Gå til innhold

**Sommerberta** sin dagbok


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble det noe garasjejobbing?

Ja det ble det, men vi er langt fra ferdig.

I går skulle vi få et fat parafin, men det kom ikke. Lurer på når det kommer.

I dag har vi hat elektriker her. Montert fotocelle og overspenningsvern. Vi viste ikke når han skulle komme. Tok sjansen på at vi kunne sove til åtte. Ti på åtte ringer telefonen, da står han utenfor huset hos oss. Han hadde ringt på, men det hørte ikke vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var kjempe tidlig. Skal huske det til en annen gang.

Nå tar jeg meg noen dager fri og reiser bort i lag med samboeren. Stikker innom søndags kveld eller mandagen.

Vi sees.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos deg med fridagene dine!  :rosasmil:

Jeg koste meg sikkelig. Var godt å komme vekk noen dager. Vi trengte det.

:klem:

:klem: Stod i vinduet til svigermor å tittet opp mot blokkene. Vet ikke helt hvilken du bor i. Tenkte på deg.

Håper du har en fin tur

Det var en kjempe fin tur. Fint vær hadde vi også.

Vi kom hjem i går kveld. Var slitne etter turen. Føles godt å ha vært hos svigermor en tur. Synd svoger og svigerinna mi var borte. Ser de sikkert neste gang.

I dag har jeg ikke gjort noe annet enn å spist og dusjet. Sett litt på tven og bare slappet av. I morgen er det jobb igjen. Skal på senvakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært mye jobbing og lite kvinneguiden den siste tiden.

Jeg har det ikke 100 % fortiden.

Kommer tilbake med det senere. Har ikke tid nå, jobben venter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært mye jobbing og lite kvinneguiden den siste tiden.

Jeg har det ikke 100 % fortiden.

Kommer tilbake med det senere. Har ikke tid nå, jobben venter.

Hei Sommerberta. Hilser på.

:klem: for at du ikke har det helt bra for tiden.

Håper du får en litt fin dag likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :klem:

Hvordan skal jeg begynne?

Det har blitt lyst ut en stilling der jeg jobber, 100 % fast. Kjempe bra. Jeg har selvfølgelig søkt.

Fikk beskjed her om dagen at det var 2 eller 3 stykker som går foran meg på søknadslisten. Rett og slett fordi de har vært lengre en meg i kommunen. Synes det er utrolig dårlig. For jeg har utdannelsen. Jeg er til og med autorisert. Synes ikke utdannelse og erfaring spiller så stor rolle lengre. Det er viktigere hvor lenge de har vært i kommunen.

Om 1/2 mnd går attføringspengene mine ut og jeg MÅ ha meg en jobb. Jeg har en helgestilling, men det er ikke nok. Jeg MÅ ha mer.

Så nå sitter jeg å sjekker alt som heter arbeidsmarked og vikarbyråer og håper jeg finner noe søke på.

Jeg har informert lederen og flere kollegaer om situasjonen og de er forberedt på å miste meg. Synes det er synd å måtte slutte, for jeg trives så godt.

Dette har ført til dårlig søvn, trøstespising, uopplagt og kvalm, svimmel/sussete og bringa låser seg flere ganger daglig.

Nå må jeg tilbake til stillingsannonsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da. Jeg trodde også at utdanning gikk foran antall år man har vært ansatt i en kommune. Håper det løser seg for deg slik at du finner en jobb du vil trives med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde det jeg også. Men slik er det dessverre ikke.

Jeg har sendt en mail til alle vikarbyråene og jeg har fått en mail og en telefonsamtale tilbake. Lagt inn cv-en min på de to jeg har vært i kontakt med.

Om ei uke skal jeg på samtale hos manpower, er kjempe spent.

Ellers har jeg fått telefon fra sykehjemmet siden sist jeg var inne her, men jeg er redd det kan bli for tungt. Jeg skulle bli kontaktet igjen når det var aktuelt å ha meg inn til samtale.

I dag har jeg ikke gjort så mye. Fikk støvsuget hele huset, samboeren skiftet filter i sentralstøvsugeren. Merket stor forskjell.

Så jakten på kjærligheten i dag. Kjekt at det har begynt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott med opplæring på sykehjemmet :klappe: Du skal se det ordner seg for deg :) Skjønner godt at du er litt bekymret for ryggen din i forhold til jobb på sykehjem.. det er jo en del tunge løft, men man lærer også en del teknikker på løfting i en sånn jobb.. Det er sikkert verdt et forsøk å prøve iallefall :) Er det full, fast jobb eller som vikar?

Håper du får en koselig dag videre Sommerberta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for hilsen!!

Det er kun vikar ved behov. Det var sikkelig krise fortiden, så det kan sikkert bli mye vakter.

Har hatt fri i dag og det trengte jeg virkelig. Har fri i morgen også.

I dag har jeg ikke gjort så veldig mye. Har rett og slett ikke orket. Sov kjempe lenge. Det tror jeg virkelig jeg trengte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...