Gå til innhold

Produkter som ikke finnes mer


Gjest taia

Anbefalte innlegg

Dette var en artig tråd :) Mye jeg plutselig savner: Jane helen shampoen, den luktet så lenge. Pink panter is og drops. Disney sjokoladen med vanlig og hvit sjokolade, DE BLÅ LAKRIS SNØRENE! de var fantastisk :) Bugg i sin brede alminnelighet og en snurre saftis fra GB is, tror den het spirello eller noe sånn. Bjønekjeksene og Soho har jeh ikke tenkt på på lenge, men nå savner jeg de og :) Ellers hadde tine en melke/juice sak som het shake tror jeg, den var fantastisk :) Var mye godt godteri når jeg var liten! Ellers mener jeg å ha sett både Ufo og den sherber saken, men skal ikke si hvor jeg så det for sikkert. Kan ha vært bergen kino eller snopebutikken rett ovenfor; Kremmerhuset tror jeg den heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Isbre dropsene

* Stjerneposen

* YOU (den der tyggien)

* Blå Sor-bits (Hadde en lenke som var lang som et vondt år)

* Romantikk, Hjerterevyen, Tuppen og Lillemor bladene. :ler::ler:

* Derrick - var jo et lite ukeshøydepunkt

* Silke - de der 2 politibetjentene som inntok tv'n.

For ikke å snakke om hvordan jeg savner : ( :ironi: )

*Timotei shampoen

* Hjemmepermanenten -en yndet fritidshobby for mange mødre og venninner, rart at håret fremdeles sitter på :ler:

* samba parfymen.

* DATE-deoderanten, den orange. Jeg tålte den ikke, men brukte den i trass for alle andre kunne bruke den. Forårsaket mye smerter ja :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, den oransje DATE-deodoranten luktet så godt! :klappe:

Jeg savner potetskruer med salt/pepper-smak. Noe jeg også har savnet lenge er den store sjokoladeplaten fra Nordchocklad i gjennomsiktig plast. Den var så god!!! Forsvant sånn omtrent midt på 90-tallet, tror jeg. Savner også Minde-posen med bare Minde-melkepletter oppi.

Og Crystal Pepsi... ingen likte den utenom meg, noe som betydde at jeg alltid fikk ha den i fred. :sjarmor:

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så savner jeg en 'saftbrus' som het Sisu.

Vet ikke om denne kun var utbredt i Rogalandsområdet, men den var så god. Og så måtte vi alltid riste den før vi åpnet den, slik at alt fikk blandet seg ordentlig... :)

*mimre mimre* ble nesten litt nostalgisk her jeg satt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så mye jeg savner, men det er noen ting jeg kunne tenkt meg å smake igjen...

* Opal - sjokolade med bringebærfyll,krem og mørk sjokolade, noe som husker den?

* Egglikør - småsjokolader av mørk sjokolade med egglikørfyll.

* Sweetmint - knallhard rosa tyggegummi, den var god.

* Luksusyoghurt - fet yoghurt med blåvær eller aprikos i bunnen.

Ellers tror jeg ikke det er noe, ihvertfall ikke som jeg kan komme på nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner Polly potetløv med ost og løk, det var supergodt... Banan Bugg og en svart, oval kjærlighet på pinne som vi pleide å kalle "Draculakjærlighet" hadde det også vært herlig å smake igjen.

Favorittparfymen min i yngre dager, Samba Natural, ble borte så altfor tidlig. Og hvor i all verden har det blitt av det utrolig gode såpestykket som Body Shop hadde før - det med klar grønn farge og epleduft...?

- Barbazoo -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så var det noen Isbjørn-drops, blanke, avlange, firkanta drops. Finnes ikke lenger, har ikke sett de på år og dag! De var gode!!

Er det isbre du mener?...de var knallgode!

Å,ja.Jane Helen shampo. ahusker en shampo som het Young Yellow. Lukta så utrolig godt. Var leppestift i samme serie som lukta sjokolade og karamell.

Mange år siden den serien ble borte.

