Gå til innhold

**Sommerberta** sin dagbok


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Jeg har enda ikke kommet meg i seng. Men nå blir det ikke lenge til. Har fått litt feber i kveld. Ikke så veldig mye, men nok til at jeg kjenner det på øynene.

Jeg tror jeg likså greit sier GOD NATT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott at du skal på jobbintervju :)  Er det på den stillingen som er der du har helgestilling eller?

Ja, det er det. Men jeg har dessverre ikke første retten på stillingen.

Skal mye til at hun som har første retten, trekker seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mail! :blomst:

:klappe: for jobbintervju! Det er jo en positiv ting! Og husk at det kan dukke opp andre jobber i bakhånd når de først har intervju, kanskje kan de tilby en annen stilling også! Gode medarbeidere vil de ta vare på vet du! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsen. Dere er gode dere.

Nå det gjelder jobbintervjuet, så har jeg fått beskjed om at ei går foran meg, fordi hun har vært lengre i kommunene. Og at kommunen har de reglene, at de som har jobbet lengst i kommunen, har første retten. Jeg tviler veldig på at hun trekker seg. Men man kan jo aldri si aldri.

Å gå sykmeldt er drittkjedelig. Men det er godt å ha mulighet til å få hente seg inn igjen.

Fikk lønn i går. Nesten 12.000 kr. Skal begynne å kjøpe julegaver tenkte jeg. Det er så mange å kjøpe til, så en kan like godt begynne snart.

Attføringsperioden min går mot slutten. Slutten av mnd så er det stopp. Skal sende meldekort i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk brev fra sykehuset. Jeg skal på røntgen med hofta på tirsdag. Det gikk utolig fort å få time. Trodde jeg måtte vente i flere uker. Skal blir godt å få svar på hva det kan være. Det har ikke blitt noe bedre disse dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sov til klokken var halv et i dag. Det var godt. Nå skal vi snart ned å handle mat for helgen.

Har tenkte å prøve å pusle litt i huset i dag. Prøve å få unna litt støv.

Fikk kjøpt 4 julegaver i går, så nå er vi i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som allerede er godt i gang med julegavene :klappe: Jeg har bare fått kjøpt en julegave enda jeg, men veit hva jeg skal kjøpe til de andre sånn ca så da er det jo ganske enkelt egentlig :)

Håper du får en strålende søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen!

I natt skrev jeg et kjempe langt innlegg i dagboka mi. Men når jeg trykket post innlegg, så fikk jeg beskjed om at det var vedlikehold på sidene. Hele innlegget ble slettet. Når jeg endelig kom meg inn på kvinneguiden igjen, så gadd jeg ikke å skrive det på nytt.

Jeg hadde veldig vondt i går kveld. Måtte ta smertestillende. I dag er jeg bedre, iallefall foreløpig. Jeg er sykmeldt til og med fredag og så har jeg fri helg. Vet ikke om noen vakter i uke 43 enda. Skal ringe jobben mandag den 23 oktober for å gi beskjed om jeg kan begynne igjen eller om jeg fortsatt må gå hjemme. Jeg håper jeg får bgynne igjen. Blir lite penger av å gå hjemme, iallefall når attføringsperioden er over. Ut denne mnd, så er det stopp.

Når det gjelder julegavene, så har vi mange vi skal kjøpe til. Da er det godt å være tidlig ute. Ligger på ca 200 kr per person/par. Kommer litt an på om det er foreldre eller søsken. Men prøver å holde oss på samme prisen hos alle.

Det er også noen bursdager igjen før jul. Det er 6 bursdager igjen.

Samboeren har støvsuget hele huset i dag og jeg har ryddet litt rundt omkring. Skulle ha tatt hele huset sikkelig. Men orker ikke i dag. Men støvsuge måtte vi gjøre nå.

Nå må vi nesten få i oss litt mat. Middag fra i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Tusen takk for koselig hilsen i dagboka mi! :blomst:

Jeg må innrømme at jeg ikke helt vet hvem du er... :sjenert: Gammel bruker som har blitt ny??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsen.

Hofta er ikke god i dag. I natt har jeg sovet dårlig. Våknet hver gang jeg kommer over på den vondte hofta.

Har ikke orket å gjort noen i dag. Bare tatt det helt med ro. I morgen skal jeg på røntgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært å tatt røntgen. Legen får svar om ei ukes tid. Skal til legen på fredag. Da går sykmeldingen ut. Jeg er ikke noe bedre. Sov lite i natt. Sov litt på soafen nå.

Nå skal jeg lage litt middag. Etterpå skal jeg prøve å gjøre litt i huset. Samboeren har sagt han skal hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har ikke gjort noe i huset de siste dagene. Har ikke orket. Sov litt lenge i dag. Samboeren kom å vekket meg med kaffe på senga. Det skjer ikke så ofte, så jeg blir så glad hver gang han gjør det mot meg.

Vi tror at jeg ikke får begynne på jobb igjen enda. Sover dårlig om nettene i perioder og har mye vondt. Har tatt smertestillende nesten hver dag for å komme meg igjennom dagen. Prøver å pusle litt hjemme, men prøver allikevel være forsiktig. Fikk beskjed om å ikke overbelaste det. Fikk også beskjed om å være litt bevegelse. Skal ikke mye gåing før jeg kjenner det.

Hvorfor måtte dette skje akkurat nå? Det er jo helt i slutten av attføringsperioden. Ikke har jeg rett på arbeidsledighetstrygd. Får kun sykepenger av helgestillingen jeg har og det er ikke mye. Desember lønningen blir liten, så lenge jeg ikke får jobbe noe nå. :frustrert:

Jeg er ganske så fortvilet og irritert over situasjonen. Håper jeg ikke blir langvarig sykmeldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos legen i dag. Ikke funn på røntgen, så det er ikke slitasje slik legen først trodde.

Han tror nå er det er betennelse i en slimpose i hofta.

Skal prøve med fysikalsk behandling.

Er sykmeldt fram til søndag den 29 oktober.

Jeg kunne regne med å gå med disse smertene fra 6 til 12 mnd :overrasket: .

Nå har jeg fått beskjed om å holde meg helt i ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare kjapt innom med en :klem:

Kjedelig med hoften.. Har vært plaget med det jeg og. Har det vært snakk om kortisonsprøyte? Det kan kanskje hjelpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...