Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2006 #301 Del Skrevet 16. august 2006 Men hvis du spiser veldig mye snop og usunn middag skal det sikkert ikke så mye til før ting skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2006 #302 Del Skrevet 16. august 2006 Hvor gammel er du forresten? ← 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2006 #303 Del Skrevet 16. august 2006 Da synes jeg nok du er litt i yngste laget for å slanke deg ja! Og som sagt tidligere, du spiser nok altfor lite slik at kroppen din går i sparebluss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2006 #304 Del Skrevet 16. august 2006 Og som sagt tidligere, du spiser nok altfor lite slik at kroppen din går i sparebluss. ← Kan du hjelpe meg med å lage en liste av ting jeg kan spise? Kan ikke spise brød da... Jeg er kansje litt ung... Men jeg kan ikke vente til jeg blir eldre. Jeg er ikke akkurat så tykk at jeg MÅ slanke meg, men jeg vil bare bli litt mer fornøyd med meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2006 #305 Del Skrevet 16. august 2006 Hva er det du ikke er fornøyd med da? Har du melallergi eller lignende? Kan jeg spørre hvor høy du er og hvor mye du veier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2006 #306 Del Skrevet 16. august 2006 Det viktigste er å spise et sunt å variert kosthold. Men husk at kroppen din er i en periode der den forandrer seg mye så slanking vil jeg ikke anbefale deg. Normal trening 3 ganger i uka er bra, men ikke overdriv! Jeg vet ikke hvor sunt det er å trene vekter i din alder heller, siden kroppen din ikke er ferdig utviklet. Det er viktig! Du kan risikere å overbelaste å skade kroppen din istedet for å bedre den. Hva med noe lagsport? Håndball, fotball, basket, volleyball, dans, etc? Sunne matvarer er havregryn, grønnsaker, rent kjøtt, fisk, bønner, naturris, frukt, kylling... Velg riktige matvarer så har du et godt grunnlag. Men ikke overdriv. Unn deg litt nå og da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2006 #307 Del Skrevet 16. august 2006 Hva er det du ikke er fornøyd med da? Har du melallergi eller lignende? Kan jeg spørre hvor høy du er og hvor mye du veier? ← Jeg liker bare ikke brød Det må isåfall være svært grovt hvis jeg skal like det... Jeg er 1,75 m. og veier alt fra 65-69... Varierer litt Hva bør jeg tillføye for at kroppen ikke skal gå i sparebluss? Det er noe jeg IKKe vil... Jeg synes det er så vanskelig å vite hvor mye og hva jeg skal spise... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2006 #308 Del Skrevet 16. august 2006 Hva med å kjøpe skikkelig grovt brød? Det metter godt og er sunt! (ingers rugbrød kan anbefales) Jeg ville byttet ut knekkebrødet med et par skiver grovt brød. Bruk makrell i tomat, tunfisk, leverpostei etc som pålegg. Hvis du forbrenner 400 kcal ekstra når du trener, burde du ha tilsvarende ekstra i inntak. Jeg er dessverre ingen kostholdsekspert, så kanskje du burde lage en egen tråd om det her inne? Husk å nevne alder så det blir tatt med i betraktning. Litt synd å villede deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2006 #309 Del Skrevet 16. august 2006 Hva med å kjøpe skikkelig grovt brød? Det metter godt og er sunt! (ingers rugbrød kan anbefales) Jeg ville byttet ut knekkebrødet med et par skiver grovt brød. Bruk makrell i tomat, tunfisk, leverpostei etc som pålegg. Hvis du forbrenner 400 kcal ekstra når du trener, burde du ha tilsvarende ekstra i inntak. Jeg er dessverre ingen kostholdsekspert, så kanskje du burde lage en egen tråd om det her inne? Husk å nevne alder så det blir tatt med i betraktning. Litt synd å villede deg... ← Tusen takk Skal prøve det med grovbrød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2006 #310 Del Skrevet 16. august 2006 Normal trening 3 ganger i uka er bra, men ikke overdriv! Jeg vet ikke hvor sunt det er å trene vekter i din alder heller, siden kroppen din ikke er ferdig utviklet. Det er viktig! Du kan risikere å overbelaste å skade kroppen din istedet for å bedre den. Hva med noe lagsport? Håndball, fotball, basket, volleyball, dans, etc? Sunne matvarer er havregryn, grønnsaker, rent kjøtt, fisk, bønner, naturris, frukt, kylling... Velg riktige matvarer så har du et godt grunnlag. Men ikke overdriv. Unn deg litt nå og da! ← Jeg trener bare med veldig lette vekter, siden jeg er jente og vil ikke få overdrevne muskler Jeg danser+ den treninga jeg nevnte tidligere, så gidder ikke starte med noen nye lagidretter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2006 #311 Del Skrevet 16. august 2006 Hvis du danser i tillegg til den treningen har du et forfedelig høyt aktivitetsnivå! Kanskje lurt å roe ned litt? trening 3 ganger i uken holder lenge så lenge du ikke konkurrerer..