Gå til innhold

Produkter som ikke finnes mer


Gjest taia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åååh, her var det mye godt! *sikle*

Jeg savner:

-soho

-Oboy jordbær melk

Soho! Jaaaa. Tror den ville slått an mye bedre idag.

Men den O'boy jordbær-melka skjønner jeg virkelig at de kuttet ut

:sjokk:

Dette minner meg forresten om mitt store godterisavn. Jeg gikk rundt i mange år og savnet en sjokolade. Husker ikke hva den heter, men den likner litt på Snickers, men har mer nøtter. Her en dag fant jeg den på Mix, og den var grusom! Tror smaksløkene har forandret seg litt ja.

Mix-kioskene er forresten en gullgruve til dere nostalgiske godterispisere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner masse jeg og:

*en banan is. den var forsøkt formet som en banan, var banan-is med sjokoladetrekk, super god og spiste den hele tiden.

*soho sjokoladen.

*en eller annen sjokolade. den hadde noe honning ting inni, sprø. med sjokoladetrekk.

*savna og den lakris stanga med pulver i (sambo skal kjøpe til meg i morra i oslo :hoppe: )

*noe liggnende som det over, en godis-pinne, var tre "kammer", en den lå i, og to til med pulver, tror ikke det er så alt for lenge siden jeg så det sist men husker ikke hvor eller hva det heter.

*shio brusen som var orange tror jeg

*appelsin-sjokoladen. den som var formet som en appelsin, og måtte slå ned i bordet for å få den til å dele seg, alt annet er ikke like godt.

*muselort fra nidar. små lakriskuler

*smash som var orange pose. husker ikke hva det egentlig heter.

og etter å ha lest mange sider her nå husker jeg den isen som het Tyggisis. :ler:

hadde vært godt å spist den igjen og :sikle:

Hva skjedde med sjokoladen Cuba, og trøffelsjokoladen? :)

prøv noen bensinstasjoner for trøffel sjokolade, der jeg som oftes ser dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GØY-isen i trekanta pakkar, var jo også heilt fantastisk god. :Nikke: Hugsar at den hadde forskjellige smakar, som champagne, bringebær, cola m.m.

Den finnes fremdeles :) Tror den heter sun lolly eller noe. Vist det er den samme vi tenker på tror jeg til og med jeg har sett den på spar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sun Lolly ble solgt på Rema 1000 i sommer, og den var akkurat sånn som jeg husket "trekant-isen" fra jeg var liten.

Champagnesmak var fortsatt det beste!

Savner shio-brus jeg! Og ennå mer nå som den ikke selges i Sverige lenger heller! :grine:

Endret av Susan Sto Helit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så var det noen Isbjørn-drops, blanke, avlange, firkanta drops. Finnes ikke lenger, har ikke sett de på år og dag! De var gode!!

Kan hende noen har svart deg tidligere i tråden, men jeg gidder ikke lese alt ;)

De het Isbre, og var knallgode! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie81

Jeg savner

* finger-isen :grine:

* French fries med paprika

* Blues-sjokoladen

* Banan-drenger (fra Bon-Bon)

I Hellas har de en is som smaker som finger-is (slik jeg husker den),

aaaltfor lenge siden jeg har vært der nå ( :ler: største motviasjon for

å reise til Hellas er pga isen - neida, så ille er det ikke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... trodde ikke det var så mye jeg hadde glemt, men så feil kan en ta :ler:

Det jeg savner aller mest er isen Balltopp karamell fra Hennig Olsen is... Samme formen som Daim balltopp er nå, uten daimkulene men med karamellstråle i midten.... Tror jeg stod for hele omsetningen på den lille kiosken rett nedforbi her... tror jeg hadde minst 2 til dagen.... :sjenert:

Ellers er det noen her som nevner Spagetti rimini. Trodde det bare var meg som merket forskjellen fra det greiene som finnes i butikken nå :)

Syntes å huske noen Doc liknende sukker med mer lakris eller salmiakk smak... i en blå pose... nei husker ikke helt...

De trekantede dropsene med isbjørnen på smaker veldig likt de nye dropsene fra Extra, de sukkerfri greiene i blå påkke! mmmm

Savner også chipsen som het Julehjerter eller noe.. likner veldig på Bamsechipsen med paprika smak, men med enda mer smak... Å den var så god!!

Er også enig i at Blues sjokoladen var mye bedre en Stratos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie81

Å, kom på en ting til.. Savner en sjokolade som het "Happy". Den var fra Cloetta, i samme variant som Center, bare at den var rein sjokolade.

Husker noen de gamle rullene med stratos og firkløver, sjokoladene var i kubeform?

Eller husker jeg feil, var det stratos og stratos med nøtter (rød og blå rull).? Noen...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker noen de gamle rullene med stratos og firkløver, sjokoladene var i kubeform?

Eller husker jeg feil, var det stratos og stratos med nøtter (rød og blå rull).? Noen...?

Stratos finnes nå som firkantete biter. :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du ikke de små "terningene" i en stratos-rull? De er der enda. :D (Var de jeg mente, men forklarte meg kanskje litt krøkete).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja! Shiobrusen var god!! Og de salte lakrissnørene.

Savner også den disney sjokoladen som hadde disneyfigurer i hvit sjokolade.

Og pæreisen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bugg!! :grine: Fra den tida da de var skikkelig tørre og kunne deles i to striper.

Og sjokella!! Hvor er sjokellaen blitt av? De fortsetter å lage sjokonøtt, enda det ikke er no`godt en gang, også slutter de å lage sjokella? Helt sprøtt, altså!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Også shio, ja, hadde glemt shio!! Og farris bris smaker da virkelig ikke likt som shio!!!! Shio var søt og god, men ikke for søt, men fikk følelsen av å drikke sunn brus... Åh shio..... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rabrabara

Jeg savner

Lemmy, den utrlolig gode sitronbrusen

Coco Bahia, en hvit, tropisk saftis

Relax, den sprø kjernen m sjokolade som John Cleese reklamerte for

Potetgull m salt og eddik

Noen mintkarameller i hvitt og blått papir i pose som mormor kjøpte

Smooth peanøttsmør - jeg finner det ikke NOE sted!!!!!!

Det var og en type potetgull som var formet som hjerter i et slags vaffelmønster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rabrabara
Jeg savner den mørke sjokoladen med appelsin som var formet som en appelsin. Den skulle slås mot et bord eller noe sånt også åpnet den seg og delte seg i appelsinbåter av sjokolade..

Den var fantastisk ja :) Har sett den i england, så hamstrer den når jeg er der. Den heter Orange tror jeg og mener det er "Cadbury" som har den :)

Ja, den heter Terrys Choclate Orange!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle også gjerne hatt shio tilbake, det var lørdagsbrusen min da den fantes. Olden boble med solbærsmak smaker veldig likt shio. Er litt usikker på de andre smakene. Desverre selges ikke Olden boble der jeg bor.

Sohosjokoladen savner jeg også. Hender jeg kjøper schogettensjokolade med jorbæryoghurt når jeg finner den. Den er også god.

Og rosapanterbrusen og trollbrus (er litt usikker på om den het det eller trolldrikk) savnes også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...