Gjest gjesta Skrevet 14. august 2006 #281 Del Skrevet 14. august 2006 Så flinke dere har vært! Selv aner jeg ikke hvordan det har gått denne uka. Jeg var så trøtt i dagtidlig at jeg glemte hele veiingen og tid til å prøve bukser i fred og ro har det vært lite av denne uka. Men i morgen er det også en dag. Tror selv at jeg har vært litt flink denne uka, selv om det ble litt lite trening og selv om det ble en utskeielse i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 14. august 2006 #282 Del Skrevet 14. august 2006 Ephemera: Du er fryktelig savnet her inne! Fint at du stikker innom innimellom Det ble jammen en hard spinning 2-økt på meg i dag. Trodde jeg skulle dø opptil flere ganger. Føler meg så flink atte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 14. august 2006 #283 Del Skrevet 14. august 2006 Ephemera: Du er fryktelig savnet her inne! Fint at du stikker innom innimellom ← :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 15. august 2006 #284 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg erklærer herved prosjekt kropp som avsluttet for min del. Vekta viser nå en halv kilo mindre enn det jeg hadde satt meg som mål, og shoppet masse klær i str. 36 som nå sitter pent. Gråter ikke om det forsvinner en kilo til, men det er ikke viktig for meg. Jeg er utrolig fornøyd med å ha gått ned 14 kilo. det har tatt tid, men resultatet er så herlig at jeg med stor sikkerhet vil si at jeg ikke kommer til å falle tilbake til gamle laster! Jeg ønsker alle dere andre lykke til på deres vei videre! Og en stoooor takk til Ephemera som dro igang prosjektet en kald dag i januar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. august 2006 #285 Del Skrevet 15. august 2006 Gratulerer med opnådd mål Lizzie!!! Du har vært kjempeflink hele veien og en stor motivator! Lykke til med ferden videre! Du blir savnet her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 15. august 2006 #286 Del Skrevet 15. august 2006 Gratulerer så mye, Lizzie!! Du har vært veldig flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 15. august 2006 #287 Del Skrevet 15. august 2006 Wow, Lizzie. Du er vanvittig flink. Gratulerer så mye med oppnådd mål,(og vel så det!). Du har vært så flink hele veien, så jeg tviler sterkt på at du faller tilbake til gamle synder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 15. august 2006 #288 Del Skrevet 15. august 2006 Er det mulig å henge seg på her? Jeg var med på runde nr 1, men har lyst å prøve på nytt. Blir motivert av dere, er gøy å se at dere klarer målene deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muldvarpen Skrevet 16. august 2006 #289 Del Skrevet 16. august 2006 kan jeg også få bli med? har startet med frisk ny giv etter sommerferien (merkelig nok har alle klærne krympet mens jeg har vært på ferie...) Har meldt meg inn i vektklubb.no og skal begynne å trene til uken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2006 #290 Del Skrevet 16. august 2006 Velkommen begge to! Jeg lurte på hvor det var blitt av deg Little sister Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2006 #291 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg synes det ser ganske bra ut, men hvis du skal trene så mye tror jeg du må få i deg litt mer enn knekkebrød. Prøv å regne ut kaloriene hver dag en uke så ser du sånn ca hva du ligger på. jeg vil ikke anbefale deg å ligge under 1500 kcal når du trener så mye. ← Jeg synes det er så vanskelig å regne ut kalorier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2006 #292 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg synes det er så vanskelig å regne ut kalorier ← Ja det er litt mye strev i starten, men bruk grete rodes gratis vektklubb så får du mye hjelp! Da bare veier du det du spiser og legger det inn. Programmet regner ut kaloriene for deg. Det er iallefall en anbefaling så du får en viss oversikt over hva du putter i deg i forhold til hva du forbrenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2006 #293 Del Skrevet 16. august 2006 Ja det er litt mye strev i starten, men bruk grete rodes gratis vektklubb så får du mye hjelp! Da bare veier du det du spiser og legger det inn. Programmet regner ut kaloriene for deg. Det er iallefall en anbefaling så du får en viss oversikt over hva du putter i deg i forhold til hva du forbrenner. ← Ja, det kan være lurt... Er det på internet? Hvilken side? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2006 #294 Del Skrevet 16. august 2006 vektklubben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2006 #295 Del Skrevet 16. august 2006 vektklubben ← Takk Må du være 18 år for å være medlem? Kan man bruke siden uten å være medlem? Jeg er nemlig ikke 18 enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2006 #296 Del Skrevet 16. august 2006 Antagelig må man være 18 for å være medlem fordi de ikke ønsker å slanke de som er yngre. Men jeg tviler på at de sjekker det opp.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2006 #297 Del Skrevet 16. august 2006 Antagelig må man være 18 for å være medlem fordi de ikke ønsker å slanke de som er yngre. Men jeg tviler på at de sjekker det opp.... ← Ok, får håpe de ikke gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2006 #298 Del Skrevet 16. august 2006 Det værste som kan skje er vel at de kaster deg ut Og hvis du bare skal sjekke kaloriene for en liten periode tror jeg det går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2006 #299 Del Skrevet 16. august 2006 Hvor gammel er du forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 16. august 2006 #300 Del Skrevet 16. august 2006 Velkommen begge to! Jeg lurte på hvor det var blitt av deg Little sister ← Jeg har hatt en _liten sommerferie_ Men må prøve å få gjort noe med livvstilen min. Har en samboer som bare liker usunn middag Det viktigste for meg vil være å kutte ut snop (noe det blir veldig mye av) og få trent. Har heldigvis ikke mer enn et par kilo for mye, men det er vel de som er verst å få bort. Vurderer å melde meg inn i en vektklubb, jeg har skikkelig lyst å få dette til. Ja da var det gjort Har meldt meg inn i grete roede klubben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå