Gå til innhold

Produkter som ikke finnes mer


Gjest taia

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Har var det mange gamle kjenninger, ja... *mimre*

Av nyere dato savner jeg Solo Pluss. Var jeg den eneste som likte den? :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta
Jeg savner DESPERAT de gule smurfeskene.. Da jeg forstod at de skulle gå ut av produksjon kjøpte jeg opp et lass, og jeg sparte og sparte i lang tid. Nå er de borte. :tristbla:

De solgte dem lenge i Sverige også. Da i en gulpose med ekstra store smurfehoder. De var sååå gode. Jeg hamstret i bøtter og spann. Det er rett og slett alt for lite gode saltpastiller å oppdrive i dag :tristbla:

Endret av Sprilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Savner SnackPack, cornflakes med sjokolade, retro innpakning. Det var jo noe homse-styr rundt SoHo-sjokoladen?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa hubba bubba så jeg på butikken senest i går.

Det er ikke den riktige!! :sur: Har prøvd den, og smaken er feil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savner yoghurt mousse (husker ikke hva den heter), små pastiller som het "Muselort" (tror de har kommet tilbake under et annet navn senere),

og Tos-pastillene - er det noen som husker dem? (Tror det var det de het. Sånn fasong som IFA'ene er.. Og så fikk du dem i frukt- og lakrisvariant.)

Og Splitt-isen.

Og et styling produkt som het skumvoks, tror det var Wella, i den "krølle" serien..!?

Og mye annet som jeg har sett her.. Ååå så mye bra vi hadde før:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei minna på himla mye her ja.Møe savn på disse sidene :grine:

*French Fries med paprika smak var jo best :)

*Tennis isen til Hennig Olsen Is (grønn og hvis i form av en tennisrackert)

*Rosa smurf

*Mr. Freeze, de som er nå er bare juks!

*Tine lett yougurt med eksotiske frukter (eller no sånt, den var iallefall veldi go)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Solstråle

Tennisisen!!! Åååå! DEN VAR SÅ GOD! Det var tyggis med... Og pistasjis. Nam.

Jeg savner scoops! De potetchipsene som var formet som båter med "håndtak" med medførende dipp... Nam.

Og french fries paprika... Nam.

Og jordbærsnører!

Og, logg sport-parfymen fra hennes&mauritz... Jeg var den ettertrakta 13-åringen pga den :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Solstråle
Savner SnackPack

Savner i hvert fall reklamen!! :ler: Hjemmelaget, med SnackPack på pinne foran en skog.

"Mange lurer på hvorfor vi har kalt det SnackPack... Det er fordi det er snack i en pack" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nintendo og super mario.

Både Nintendo og Super Mario finnes ennå. Faktisk kommer det en ny "gammeldags" Super Mario til DS nå på fredag! (Og på Wii kommer det også nye Mario-spill, i tillegg til at man kan laste ned de gamle! ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shio savner jeg og - den var helt genial!

Det jeg tenkte på da jeg så tråden var imidlertid pære-is'en til Diplom is. De hadde den vel et par år eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner SoHo og Relax (sjokolader), og de gamle bugg tyggegummiene som fantes da jeg var liten (80-90 tallet). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kims 1. lov - "Du skal belønne deg selv"

Chips fra Kims som var utrolig godt - kan ikke finne de igjen i butikken. Og en gang spurte jeg på Meny - og fikk til svar at den var ute av sortimentet.

Finnes den lengre overhodet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner Splitt-isen.

Og grønn Nibb-it - verdens beste snacks!

Soho-sjokoladen var også god, men jeg har i grunnen ikke savnet den så fælt.

Savner også en del produkter som ikke fins i Norge, men lever i beste velgående andre steder. Potetgull med salt og eddik, for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Og så var det noen Isbjørn-drops, blanke, avlange, firkanta drops. Finnes ikke lenger, har ikke sett de på år og dag! De var gode!!

Tror du mener de som het isbre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prestekrage
Tennisisen!!! Åååå! DEN VAR SÅ GOD! Det var tyggis med... Og pistasjis. Nam.

Jeg savner scoops! De potetchipsene som var formet som båter med "håndtak" med medførende dipp... Nam.

Og french fries paprika... Nam.

Og jordbærsnører!

Og, logg sport-parfymen fra hennes&mauritz... Jeg var den ettertrakta 13-åringen pga den :ler:

Jordbærsnørere fant jeg til min store glede på Max 50-40-30etc (tidligere max20/tier'n)... Men savner den med salt lakris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bamsemums

Savner salte snører, lakris og tennis isen til Hennig Olsen Is (grønn og hvis i form av en tennisrackert med tyggis)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...