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2006 #312 Del Skrevet 16. august 2006 Hvis du danser i tillegg til den treningen har du et forfedelig høyt aktivitetsnivå! Kanskje lurt å roe ned litt? trening 3 ganger i uken holder lenge så lenge du ikke konkurrerer..... ← Kan nok ikke trene mindre... Jeg driver aktivt med idrett, så kan ikke kutte ut... Probleme mitt er vel kansje at jeg ikke klarer å få riktig forhåld mellom mat og trening...? Veldig vanskelig for før trente jeg svært lite og trengte ikke så mye mat for å fungere. Når jeg trente mer klarte jeg ikke å spise mer Vet for å være ærlig ikke hvor mye som er normalt å spise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2006 #313 Del Skrevet 16. august 2006 Det er litt vanskelig for meg å vurdere sånn uten videre.... Men start en egen tråd om kostholdet ditt davel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2006 #314 Del Skrevet 16. august 2006 Men start en egen tråd om kostholdet ditt davel! ← Skal gjøre det senere idag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. august 2006 #315 Del Skrevet 16. august 2006 Bare raskt innom. Tror jeg ligger bra an med målet mitt, men har ikke veid meg i det siste, så jeg er ikke helt sikker. Det hadde vært med en slik tråd for å holde vekten etterpå. Det har vært veldig motiverende å være her inne. Kommer tilbake i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 16. august 2006 #316 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg trenger motivasjon, jenter. Noen som vil hjelpe meg? (Les dagboka mi) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muldvarpen Skrevet 17. august 2006 #317 Del Skrevet 17. august 2006 jeg er veldig motivert om dagen!! -men vet desverre altfor godt hvordan det er når motivasjonen bare er der innimellom. jeg har holdt på sånn i hele år, og først nå etter ferien har jeg innsett at jeg må skjerpe meg. for vekta har bare gått oppover. og nå som alle klær er altfor trange er det lettere å bli motivert... så nå har jeg startet med kcal-telling igjen, og skal melde meg inn på treningssenter til uka!! det skal bli sååå godt å komme igang. vet ikke om dette hjalp så mye jeg, fruktkake. men jeg håper motivasjonen din dukker opp igjen snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. august 2006 #318 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg har ennå ikke somlet meg til å prøve buksene. Kanskje fordi jeg trives her inne og trenger disse små rapportene som motivasjon. Får man lov tl å bli her inne når man "bare" skal holde vekten også? Jeg vet som sagt ikke helt om jeg har komet til det punktet ennå, men det kan ikke være så lenge til. I dag skal jeg trene! Håper jeg. (Det er en ting som kan komme i veien, men jeg tar sikte på at det går bra). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 17. august 2006 #319 Del Skrevet 17. august 2006 jeg er veldig motivert om dagen!! -men vet desverre altfor godt hvordan det er når motivasjonen bare er der innimellom. jeg har holdt på sånn i hele år, og først nå etter ferien har jeg innsett at jeg må skjerpe meg. for vekta har bare gått oppover. og nå som alle klær er altfor trange er det lettere å bli motivert... så nå har jeg startet med kcal-telling igjen, og skal melde meg inn på treningssenter til uka!! det skal bli sååå godt å komme igang. vet ikke om dette hjalp så mye jeg, fruktkake. men jeg håper motivasjonen din dukker opp igjen snart ← Takk Muldvarpen! Jeg har tenkt å ha en skikkelig sunn uke nå. Om jeg greier å være sunn og bare sunn i en hel uke nå, så skal jeg unne meg noen nye klær. Hvis ikke jeg klarer det - ingen klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 17. august 2006 #320 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg har ennå ikke somlet meg til å prøve buksene. Kanskje fordi jeg trives her inne og trenger disse små rapportene som motivasjon. Får man lov tl å bli her inne når man "bare" skal holde vekten også? Jeg vet som sagt ikke helt om jeg har komet til det punktet ennå, men det kan ikke være så lenge til. I dag skal jeg trene! Håper jeg. (Det er en ting som kan komme i veien, men jeg tar sikte på at det går bra). ← Det bør jo absolutt være lov å bli her om man skal holde vekta! Det er jo det som er vanskelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå