjen... :hår: Fikk litt noia etter det. Skumle kjeks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Savner, vel, husker ikke hva det het her i norge, men i engladn heter det hvertfall sherbert...

Lang rund papirgreie med hvit pulver i og lakrisstang som man kunne dyppe.. 

Sånn ser de ut..  http://www.sweetsncandy.co.uk/prodimages/shefou_l.jpg

De var så namme nam og jeg finner de ikke lengre..

Å! Den husker jeg at jeg var helt hekta på. :ler: Årevis siden jeg smakte den sist, men kunne kjenne smaken igjen med én gang jeg så bildet. Nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mireya

Jeg savner noen syrlige, grønne epledrops med flytende fyll. Husker ikke hva de het.

Men gode var de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Savner, vel, husker ikke hva det het her i norge, men i engladn heter det hvertfall sherbert...

Lang rund papirgreie med hvit pulver i og lakrisstang som man kunne dyppe.. 

Sånn ser de ut..  http://www.sweetsncandy.co.uk/prodimages/shefou_l.jpg

De var så namme nam og jeg finner de ikke lengre..

Disse har de på Sagene i Oslo. ;) Fikk nesten gåsehud den dagen jeg oppdaga dem, dritgode! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner, vel, husker ikke hva det het her i norge, men i engladn heter det hvertfall sherbert...

Å! Den husker jeg at jeg var helt hekta på. :ler: Årevis siden jeg smakte den sist, men kunne kjenne smaken igjen med én gang jeg så bildet. Nam!

De har dem på Deli de Luca. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner, vel, husker ikke hva det het her i norge, men i engladn heter det hvertfall sherbert...

Lang rund papirgreie med hvit pulver i og lakrisstang som man kunne dyppe.. 

Sånn ser de ut..  http://www.sweetsncandy.co.uk/prodimages/shefou_l.jpg

De var så namme nam og jeg finner de ikke lengre..

Så disse på Prinsen kino her i Trondheim for et par uker siden.

Noen som husker brusen Coco Bahia? Var hvit, og smakte blant annet kokos. Tror de lagde is av den også. Så var den en kjempegod is, en rund, uten pinne, som hadde sjokoladetrekk, vaniljeis og fyll av et eller annet bær. Innbiller meg at det var et "arktisk" navn på den, men husker ikke helt. Må ha vært tidlig på 80-tallet. Og tyggisen shake! Den var også veldig god, i hvertfall når jeg var lita.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De har dem på Deli de Luca.  :)

Mye koster de der da? Hvis du husker såklart, jeg har en tendens til og bli kjempehekta og siden det ikke er noen deli deluca i drammen så må jeg jo kjøpe noen når jeg først er i oslo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye koster de der da?  Hvis du husker såklart, jeg har en tendens til og bli kjempehekta og siden det ikke er noen deli deluca i drammen så må jeg jo kjøpe noen når jeg først er i oslo..

Husker ikke nøyaktig, men litt over 20 kr tror jeg det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke nøyaktig, men litt over 20 kr tror jeg det var.

Oj.. Nei, da tror jeg at jeg heller bestiller fra england, der koster de rundt hmm.. Man får som oftest 4 for et pund.. Og en pakke på 48 tror jeg kosta rundt 150..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bugg

Bagatell

Savna Rice krispies men nå er den tilbake! :)

Bagateller kjøper jeg i sverige!!! :) Maxi mat på Svinesund har det, tror det er i wasa serien faktisk. Og vet om at de finnes i en Ica rimi butikk her i fredrikstad også...

Savner veldig den rosa hubba bubbaen! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...