Gå til innhold

Produkter som ikke finnes mer


Gjest taia

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Bon-bon pose med bare kloakkslam i!

Eller det fins kanskje på noen butikker, men jeg har ikke sett det på mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg savner Mexi-gryte!!! Beste hermetikken som har eksistert! Det må vel være 10-15 år siden den ble tatt ut? Men den snakker jeg og søsteren min fremdeles om... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Savner de gamle "ekte" Mr. Freezene. Savner den gule smurfeesken med salt lakris. Savner den gule saftisen fra Diplomis med sjokolade (Guliver?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legger merke til at nesten alle savner snop og is :ler:

Jeg er intet unntak. Clip&Clap-isen, kom tilbake!

(Aldri noen som husker denne. Vaniljeis med knæsjgult sitrontrekk, i grønt papir med to rare figurer utenpå. Den var best!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Savner 5-minutt sjokoladen.

Også skulle jeg gjerne fått lankene mine på sånn shampo som vi brukte på 80-tallet. Jane Helen. Det var et halvt dameansikt på shampoflaska og et halvt på balsamflaska, også man kunne sette de vedsiden av hverandre. Og lukta satt i håret vanvittig lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gule smurfedrops

Paprika French Fries

Små, salte drops i en blå pose, trur kanskje det hette "supert salt/salt bombe"? Fantes og i sure...

Den gamle honning shampooen

Den lyseblå pakken med salte lakris snøre

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med den grønne pæreisen, noen som vet om den er kommet tilbake?

Er det noe jeg savner så er det den....Husker den var så god! Må komme tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legger merke til at nesten alle savner snop og is :ler:

Jeg er intet unntak. Clip&Clap-isen, kom tilbake!

(Aldri noen som husker denne. Vaniljeis med knæsjgult sitrontrekk, i grønt papir med to rare figurer utenpå. Den var best!)

Åjo! Den husker jeg! Den var knallgod, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Og så var det noen Isbjørn-drops, blanke, avlange, firkanta drops. Finnes ikke lenger, har ikke sett de på år og dag! De var gode!!

Er det Wicks du tenker på?

Jeg tror det var det de het, noen halsdrops som fantes i mange forskjellige smaker. En variant var avlange esker, tror dropsene i disse var trekantete i fasongen og kom i flere fruktsmaker. Også var det en variant på pose hvor hvert drops var langt, innpakket og det var en isbjørn utenpå. Akkurat denne typen mener jeg å ha sett er tilbake.. innbiller meg at jeg så reklame for den for en stund siden. Let og du vil kanksje finne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Savner 5-minutt sjokoladen.

Også skulle jeg gjerne fått lankene mine på sånn shampo som vi brukte på 80-tallet. Jane Helen. Det var et halvt dameansikt på shampoflaska og et halvt på balsamflaska, også man kunne sette de vedsiden av hverandre. Og lukta satt i håret vanvittig lenge.

Å,ja.Jane Helen shampo. ahusker en shampo som het Young Yellow. Lukta så utrolig godt. Var leppestift i samme serie som lukta sjokolade og karamell.

Mange år siden den serien ble borte.

Er 40 jeg. Mimrer om mye rart jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh jeg ble no litt mimreferdig når jeg klikka meg tilbake på Diplom is' sine reklameposter hehe....

Hallo.....75 ØRE for en is?!?!?! Akk ja...

Sorte bill fra i -85 til 4 små kroner. Den var faktisk litt go' den. Lakris og is...mmm..... ja takk begge deler! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner DESPERAT de gule smurfeskene.. Da jeg forstod at de skulle gå ut av produksjon kjøpte jeg opp et lass, og jeg sparte og sparte i lang tid. Nå er de borte. :tristbla:

Jeg savner også Sjokella, det eneste gode sjokoladepålegget.

Også savner jeg Hip-isen, men den er det sikkert ingen som husker, den var fra Drammensis, var knallgul og i lollipopfasong, og smakte himmelsk..

Soho ble forresten trukket fra markedet fordi den rett og slett solgte for dårlig, og det skjedde før den ble sur.. Jeg syns den smakte blærk. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Næhæhhh Newt...Soho'en var jo råågo' når den hadde vært i kjøleskapet og var kald og go'. Spesielt til kaffe..åååhhmm.... :sikle:

Men på en måte kan jeg forstå hvorfor den også ble jenka ut av markedet. Den var jo ikke særlig stor...og hadde blodpris. Tror det var en 14-15 kroner for den... Dyr og kortvarig kos m.a.o...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var nok rett og slett litt FOR hip og kul (og dyr) for ola nordmann. I alle fall på 90-tallet. Mulig den hadde slått an bedre nå? Siden vi tydeligvis betaler 60 kroner for en jordbærkurv, og 100 kroner for en flaske olivenolje, mener jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

savner oxo shio brusen, var god den!

så savner jeg soho sjokoladen:-)

og tyrkisk pepper isen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å,ja.Jane Helen shampo. ahusker en shampo som het Young Yellow. Lukta så utrolig godt. Var leppestift i samme serie som lukta sjokolade og karamell.

Mange år siden den serien ble borte.

Er 40 jeg. Mimrer om mye rart jeg  :)

Enig! Og like gammel som deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...