Gå til innhold

**Sommerberta** sin dagbok

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vært en kjempe flott dag på jobben. Følte jeg fikk gjort mye på en kort stund. Kom hjem til ferdiglaget middag. La meg på sofaen en time, før jeg reiste på trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det sengetid for meg. Jeg er trøtt i kveld. Sov litt dårlig i natt. Håper natten i natt blir bedre.

Sendte en viktig mail til "sjefen" min i dag. Fikk svar av henne i ettermiddag. Jeg er sikker på at jeg har verdens beste sjef.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsner.

Jeg er utrolig heldig som har fått ei sjef som henne. Håper bare jeg får være der lengst mulig. Hun håper jeg kommer til å bli der en stund og sier jeg gjør en flott jobb. Men hun forstår at jeg trenger mer en en helgestilling.

Har vært på formiddag i dag.

Kom hjem så sovnet jeg.

Etter å ha sovet et par timer, så laget jeg middag.

Så på Fox Grønland mens vi spiste. Kokte oss etter hvert noe kaffe.

I morgen skal jeg på ettermiddag. Håper jeg orker å gjøre litt i huset på formiddagen. Men jeg tviler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp hjemme i fra jobb. Er sliten i dag. Skal bli godt med fri i morgen.

Selv om jeg har fri i morgen, så må jeg prøve å få gjort litt i huset. Her er det tusen ting å gjøre. Får se hvor mye jeg orker. Nå skal jeg snart legge meg iallefall.

God natt til dere alle som stikker innom dagboka mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Får du brukt fridagen din til noe fornuftig? Det gjør ikke jeg, men deilig å vært lat av og til og.  ;)

Eneste fornuftige jeg har gjort i dag er å trene. Ellers har jeg gått uy med søpla.

Samboeren var på handletur mens jeg trenet.

Nå skal vi prøve å få rydde litt. Stikker innom senere, kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fire - for jeg var og svømte på mandag! :ler:

Hvordan har du det i dag, Sommerberta? :) I dag skinner solen her, det håper jeg den gjør på deg også!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg er det bare bra med. Hadde ettermiddag i går, tidlig i dag og skal ha to ettermiddager etter hverandre.

I helgen har jeg fri og da skal jeg bare slappe av, tror jeg. Jeg bør gjøre litt i huset snart.

Har nettopp vasket stuebordet med grønnsåpe.

Har tatt av på senga.

Har satt på ei vaskemaskin.

Har vasket opp.

Vet ikke hvor mye jeg skal gjøre i dag. Men jeg må iallefall ta på senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I natt hadde jeg sikkelig ubehag. Jeg klødde i skulder / nakke region. Noe så intens at jeg trodde jeg skulle bli sprø. Sov 3 timer i natt. Hadde tidligvakt i dag og da var det bare opp når klokken ringte. Jeg hadde ikke noe valg.

Hadde en veldig bra dag på jobb. Fikk gjort mye og gjorde ting som ikke stod på programet. Godt med alt som er unnagjort.

Når jeg kom hjem fra jobb, så satte jeg meg først ned for å slappe litt av. Før jeg tok av på senga og satte på sengklær. Vasket opp og vasket stue bordet.

Hadde fiskeboller til middag i dag. Det var godt. Lenge siden sist.

Etter middagen så sovnet jeg. Sov i litt over en time. Har ikke fått gjort noe særlig fornuftig etterpå. Må ta på senga, men det er fort gjort.

Vi skal dusje før vi legger oss, så kanskje det blir litt :humpe: i natt??

Har ettermiddag i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ille å klø. Jeg klarer ikke la være å klore når jeg klør, og det synes jo etterpå. Håper det ga seg.

Ønsker deg en god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fri i helgen, pga noe bytting sist helg.

Jeg har ikke gjort noe fornuftig hjemme enda, men jeg må få gjort noe i dag.

Vi skal snart ned å handle for helgen. Etter det får vi se hva vi finner på. Vi har nok å gjøre. Garasjen er vi ikke ferdig med, så jeg tror jeg skal gjøre litt der i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...