Gå til innhold

Produkter som ikke finnes mer


Gjest taia

Anbefalte innlegg

Nå tror jeg jammen at Freia melkesjokolade med kjekskuler har forsvunnet også.  :sur:  Det er jo ikke lenge siden den kom!

Ja, jeg har sendt en mail til de som lager den og de sier at den er på vei ut av markedet. :grine:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble helt nostalgisk av å lese denne tråden.

Jeg savner

Soho-sjokoladen

Den gamle banantwisten (synes ikke den nye er like god)

Aprikos-twist

Jordbær-twist

Toro sine krydderbuljongterninger med mexikansk, indisk og italiensk smak

Biola solbær på halvliterkartong

Copacabana-isen fra Hennig Olsen

Solo pluss

Shweppes grapesoda light

Rosmarin-shampo fra Body Shop

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh,så mye godt det var før i tida.. hehe. *alt var mye bedre før.. :lol:

Blues sjokoladen!! (myye bedre enn stratos!)

Finger isen

Digg (25 øre for en tyggis)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh,så mye godt det var før i tida.. hehe. *alt var mye bedre før.. :lol:

Blues sjokoladen!! (myye bedre enn stratos!)

Finger isen

Digg (25 øre for en tyggis)

Da må broren "Shake" nevnes også da! Digg var jordbær, Shake var cola! :)

Mange ting jeg vet jeg savner, men jeg glemmer så fort! :sjenert:

Men husker Fanta Chocata -som var super når jeg ikke fikk tak i blandavann til Gin

Mange ting som blir nevtn her som finnes fortsatt da! Pæreis og Bugg f.eks! Bugg får man jo nærmest på hver eneste bensinstasjon!

Det jeg synes er mest synd er at jeg må til Trondheim, eller Møre og Romsdal for å få tak i Pære og Ananasbrus! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Savner påskene med freia appelsin jeg...

Den sjokoladen som var forma som en appelsin, som man måtte knuse også delte den seg.. Åhhhrr... Den var god den.

Også pære-is... De hadde det på en matvare butikk på senteret her når jeg var gravid. Jeg hamstra is i bøtter og spann. Hadde så utrolig dilla på det. Men så ble butikken lagt ned, og nå finner jeg det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg jammen at Freia melkesjokolade med kjekskuler har forsvunnet også.  :sur:  Det er jo ikke lenge siden den kom!

Ellers har jeg ikke klart å finne igjen Pølsegryte med tomat (eller var det tomatgryte med pølse?) som jeg tror kom fra Toro. Det var en sånn pose med gryterettbasis, bare å tilsette pølsebiter. Min favoritt blant enkle middager.

Den pølse-gryta kjøpte jeg i går på Coop Prix.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på litt som jeg savner etter å ha lest denne tråden:

Bugg tyggegummi, Sad Sam tyggegummi (mistet smaken med en gang, men...), Freia appelsin sjokoladen, isbre drops, salte lakrissnører...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er mest synd er at jeg må til Trondheim, eller Møre og Romsdal for å få tak i Pære og Ananasbrus! :sur:

Ja er jeg ikke heldig som kan bare dra på nærmeste butikk og kjøpe det når jeg vil? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er mest synd er at jeg må til Trondheim, eller Møre og Romsdal for å få tak i Pære og Ananasbrus! :sur:

Det finnes faktisk i skikkelig store butikker her i Oslo, altså...

Som Ultra på Bryn senter... De har faktisk begge merker også, om jeg ikke husker feil. (Altså begge varianter av Ananasbrus, og begge av Pærebrus.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja er jeg ikke heldig som kan bare dra på nærmeste butikk og kjøpe det når jeg vil?  :sjarmor:

:erter: *missunnelig*

Det finnes faktisk i skikkelig store butikker her i Oslo, altså...

Som Ultra på Bryn senter... De har faktisk begge merker også, om jeg ikke husker feil. (Altså begge varianter av Ananasbrus, og begge av Pærebrus.)

Ok? Hmmm....må sjekkes ut! :sjarmor:

Neste gang jeg er "hjemme" eller hjemme skal det kjøpes inn et lite lager tror jeg! Fikk sinnsykt lyst på nå! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner masssseeeeee!:

Shio, Soho, french fries med tomat og chili, nibb-it, en saft-is som så ut som et romskip med en liten gelemann-astronaut i toppen -

den smakte sitron (isen altså), nam!, også bringebær-split,

irnbru (omtrent ingen som vet hva det er, men det var noe a-la "snap and crackle" i konsistensen, men med cola-smak og veldig sur inni - nam!),

sure bjørner, isbre, banan-kuleis (noen som vet hvor man kan få tak i?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det finnes faktisk i skikkelig store butikker her i Oslo, altså...

Som Ultra på Bryn senter... De har faktisk begge merker også, om jeg ikke husker feil. (Altså begge varianter av Ananasbrus, og begge av Pærebrus.)

Og de finnes på Ultra på CC-Vest og Sandvika Storsenter også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at fleire andre enn meg saknar dei salte lakrissnørene. Kanskje vi burde starte ein kampanje.

Eg hamstrar alltid inn både salte snører og karamellsnører når eg er i Danmark. Der borte har dei skjønt det med lakris, gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Solstråle

SCOOP!! Chipsene som hadde dip med i posen.. De var gode de. Og Frenchfries paprika. Og Pomms. Altså kun pomms, ikke de chickengreiene.

Tror jeg er litt potetgullfrelst :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner pålegget som het Rødtopp, var vel basert på nyper. Savner også 5-minuttsjokoladen og rødbrus fra E.C. Dahls, og sånne små små drops som het krokodilletårer, og tyggiskulene som var sorte eller gule, med enten surt eller sterkt pulver inni.

Savner også disse posene med kjærlighet i bruspulver. Sukk, nå ble jeg nostalgisk ja :ler:

Riktig forresten at HaPå sto for Hamar-pålegg ja, vi sa det her oppe i trøndelagen også. Husker den med ananas-smak jeg også, den var i grunnen både fæl og god på samme tid :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...