Gå til innhold

Produkter som ikke finnes mer


Gjest taia

Anbefalte innlegg

Gjest Aethra

Jeg også savner shio, og soho-sjokoladen. Ellers synes jeg det er kjempetrist at Fydenlund på flaske ikke finnes lenger :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

....soho (yoghurt sjokoladen med den kule innpakningen)

er det noen flere som savner noe ??  :grine:

Ja, hvorfor pokker stoppa dem produksjon av Soho???? Den var jo driiitgo'!! Dårlig gjort faktisk *tramper i gulvet*

Savner også Hjallis-is...nammee.... :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå kom jeg på!! Turkis Sor-bits!!! Ååååh de var go'e!!!! *savne-savne* Husker jeg laga meeeterlange sånne remser med sor-bits papir...

Akk ja..those were the days *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke komme på noe annet jeg savner enn følgende; is med lakristrekk og potetgull med salt og eddik.

Shio var forresten veldig god, Soho også, men jeg drikker nesten aldri brus og spiser ikke sjokolade så jeg savner de ikke akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner lakrislisser i blå poser (salt lakris). Nå selger de av en grunn bare vanlig lakris, og det er LANGT fra like tilfredsstillende!!  :sur:  ) Pleier å kjøpe med meg et lite lass hver gang jeg er i Danmark....  :sjarmor:

JA!! Ser etter det hver gang!!! :frustrert:

;)

Og så syns jeg den Klabb og babb-isen (tror den het noe sånt) var så god! Noen som husker den? Gult trekk på utsiden og hvit inni..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Ja, hvor har det blitt av de salte lakrissnørene? Jeg liker ikke vanlig lakris. :forvirret:

Jeg savnet kroneis med pistasj, men den kom jo tilbake i forfjor eller når det var. Veldig fornøyd da, ja!

Også fantes det en hårpleieserie som het Osmose (frisørgreier, men mulig det var L'Oréal som stod bak?), og de hadde en shampo som luktet sååå godt av solbær, skikkelig frisk og god, ikke sånn kunstig lukt i det hele tatt.

Og Café-biten i Twistposen, den hadde en relativt kort karriere, men den var så god. :tristbla:

Og enda en ting: Den gamle vannfaste mascaraen til BodyShop, den var helt nydelig, men den de har nå er bare dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og Café-biten i Twistposen, den hadde en relativt kort karriere, men den var så god. :tristbla:

Den var god ja. Savner mange av de gamle twist-bitene, f.eks. aprikos, den med "fransk" papir (nougat tror jeg det var) og den blå med kjeks i.

Forøvrig kan jeg ikke skjønne at så mange savner Soho-sjokoladen, for maken til surt skvip skal man lete lenge etter. Men siden den ikke er på markedet mer antar jeg at det er fordi de fleste syntes som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Husker det var en saft-type som het cola-saft da jeg var liten.. Den var så god! :) Fikk alltid sånn saft når jeg var hos søskenbarnet mitt på overnatting.. Smakte noe lignende rød kjeft såvidt jeg husker.. Aldri sett den siden?! :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pære!

Jeg savner pærebrusen til perle og bruse.

Den var helt fantastisk å blande med. Kunne verken smake eller lukte spriten. MMMMMMM. Pæææreee...... :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pæreisen med sjokoladetrekk øverst, den cola-isen som var forma som ei peikande hand, og så var det vel ein rosa-aktig sånn is også?

Og så likte deg dei bamse-isane...

Soho var ein god sjokolade, ja!

Gamle-buggen som ein kunne dela på midten!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soho var kjempegod..

Banansjokoladen i Twist har heldigvis kommet tilbake

OG tenk alle de typene is som var da vi var små... Froskeisen, Fingern, Guffen, ... osv

*mimre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg savner iskremen Spinn (i beger med rippel av mint og jordbær).

Polly potetløv er også savnet. De var tynnere og mørkere enn de vanlige potechipsene fra Maarud og Kims.

Ananas HaPå var jeg helt vill etter som barn (fikk det bare til jul og påske..), men jeg hadde neppe likt det i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg savner:

* Sjokoladen med bananfyll i twist posen!!

* French fries med paprika krydder!!

* Super ted isen!! (var med sitronsmak)

* De gode gamle bugg tyggisene!! (de nye smaker bare e stoffer...)

* Kjeft drikken med cola smak

* GØY saft med sitron smak...den på de stooore flaskene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shio, Shio, oh wah bah shio (bio?). Savner den! Likte best den med fersken (tror jeg det var?), men den oransje Farris Bris smaker jo nesten det samme, bare med kullsyre!

Nei, nei shio forblir den beste. Ingen kan måle seg med den!, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg tror grunnen til at Soho gikk ut hadde med oppbevaring og plassering i butikken å gjøre. Sjokoladen ble ødelagt i vanlig sjokoladehylle pga yoghurtinnholdet, og da den ble flyttet til kjøla for meieriprodukter så stupte salget. Noen som kan bekrefte/avkrefte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg savner den isen som Litago laget før. Den med banan og sjokolade. Tror ikke den finnes mer. Har iallefall ikke sett den på lenge :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...