Er 40 jeg. Mimrer om mye rart jeg  :)

Ja dette husker jeg også :) også var det Date parfyme, epleshampoo og timoteishampoo (som visstnok gikk an å sette permanent på :ler: )

Vider savner jeg pop-is, dobbel-is, og så splitt is i to varianter. Også lange stenger i salmiakk, og jordbærsmak. Bugg, frisk og funny på tyggisfronten. Til slutt hadde Maarud engang potetgull i grønn pose med paprika og dill?? er ikke helt sikker på smaken, men jammen var den god.

Og hvor er det blitt av nøttekulene?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Bittesmå lakriskuler i hvit plasteske (husker ikke navnet)

- Turkis sorbits

- Salte lakrissnører

- Shio (ja, jeg også :ler: )

- Pulver for "melkebad" fra Body Shop

- Appelsinolje for badekaret fra Body Shop

- Bladet Talk

Alt er borte vekk :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg savner mest er

- jordbærbiten, og aprikosbiten i twist

- clip&clap is (var vel det den het? Eller var det flikk-flakk? Usikker...)

- En is jeg tror het banana joe... fra svenske GB-glass.

- Kom på enda en bananting.. den sjokoladen som var formet som en banan, men noe seigt flytende fyll inni, krembanan het den!!... ååhhhh, den var goood!!

Andre ting som jeg savner, men av litt andre grunner:

- Pepsi Crystal. Husker jeg kjøpte det noen ganger, og plutselig var den borte. Og nå jeg husker ikke hva den smakte! Så skulle gjerne testa den en gang til :ler:

- Spaghetti Rimini. Den var vel ikke egentlig så god, men alltid når storebroren min skulle lage mat til meg hvis vi var hjemme alene, lagde han dette..hehe. Og den var i allefall bedre enn hermetikk-spaghettien som er nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krembanan finnes ennå, det er ynglingssjokoladen min!

Åh, så bra!! Kan ikke huske jeg har sett den på en stund, men da skal jeg lete til helga :icon_surprised:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GØY-isen i trekanta pakkar, var jo også heilt fantastisk god. :Nikke: Hugsar at den hadde forskjellige smakar, som champagne, bringebær, cola m.m.

Dei kopi-isane som finst no, smakar jo blæsj, og har heilt vassen smak.:(

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-PIMS ! Myke kjeks med deiliiig sjokolade"skum" under et lokk av hard sjokolade. Finnes ikke noe bedre.. savner deeee :grine: Noen som vet hvorfor de ble borte? =|

-Sjok-is. Som Pin-up bare med to sjokoladestenger inni.

-Den knallrøde potetgullen fra Kims (?). Veldig sterk og veldig rød. Nam :)

-Millenium-kroneisen.

-Riegelsjokolade.

-Gul smurfeske (lakris pastiller).

-Det pålegget som var delvis sjokolade og delvis peanøttsmør.. noen som husker navnet?

-Isbre! Gjennomsiktige drops med mintsmak. Nydelige!

-Knekkebrødsjokoladen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GØY-isen i trekanta pakkar, var jo også heilt fantastisk god. :Nikke: Hugsar at den hadde forskjellige smakar, som champagne, bringebær, cola m.m.

Ja, de var supergode! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg savner den mørke sjokoladen med appelsin som var formet som en appelsin. Den skulle slås mot et bord eller noe sånt også åpnet den seg og delte seg i appelsinbåter av sjokolade..

Husker fremdeles reklamen med den sjokoladeappelsinen som trillet rundt og en mann og en dame som prøvde å få tak i den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

La meg nå se, savner:

- appelsinsjokoladen (elsker appelsinsjokolade og den var perfekt for meg)

- gul smurf (nam nam)

- isbre (fikk virkelig flashback fra da jeg var liten)

- Bami Goreng pakken fra Toro

Også litt furten fordi jeg for tiden bor i en del av landet hvor det er vanskelig å oppdrive ananasbrus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får meg jo til å komme på alt jeg savner jo!! Mm, Soho-sjokoladen var god. Og på 80-tallet var det en is de kalte "Finger-is", tror jeg, den var laget som en hånd med pekefinger.. Og så har jeg et vagt minne om en slags appelsinjuice-konsentrat-pakke man fikk kjøpt i frysedisk tror jeg, på 80-tallet. (??)

Sure bjørner, finnes de enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...