Gå til innhold

Prosjekt kropp 2

Miracl3

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Veier dere andre maten dere spiser, eller går det litt sånn på skjønn?

Jeg veier ikke maten vanligvis, men det har hendt at jeg har veid noe usunt for å kunne vite omtrent hvor mange kalorier noe har. F.eks. i dag. Jeg ble så sugen på noe godt, og bestemte meg for å motstå sjokoladen i skapet og heller ta et knekkebrød med sjokoladepålegg. Sjokoladepålegget veide 13 gram. Jeg ville vite hvilken utskeielse som var best for meg.

Ellers ble det ikke trening i dag. Jeg fikk besøk, men bagen er pakket og tas med på jobb i morgen, så DA skal det trenes.

nygarda: selvfølgelig blir vi fine i bikini! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chantal
Veier dere andre maten dere spiser, eller går det litt sånn på skjønn?

Jeg veier ikke. Jeg er av den oppfattning at jeg nesten kan spise så mye jeg vil så lenge det er grønt. :)

I dag har jeg trent styrke. La på litt på vektene i dag. Hele 5 kg på stanga. :ler::sjenert:

Morsom trening dag egentlig. Styrke i sal. Liker det bedre sånn så jeg ikke sluntrer unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg trent styrke. La på litt på vektene i dag. Hele 5 kg på stanga. :ler:  :sjenert:

Ooh! Ikke værst det her assa :) Litt trening til, så greier du bære med deg TO poser med matvarer, når du har vært i butikken!! Tenk all tiden du vil spare ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chantal
Ooh! Ikke værst det her assa  :)  Litt trening til, så greier du bære med deg TO poser med matvarer, når du har vært i butikken!! Tenk all tiden du vil spare  ;)

Det har du rett i Yme. Jeg sliter jo allerede i butikken. Må bruke rullator for å få med meg matvarene.

Hjælp! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du rett i Yme. Jeg sliter jo allerede i butikken. Må bruke rullator for å få med meg matvarene. 

Hjælp! :tristbla:

Du kan jo ansette en dværg, eller en liten neger da! De er så flinke atte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste på McDonalds i dag. Men det ble en Mcfeast med grovt brød, sidesalat (sånn liten i stedet for pomfrites) og drakk Bonaqua.

En McFeast inneholder 527 kcal. Med bare salat og vann ved siden av er det jo helt greit til å være middag syns jeg.

Selv spiste jeg kjøttboller på Ikea til lunsj og det ble nok minst like mye kalorier, antagelig flere. Alt i alt havnet jeg på rundt 1450 kcal og det er jo helt greit.

Klarte å gjennomføre 20 minutter pilates og 35 minutter step i går også, til tross for at jeg var ganske sliten etter å ha vært på jobb i 11 timer. Det er nå 2 og en halv uke til ferien min, og til da skal jeg: 1. Ha gått ned en god del mer og 2. ha kommet meg i bedre form. Vi skal nemlig på fjellet og jeg skal debutere med 12 kilo i bæremeis. (Krmt, det blir ikke tyngre enn det jeg var helt alene da dette prosjektet startet...)

Vekta i dag viste forresten enda litt nedgang. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg veier ikke noe av maten, mitt eneste forsett er å spise ofte - men ikke så alt for mye hver gang.

Den største vektnedgangen kommer jeg til å få av at jeg slutter med sjokolade og snop. Nå har jeg sluttet helt i .....tre dager :sjenert:

Ikke så mye vektnedgang å spore enda, men jeg har vært kjempeflink til å trene de siste dagene - både aerobic og styrke - så nå kjenner jeg musklene har fått kjørt seg! Deilig!

Jeg har laget meg et "kontrollskjema" hvor jeg fører inn vekt (hver dag, ja :sjenert: ), alt jeg husker på av vitaminer, grønnsaker, kosthold generelt, og hva jeg trener, om jeg går tur eller ikke. Halvparten av skjemaet inneholder ting jeg skal gjøre hver dag (huske vitaminer, drikke grønnsaksjuice etc), resten av skjemaet så skal jeg ha gjort minst tre ting hver dag (forskjellig type trening - helsestudio/styrke hjemme/tur i skogen/sykkeltur, huske grønnsaker, ta planken, hvilken fase i South Beach jeg er på) Jo mer jeg fyller ut på skjemaet, jo bedre vektnedgang har jeg (og nedgang i cm rundt midjen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min vekt viste også 1 kilo nedgang i dag :hoppe::hoppe: Veldig fornøyd med det. Skal gå meg en lang tur i dag :) Også skal jeg kjøpe Spelt brød hos Baker Hansen.

Hvordan gikk det med kjolekjøpet Vampyra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg også få bli med?

Etter at jeg begynte i en travel jobb med 5 mil reisevei, har kiloene bare lagt seg på, en etter en. Har gått opp 10 kg de siste 18 mnd, og nå er det nok!

Jeg må snu dette før det blir verre.

Har akkurat gått ut i ferie, og begynt "prosjekt kropp" i forbindelse med det. Har jo bedre tid da ;)

Jeg skal altså ned de 10 kiloene, og har kjøpt trimsykkel som jeg bruker hver morgen. Kondisen er DÅRLIG, men det går allerede framover!

Oppmuntringen på sykkelen er at en ser hvor mange kcal som "forsvinner".

Tidligere har jeg trent mye, men det siste året har jeg rett og slett ikke orket. Jobben har tatt mye energi, og når jeg har så lang vei, kommer jeg også hjem senere enn før. Egentlig dårlig unnskyldning, men men.

Vel, i dag har jeg syklet 60 min, og forbrent 527 kcal :)

Ser dere andre er flinke til å gjennomføre, og til å støtte hverandre opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen, nabodama! bra start!

Jeg gikk bare inn for å rapportere hvor flink jeg er: Er på 3. sjokoladefrie dag, og det er helt pyton! Men jeg har kjøpt laksefileter, skal koke poteter til ungene og ta en salat til laksen selv.

Og når jeg lurer på om jeg skal kjøpe sjokolade, så tar jeg bare et godt tak i den valka som henger over buksekanten, og så husker jeg hvorfor jeg er fornuftig :sjarmor:

*ikke lenge til ferie* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chantal
Du kan jo ansette en dværg, eller en liten neger da! De er så flinke atte :)

Jammen dem tar så mye betalt. :tristbla:

Jeg får heller legge litt til på vektene neste gang jeg skal ta styrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen dem tar så mye betalt.  :tristbla:

Jeg får heller legge litt til på vektene neste gang jeg skal ta styrke.

Hmm... Har du tenkt noe på steroider?

Tenk a! Dette her kan være deg, om bare noen få uker!

http://www.upcheer.com/images/musclewomen/musclewomen5.jpg

Hvorfor bruke veske, når du kan ta med deg hele huset ditt overalt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Hei jenter!!

Måtte bare en kjapp tur innom før ferien!

Jeg fikk kjøpt meg kjole i dag!! :) En brun søt og feminin kjole. Så måtte jeg selvfølgelig ha gullsko og veske til ;)

Jeg har tenkt lite på kostholdet denne uka, men jeg har heller glemt å spise så det har blitt lite mat... Men det har ikke vært den sunneste maten så det har sikkert gått opp i opp. Trening har jeg ikke hatt tid til, men jeg har shoppet noen timer hver dag i stedet ;)

Ha en super sommer jenter!!! Jeg er tilbake om 2-3 uker, forhåpentligvis et par kilo lettere :sjarmor:

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmm... nå er jeg litt frustrert. Jeg snikveier meg hver morgen :sjenert: og forventer liksom at det går jevnt nedover når jeg er så flink som nå. Men neida, 60,2 idag - etter 59,8 igår :sur:

Men jeg gir meg ikke, for midjemålet var faktisk ned 1 cm siden mandag morgen, så treninga hjelper nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

God tur, Vampyra!

Hmm... nå er jeg litt frustrert. Jeg snikveier meg hver morgen  :sjenert:  og forventer liksom at det går jevnt nedover når jeg er så flink som nå. Men neida, 60,2 idag - etter 59,8 igår  :sur:

Men jeg gir meg ikke, for midjemålet var faktisk ned 1 cm siden mandag morgen, så treninga hjelper nok!

Det er ofte slik at vekta går opp og ned. Jeg tviler på at du har lagt på deg noe fett siden i går. Kanskje spiste du litt mye salt i går og kroppenn har bundet litt mer vann til seg? Kanskje nærmer mensen seg? Snart viser vekta sikkert "det riktige" igjen! Kjenner meg litt igjen med den snikveingen. Dessverre får man også noen små nedturer i blant av det! ;)

I går var jeg flink, jeg trente og spiste ikke noe usunt. Vi var ute i går kveld og da ble det riktignok et glass hvitvin, men de kaloriene danset jeg rett av igjen. :danse: Det beste var at kjolen satt ganske bra igjen!

Vi skal forsøke å komme oss på trening i kveld, men vi er begge ganske så trøtte i dag. :sjenert:

:velkommen: nabodama!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...