Gå til innhold

**Sommerberta** sin dagbok


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God Helg Dina!

Jeg fikk telefon fra Nav i dag. Fikk innvilget gjenopptak av attføringen. Skal til samtale den 16. november, for å finne ut hva jeg skal gjøre.

Ellers vært å handlet i dag. Fikk gjort unna en del æren. Bestilt meg fysioterapeut i dag og blomst til far.

Har også fått tatt en del telefoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Linn 3c.

I dag har jeg vært til MR undersøkelse. Tok toget da det var spådd dårlig vær. Fikk snøvær på turen. Tok drosje bort til der røntgenavdelingen var. Spiste på Peppes, før vi tok toget hjem.

Er sykmeldt til 19 november. Og det blir vel den siste sykmeldingen, så lenge jeg skal over på attføring igjen. Skal på Nav på torsdag og har bedt om et møte med sjefen på jobben på fredag.

Har tenkt litt og dersom jeg får ta kurs, så blir det noe innen regnskap/økonomi, tror jeg. Det er det jeg føler nå iallefall.

Sov dårlig i natt. Mye pga smerter og noe pga jeg var redd for å forsove meg. Min kjære ble med. Godt å slippe å reise alene.

Vi sovnet på sofaen i sted, så jeg får vel snart vekke han. Ser at utelys pæra på verandaen har takket for seg, så jeg må få han til å bytte den.

Endret av **Sommerberta**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg lider av litt søvnmangel fortiden. Når jeg har hatt mange søvnløse netter etter hverandre, så får jeg ett par gode netter. I natt sov jeg 11 timer.

Har vært nedover å handlet litt i dag og sendt noen brev.

Morgen dagen ingen planer. Samboeren skal støvsuge huset og jeg skal lage middag. Ellers skjer det ikke så mye her for tiden. Jeg må se litt på hva slags kurs jeg kan tenke meg, dersom jeg får lov av Nav å ta kurs. Jeg tror det blir noe innen regnskap og økonomi.

Skal på møte med Nav på torsdag. På fredag skal jeg prøve å få pratet litt med sjefen på jobben. Skal ringe henne om morgenen, og avtale når jeg kan komme.

Har fått kontakt med ei hos NKI, som er villig til å hjelpe meg til å finne det riktige kurset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble medlem første gangen i mars 2003. Hadde litt over 5 000 innlegg. Kjempe aktiv har jeg aldri vært

Det får meg til å lure på hvor mange innlegg en AKTIV bruker skriver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det får meg til å lure på hvor mange innlegg en AKTIV bruker skriver?

Er ikke sikker, men mange skriver flere tusen på et år tror jeg.

I dag skal jeg på NAV. Har time kl 13:00.

Har funnet to kurs som virker spennende.

Lønns - og personalskolen

Økonomikonsulent

Håper NAV blir med på at jeg kan ta en av disse to.

I morgen skal jeg ha samtale med sjefen. Gruer meg litt til det.

De siste nettene har jeg sovet veldig godt. Tror det hjalp å få brikkene på plass.

Glad jeg bestemte meg for å bli her inne og ikke slette meg. Takket være S, hun klarte å stoppe meg. :klem: til deg S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i møte med NAV i dag. Det gikk kjempe bra. Skal ta et kurs igjennom NKI som heter Lønns - og personalskole. Håper jeg får jobb etterpå.

Den nye saksbehandleren virket veldig hyggelig.

Fikk sendt søknadsskjema over nettet for ca 1 time siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en time skal jeg til samtale med sjefen. Jeg gruer meg. Vet ikke helt hvordan jeg skal si det, men det kommer vel av seg selv når jeg er hos henne. Jeg tror hun har en liten mistanke, da jeg har vært veldig åpen om min situasjon. Hun viste jeg skulle på NAV i går.

Fikk mail fra NKI i dag. Fikk beskjed at de skulle bestille det til meg. Regner med å ha det innen 14 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtalen med sjefen gikk bra. Grudde meg utrolig mye, men det gikk bedre en jeg trodde.

Hun synes det var veldig trist. Jeg var vikar to forskjellige steder, så hun skulle gi beskjed på den andre plassen, slik at jeg slapp å gjøre det selv.

Må sende en skriftlig oppsigelse. Skriver den i kveld og sender den i morgen. Bare hun har den på tirsdag, så er det egentlig det samme når jeg sender den.

Må oppom jobben en dag for å hilse på.

Kurset jeg skulle ta, synes hun virket interessant. Jeg håper jeg kan holde kontakten med kollegaene mine. De var utrolig hyggelige.

Nå skal jeg se om jeg klarer å pusle litt i huset. Har tatt av på sengen vår. Skal prøve å skifte gardiner på to rom i dag. Men samboeren må nok hjelpe meg, for jeg klarer ikke å strekke meg. Da knekker jeg sammen.

Endret av **Sommerberta**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utenom å lage middag, så har jeg ikke gjort noen ting. Men må ta på sengen igjen i kveld. Skal gjøre det når Skal vi danse - resultatet har vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...